אודי e tron 50 קוואטרו – גרסה חדשה לקרוסאובר החשמלי המפואר מ-427,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

גרסה חדשה לקרוסאובר החשמלי המפואר של אודי –  e tron 50 החל מ-427,000 אחרי העלאת המס הירוק על כלי רכב

 

אודי e tron 50 קוואטרו – גרסה חדשה לקרוסאובר החשמלי המפואר מ-427,000 ש”ח

 

חברת צ’מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, מרחיבה את משפחת הe-tron עם תחילת שיווק גרסה חדשה לדגם הדגל החשמלי של המותג בארץ, Audi e-tron 50 quattro. הגרסה החדשה תשווק ביחד עם גרסת e-tron 55 הזוכה להצלחה רבה בשנה האחרונה. ה- e-tron 50 quattro, מציע טווח נסיעה של *332 ק”מ ומצויד במערכת הquattro, במתלי אוויר אדפטיבים ובשני מנועים חשמליים המפיקים 300 כ”ס. 

עם כניסתו לתוקף של עדכון המס הירוק לרכבים חשמליים, מחיר הגרסה החדשה יעמוד על 427,000 שקלים, בתוספת אגרת רישוי בסך 4,712 שקל. 

החלל הפנימי של הרכב החשמלי של אודי חושף את העיצוב החדשני ברוח המותג, עם מראה נקי ומתוחכם, מצויד בטכנולוגייתLED . מערכת המולטימדיה כוללת שלושה מסכים שונים בתא הנוסעים: מסך מרכזי בגודל 10.1″, מסך משני בגודל 8.6″, ומסך נתונים Audi Virtual Cockpit בגודל 12.3″.

ה- e-tron 50 מציע מכלול של מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, במטרה לסייע לנהג בשמירה על בטיחות הנוסעים: בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת מגביל מהירות, ובקרה אקטיבית לסטייה מנתיב (Audi Active Lane Assist). כמו כן, דגם זה מאובזר גם במצלמת חנייה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי, חיווי התראת ירידת לחץ אויר בצמיגים והתראה על חגירת חגורות בטיחות.

* על פי נתוני היצרן מבדיקות בתקן WLTP

* הנתונים המוצגים בהודעה הינם נתוני יצרן 

 

אודי e tron מכונית השנה והמכונית החשמלית של השנה 2019

חשמלית ושמה תשוקה - מפגש ראשון עם אודי e tron
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 + 1 =