רייד מוביליטי חושפת פתרונות בתחום הסעת עובדים מבוססי בינה מלאכותית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רייד מוביליטי
רייד מוביליטי חושפת פתרונות בתחום הסעת עובדים

 

רייד מוביליטי חושפת פתרונות בתחום הסעת עובדים: מערכת חדשה מבוססת בינה מלאכותית, אפליקציה חדשה לנסיעות שיתופיות בארגונים ושירות מיקור חוץ, שיועיל לחיסכון בעלויות הסעת העובדים, ופיצ’רים המשדרגים את חווית השירות

 

 

רייד מוביליטי מקבוצת הרכב של יוניון (טויוטה), קיימה כנס ראשון בנושא פתרונות בתחום הסעות עובדים בארגונים במסגרתו חשפה לראשונה שורה של פיתוחים חדשים שנועדו לייעול ושיפור חווית המשתמש של הלקוחות. רייד מספקת פלטפורמה טכנולוגית חדשנית הממירה את צרכי התחבורה של העובדים לנסיעות שיתופיות אופטימליות מבוססות אלגוריתם גמיש הלוקח בחשבון עשרות פרמטרים על פי צרכי העובדים והחברות, ומאפשר לחברות ניהול חכם ודינמי של כל תחום ההסעות. בכל יום נוסעים באמצעות רייד כ-80,000 נוסעים מ-200 חברות וארגונים בכל רחבי הארץ.  

במסגרת זאת, חשפה רייד מערכת חדשה המבוססת על בינה מלאכותית אשר לומדת את החברה וצרכיה, מבצעת אופטימיזציה ופרסונליזציה, וכך יכולה להציע דרכים לחיסכון עבור חברות וארגונים המשתמשים בה. המערכת החדשה מציעה חווית משתמש דינמית ופרסונלית, למשל תצוגה מותאמת אישית לפי תרחישים שונים ותצוגה חכמה על ידי פילטרים מותאמים לפעולות של אותה חברה; בנוסף, במערכת החדשה ניתן לצפות מכל מקום ובכל זמן ולעקוב אחר רכבי ההסעות.

בנוסף, נחשפה בכנס אפליקציית הנוסעים החדשה המשפרת את חווית השימוש במוצר באמצעות ממשק ידידותי, פשוט ונוח לתפעול. האתגר שעמד בפני מחלקת הפיתוח של רייד בפיתוח האפליקציה החדשה היה לייצר אפליקציה שתשרת את הנוסעים במנעד חברות רחב מחברות ייצור ועד חברות הייטק באופן נגיש, שקוף ונוח המאפיין בדר”כ אפליקציות C2B.

בין הפיתוחים החדשים שהוטעמו באפליקציה: הצפייה במיקום של הרכב שמגיע לאסוף את העובד, קצב ההתקדמות על גבי המפה וכן את פרטי הנהג ליצירת קשר; בנוסף כל נוסע מקבל מסלול הליכה מהבית שלו לתחנה הקרובה; אפשרות תמיכה בוואטסאפ כולל יצירת קשר ישיר עם מנהל או סדרן ההסעות או כל מספר לפי בקשת החברה; אפשרות להצטרף לנסיעה על בסיס מקום פנוי על מנת להגדיל את גמישות השירות עבוד העובדים (הצטרפות לאחר סגירת נסיעה ועד לפני יציאה בפועל של הרכב וכן צפייה בכל הנסיעות הקרובות לעובד), דיווח עלייה לרכב באמצעות QR Code ועוד. עד כה הוטמעה האפליקציה בחלק מהחברות אצל אלפי משתמשים שמדווחוים על שביעות רצון גבוהה והטמעה פשוטה שהופכת את הליך הזמנת הנסיעה ואיתורה למהירה ונוחה.

פיתוח נוסף שהוצג הוא שירות מיקור החוץ החדש המוצע לעסקים שמשרת כבר מספר לקוחות של רייד: all RYDE שמטרתו לחסוך את “כאב הראש” בניהול מערך היסעים לחברה. ניהול מערך כזה דורש זמן רב וכוח אדם ולעיתים יכול להיות מתסכל הן מצד הנוסעים שלא מקבלים מענה מיידי לתקלות ואיחורים והן מצד החברה בהתעסקות רבה באפיון המערך, בניית מכרזים והסכמים עם ספקים ועוד.

