אפליקציית שיחות הווידאו Webex תכנס בדגמי אודי החל מ-2024

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

שיחות וידאו רכב
שיחות וידאו בעצירה בלבד, במולטימדיה של דגמי אודי

 

Harman, סיסקו ופולקסווגן ישתפו פעולה לשילוב אפליקציית שיחות הווידאו Webex בדגמי אודי החל מ-2024. Webex תהיה האפליקציה הראשונה בחנות האפליקציות (שחלקה פותח בישראל), שתאפשר עבודה היברידית במכוניות אודי – עם תנאי מגביל אחד: שיחות הווידאו יתנהלו רק במהלך עצירות

 

ככל שסביבת העבודה ההיברידית והעבודה מרחוק ממשיכות להתפתח, סביבת העבודה כבר אינה מוגבלת לחלל או למכשיר אחד ואנשים דורשים גמישות  ומגוון דרכים לבצע עבודה, כל אחד על פי תנאיו שלו, כחלק מתפיסה זו, הודיעו  Harman, סיסקו ופולקסווגן, כי Webex, אפליקציית שיחות הווידאו, נבחרה להיות היישום הראשון שיאפשר עבודה היברידית במכוניות של אאודי החל מהמודלים של 2024. את היישום יוכלו בעלי רכבי האאודי להוריד ישירות מחנות האפליקציות שפותחה על ידי Harman  וחברת CARIAD של קבוצת פולקסווגן. 

 

Webex HARMAN
חנות האפליקציות החדשה, החל מ-2024. אודי Audi

 

לדברי ג׳יטו פאטל, סגן נשיא סיסקו, המשימה היא להפוך את המכונית המקושרת לעוד שלוחה של סביבת העבודה ההיברידית. ״שיתוף הפעולה עם יצרני מכוניות מובילים דוגמת אאודי תעצים את הלקוחות ותספק להם דרכים חדשות ובטוחות להישאר מחוברים ולהיות פרודוקטיביים בכל קשר למקום ממנו הם עובדים״. 

״חנות האפליקציות החדשה שפותחה במיוחד למכוניות תציג בפני אנשים חוויה חדשה של עבודה מרחוק ויכולת להתאים אותה לסגנון החיים החדש שלהם״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל. ״הורדת האפליקציה אינה מחייבת שימוש בטלפון נייד והחנות דואגת לכך שכל אפליקציות שבה יעמדו בדרישות אבטחה מחמירות ביותר . עם הכנסה של יישומים נוספים בהמשך, חוויית השהייה במכונית עוברת לשלב הבא כשהנהגים ייהנו מיתרונות של הפיכת המכונית מכלי רכב לעוזר חכם שמספק שלל חוויות מהסוג הדיגיטלי. ש כאן למעשה חיבור שמקשר את הנהגים עם אורח החיים הדיגיטלי שלהם אותו הם מכירים היטב״. 

לדברי גבע, “חנות האפליקציות החדשה, שמשלבת את ה-Harman Ignite Store (שחלקו פותח בישראל), תפגין עושר רב של תכנים כשהאפליקציות שבה, נכתבו או הותאמו במיוחד למכוניות, וכי למפתחיהן תשמר היכולת לעדכן אותן ולשדרגן בכל זמן נתון”.  

 

 


אודות Harman


החברה מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שירותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad, מתחום ההתרעות בדרך, Red Bend שמאפשרת לעדכן מרחוק את כלל מערכות התוכנה ברכב (OTA) וחברת הגנת הסייבר לרכב, TowerSec. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 + thirteen =