אקספנג P7 הדגם החשמלי המסקרן מקבל 5 כוכבים במבחני ריסוק

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

P7 XPENG הדגם החשמלי המסקרן שיושק בישראל בקרוב זכה בציון 5 כוכבים במבחני ריסוק רשמיים של Euro NCAP

 

אקספנג P7 היא מכונית סדאן חשמלית בגודל מלא שעשתה את הופעת הבכורה שלה בסין בשנת 2019. אקספנגXPeng  מתייחסת לדגם ה-P7 כמכונית “קופה חשמלית חכמה”. האלקטרוניקה והטכנולוגיה של ה- P7פותחה בשיתוף עם ענקיות הטכנולוגיה Alibaba ו-Xiaomi, והטייס האוטומטי שלה הוא ברמה 3, כך שיכול להחליף את הנהג בכבישים מהירים (במדינות בהן נסיעה על טייס אוטומטי מאושרת) ובמהלך החניה. דגם הבסיס כולל מנוע אחורי יחיד עם הספק של 267 כ”ס וקיבולת סוללה של 81 קוט”ש, המספקת טווח של 586 ק”מ.

יש גרסת הנעה נוספת, כפולה וחזקה יותר המציעה הספק של 430 כ”ס, הנעה לכל הגלגלים, האצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 4.3 שניות, עם אותה קיבולת סוללה של 81 קוט”ש, המאפשרת נסיעה של 550 ק”מ טווח ללא טעינה. 

כאמור הדגם עבר מבחני ריסוק בארגון הבטיחות האירופאי הרשמי EURO NCAP, וזכה לציוני בטיחות גבוהים לנהג ולנוסעים.

 

 

אודות חברת אקספנג

 

XPENG היא חברת Smart EV סינית מובילה שהוקמה בשנת 2014 ומתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים הפונים לקהל צרכנים מגוון. לחברה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם והיא שמה לה למטרה לעצב את חווית המוביליטי של העתיד. על מנת למקסם את חווית הנסיעה של לקוחותיה, XPENG מפתחת בעצמה את הטכנולוגיה המתקדמת של מערכות סיוע לנהג ומערכת ההפעלה החכמה לרכב, כמו גם את מערכות הליבה לרכב כולל מערכת ההנעה והארכיטקטורה החשמלית/אלקטרונית ואפילו הציגה רכב מעופף שאב טיפוס שלו מייצר סקרנות ברחבי העולם. מטה XPENG פועל בגואנז’ו, סין, עם שלוחות בבייג’ינג, שנחאי, עמק הסיליקון וסאן דייגו בארה״ב ובאמסטרדם. הרכבים מיוצרים במפעלי החברה המתקדמים בז’אוצ’ינג ובגואנז’ו.

XPENG בישראל – אלה הדגמים החשמליים שיגיעו ראשונים לארץ

הטווח המנצח: רשימת המכוניות החשמליות עם הטווח הגדול ביותר

טסלה מודל 3 החדשה מתיחת פנים – אז מה בדיוק השתנה?

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × three =