אליפות ישראל בסופר אינדורו (סבב שלישי) בגלבוע בסופשבוע הקרוב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אליפות ישראל אופנועים
סבב 3 באליפות ישראל בסופר אינדורו

 

 

סבב 3 באליפות ישראל בסופר אינדורו יתקיים ביום שישי הקרוב, 7.4.2023 ב-Gilboa mx park

 

תמונות: קסניה גלאפרין / שלומי אברון

 

ביום שבת הקרוב, ה-7 לאפריל, ייערך סבב 3 באליפות ישראל בסופר אינדורו במסלול Gilboa mx park. חלק מהמסלול כולל מכשולי עבירות בדרגת קושי גבוהה כמו צמיגים, צינורות בטון, גזעים וסלעים.

באליפות יש 5 קטגוריות כשכל קטגוריה מוגבלת ל-14 משתתפים. המשתתפים רשומים מראש כרוכבי ספורט תחרותי בהתאחדות הספורט המוטורי. בכל קטגוריה יוצאים 3 מקצים של 6 דקות + הקפה אחת של המסלול.  הקטגוריה הראשונה היא 65 סמ”ק המיועדת לילדים בגילאי 8 עד 11. הקטגוריה השנייה היא קטגוריית 85 סמ”ק המיועדת לגילאי 11 עד 14.

 

מרוץ אינדורו
מירוץ סופר אינדורו

 

 

שלוש הקטגוריות האחרונות הן קטגוריות בוגרים המחולקות ל-הובי, אקספרט ופרו, על פי רמת הרוכבים בקטגוריה. בין רוכבי הפרו, ניתן יהיה לראות את יפתח פרנקו ובועז סאסי, רוכבים מהשורה הראשונה בעולם, רוכבים שהשתתפו בעבר במרוץ הרומניאקס המפרך.

כרם אסולין בעלים משותף של Gilboa MX PARK עם ארד דוד: “במסלולים לקטגוריות הראשונות של הצעירים, יושמו קיקרים – עזרים שיסייעו לרוכבים לצלוח אלמנטים קשים שיש במהלך המסלול, כגון צינורות בטון, גינות סלעים, גזעים וצמיגים.

המסלול אצלנו ב-PARK MX הוא מסלול סופר אנדורו תקני העומד בסטנדרטים בינלאומיים כולל תקן של ארגון ה-FIM הקובע את הסטנדרט לכלל מסלולי הסופר אנדורו בעולם. ב-MX PARK מתקיימות באופן שוטף הדרכות מקצועיות והדרכות התנסות לחובבנים החל מגיל 6. חוויה מומלצת לכל משפחה אתגרית. בהמשך, יתקיימו במהלך סופי השבוע מרוצי מוטוקרוס נוספים במתחם”.

 

אופנועים גלבוע
סופר אינדורו גלבוע

 

הפנינג למשפחה

 

במקביל למרוץ, יתקיים באירוע הפנינג משפחות כולל הפעלות לילדים, מתנפחים, דוכני אוכל ופינות ישיבה מוצלות. בנוסף, יבוצעו במקום הדרכות לילדים החל מגיל 6, במחיר מוזל של 200 שקלים להדרכה ורכיבה של חצי שעה על אופנוע שטח. המחיר כולל מיגון מותאם אישית והדרכה צמודה.

עובד נור, ראש המועצה האזורית הגלבוע: “אנו עומלים ומקדמים שלל פעילויות של ספורט ופנאי ברחבי המועצה. תחרות הסופר אנדורו מצטרפת למסורות של צעדת הגלבוע, פסטיבל הכדורים הפורחים הבין לאומי ובחול המועד פסח, יצטרף גם פסטיבל רוקגלבוע עם הופעות של האמנים המובילים בישראל. כל זאת בהתאם למטרה שהצבנו לעצמנו – לשמש כתובת ובית לתחומי ספורט אקסטרים ופנאי מגוון לקהל הרחב בישראל”.

*ניתן לרכוש כרטיסים ישירות דרך דף הפייסבוק או האינסטגרם של PARK GILBOA MX

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 + 2 =