אפקון השלימה פריסת 9 עמדות טעינה במתחמי התדלוק של Ten

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
אפקון עמדת טעינה
עמדות טעינה אפקון בתחנות תדלוק TEN

אפקון תחבורה חשמלית השלימה התקנת 9 עמדות טעינה לטעינת רכבים חשמליים במתחמי התדלוק והקמעונאות של רשת Ten ברחבי הארץ לאורך צירי תנועה: אילת, דימונה, אשקלון דרום, אשדוד עורף הנמל, ראשון לציון מערב, כפר סבא מזרח, פרדס חנה, בית שאן ותל חנן 

 

כבר היום, אפקון מחזיקה ומתפעלת רשת טעינה ציבורית בפרישה ארצית מאילת ועד קריית שמונה עם מאות עמדות ציבוריות ועמדות מהירות ואולטרה מהירות ביניהם – עמדות הסופרצ’אג’ר של טסלה ובהספק של עד 350KW.

במתחמי התדלוק והקמעונאות של Ten פועלות 9 עמדות טעינה במתחמי התדלוק של Ten, והצפי הוא להכפיל את עצמה במהלך השנתיים הקרובות לאורך צירי התנועה. 

עמדות הטעינה המהירות אותן פורסת הרשת מאפשרות טעינה מהירה ובטוחה לרכב. מהירות הטעינה היא פי 3 מטעינת AC ביתית. הטעינה נעשית באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש AFCONEV אשר מאפשרת בפעולה פשוטה להפעיל את עמדת הטעינה ולקבל אינדיקציה על מצב הסוללה והטעינה. 

מנכ”ל אפקון תחבורה חשמלית, אודי אליהו, “המשך פריסת רשת הטעינה לרכבים חשמלים במתחמי התדלוק והקמעונאות של Ten הינה חלק מאסטרטגית החברה להנגשת התשתיות לטובת חדירת  רכבים חשמליים ולנוחות הנהג הישראלי. בשנים הקרובות, עם  גידול במסירות הרכב החשמלי לישראל, תמשיך אפקון להשקיע עשרות מיליוני שקלים בהמשך פרישת מטענים ברחבי הארץ ובהעצמת הרשת המתקדמת והגדולה בישראל”.

 

מנכ”ל Ten, משה סרוסי: “Ten ממשיכה במגמת התרחבות עם מתחמי תדלוק וקמעונאות חדשים, פועלת ביצירתיות ובמהירות, ודוגלת בתהליכי פיתוח וחדשנות על מנת לספק ללקוחותיה חוויה יוצאת דופן לכלל לקוחותיה. ראייה רחבה של ענף הרכב והאנרגיה הובילה להחלטה על יצירת  שיתוף הפעולה עם אפקון, החברה הגדולה בישראל בתחום טעינת רכבים חשמליים, על מנת לייצר את התשתיות הנכונות, ואנו יוצאים לדרך עם Tenergy – רשת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בפרישת ארצית מצפון ועד הדרום במתחמי התדלוק שלנו. Ten מחוללת תחרות בסביבה העסקית תוך ניצול חוזקותיה וממשיכה להביא את בשורת המחיר והשירות, ועכשיו גם בעולם טעינה חשמלית לרכבים”.

 

אודות אפקון תחבורה חשמלית

החברה מפעילה ברחבי ישראל רשת טעינה גדולה ומשמעותית בישראל. עמדות הטעינה פרוסות מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון, לאורך צירי התנועה המרכזיים, תחנות דלק ומרכזי קניות. אפקון מספקת עמדות טעינה ללקוחות יבואני הרכב הרוכשים כלי רכב חשמליים, לחניונים פרטיים וציבוריים, בנייני מגורים ומשרדים. אפקון תחבורה חשמלית זכתה עד היום במספר גדול של פרויקטים מוניצפאליים ,חברות נדלן ודלק מובילות ומתחמי אוטובוסים. לאחרונה, השיקה אפקון כלי מתקדם לטעינת רכבים באמצעות PLUG&CHARGE המאפשר טעינה מהירה ומאובטחת בזיהוי הרכב בדומה לדלקן.

 

אודות Ten

רשת מתחמי תדלוק וקמעונאותTen  הינה ה-5 בגודלה בישראל, המונה כיום כ-70 מתחמים בפרישת ארצית מדן ועד אילת, ועוסקת בייזום, הקמה ותפעול של תחנות דלק ומתחמי קמעונאות הממוקמים בסמוך לאזורי עסקים, מסחר ותעשיה, ובאספקת דלקים בשיווק ישיר ללקוחות עסקיים. כיום קבוצת Ten מאפשרת פתרון מלא ללקוחותיה, הן במתחמי התדלוק והקמעונאות בפרישת ארצית והן בתדלוקי שטח באמצעות חברת בת “תדלוקים”, אשר נוסדה מתוך הצורך החיוני של חברות בניה ותשתיות לייעל את העבודה באתרים השונים, בדגש על מניעת אובדן זמן והכנסה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen − eight =