 

רייד
צוות רייד. צילום: STUDIO ART

 

השירות החדש יכלול שלושה אלמנטים מרכזיים לטיפול:

 

העובדים, ספקי ההסעות והמערכת ויציע טיפול מלא בכלל ההיבטים של הפעלת מערך היסעים לניהול המערך בדרך הנכונה ביותר כך שלכל בעלי העניין תהיה כתובת אחת אליה פונים בעת הצורך. all RYDE תנהל את כל האופרציה – מול הנוסעים, הספקים, מיצוי טכנולוגי מלא של יכולות המערכת וניתוח שוטף של מערך ההיסעים יחד עם המלצות לשיפור על ידי מומחי RYDE. בין יתר הלקוחות ניתן למצוא את אל על, “בית בלב” מקבוצת מכבי, מגדל, ישראכרט ועוד. 

מעבר לחברות המסורתיות המפעילות מערכי הסעת עובדים במשך שנים ארוכות, בחודשים האחרונים הצטרפו לחברה יותר ויותר חברות הייטק לאור רצון גדול של המעסיקים לספק פתרונות יעילים וגמישים לעובדים כתחליף אופטימלי להגעה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית. בין לקוחות החברה כיום: טבע, התעשייה האווירית, רפא”ל, אסם, ICL, שירותי בריאות כללית, תנובה, אגד, המרכז הרפואי סורוקה, שיבא תל השומר, שופרסל, תנובה, מקדונלדס, Nvidia, אינטל, סרגון, טיפלתי, פלייטיקה, זום אינפו ועוד. בניית המסלולים החכמה והניהול המתקדם מביאים לחיסכון של כ-25%-30% בתקציב התחבורה של הארגון לעומת ניהול הסעות מסורתי, הגברת פיקוח ובקרה ושיפור מתמיד של המערך. 

בכנס של רייד, שהתקיים במרכז האירועים והקונגרסים Avenue בקריית שדה התעופה, נכחו בכירים רבים וביניהם: רן דנאי מנכ”ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון, איתן בן מאיר מנכ”ל RYDE, נועם אלון מנהל מכירות GEELY ישראל, איתי מור מנכ”ל Witehy, טלי לוין מנכ”לית תעבורה היסעים ועוד וכן הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של המותג.

 

אודות RYDE:

 

רייד מספקת פלטפורמה טכנולוגית חדשנית הממירה את צרכי התחבורה של העובדים לנסיעות שיתופיות אופטימליות ומאפשר לחברות ניהול חכם ודינמי של כל תחום ההסעות, תוך חיסכון משמעותי בעלויות והגדלת שקיפות ושביעות הרצון של העובדים.

הפלטפורמה החכמה של רייד, מאפשרת לכל עובד בארגון להזרים באמצעות יישומון פשוט את הביקוש לנסיעות על פי שעות העבודה והמשמרות אליהן הוא משובץ. באמצעות אלגוריתם גמיש, הכולל התחשבות בעשרות פרמטרים, מייצרת המערכת הזמנות נסיעה אופטימלית המכילות את מסלול הנסיעה, תחנות האיסוף והפיזור ומי הנוסעים שעולים או יורדים בכל תחנה. בניית המסלולים החכמה והניהול המתקדם מביאים לחיסכון של כ-25%-30% בתקציב התחבורה של הארגון לעומת ניהול הסעות מסורתי, הגברת פיקוח ובקרה ושיפור מתמיד של המערך. 

השימוש ברייד מעניק גם יתרונות רבים לעובדים שנהנים משימוש באפליקציה נוחה ופשוטה וחווית שימוש מתקדמת וכן שקיפות לגבי פרטי ההגעה שלהם אל היעד, זאת בניגוד למערכי הסעות מיושנים ומסורבלים. 

בכל יום נוסעים באמצעות רייד כ-80,000 נוסעים. היקף הפעילות השנתי הוא כ-3 מיליון נסיעות בהיקף כספי של כ-650 מיליוני שקלים. החיסכון המצרפי בעלויות לעומת מצב טרם שימוש במערכת עומד על כ-200 מיליון שקלים והחיסכון בפליטות הזיהום נאמד ביותר מ-5,500 טון CO2. פעילותה של רייד בישראל מנוהלת על ידי איתן בן מאיר.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 + six =