ברוח התקופה: הרכב הבא של 007 יהיה אסטון מרטין ראפיד E החשמלית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אופנת המכוניות החשמליות מגיעה לעולם הקולנוע - הרכב הבא של ג'יימס בונד הלא הוא 007 יהיה רכב אסטון חשמלי - אסטון מרטין ראפיד E בשווי 1.2 מיליון ש"ח

הרכב החשמלי הראשון בסדרת סרטי ג'יימס בונד 007 - אסטון ראפיד E

מגמת הרכב החשמלי לא פוסחת על עולם הקולנוע – הפקת סרט ההמשך של הסוכן הבריטי המסוקס  “ג’יימס בונד” הודיעה שהרכב שילווה את 007 בסרט החדש שיצא לאקרנים ב-2020 יהיה רכב חשמלי – אסטון מרטין ראפיד E, מכונית ספורט חשמלית בשווי 250 אלף לירות שטרלינג, (1,200,000 שקלים), אחת מ-155 מכוניות בעולם.

עולם הקולנוע מוביל אפנות כל הזמן, ועכשיו הגיע הזמן להוביל את אופנת הרכב החשמלי. אסטון מרטין ראפיד E הוא רכב מהיר וחייתי כמו (כמעט) כל רכב בנזין אחר, יש לו שני מנועים חשמליים המספקים יחד 610 כ”ס, וההאצה שלו לא רעה בכלל – מאפס ל100 קמ”ש הוא מגיע ב-4 שניות. הרבה כוח, רק בלי נהימות מנוע מעוררות, ובלי זיהום האוויר.

מההפקה נמסר שהם רוצים שכוכב הסרט – דניאל קרייג, כלומר ג’יימס בונד יצטייר כאיש ששומר על איכות הסביבה, והאסטון מרטין החשמלית היא חלק מאג’נדה גדולה יותר. וכך, אחרי הרבה מכוניות אסטון מעוררות ונוטפות בנזין שליוו את הסוכנים השונים בסרטי 007, הגיע הזמן למכונית החשמלית הראשונה בסדרת הסרטים שוברי הקופות.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 − 4 =