ג’נגו תטמיע מערכות בטיחות וניטור נהג בצי משאיות של סוסנה-מובינג

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

בטיחות משאיות
VuDrive. מערכת בטיחות מתקדמת למשאיות.

 

מערכת ה-VuDrive מספקת התרעה בזמן אמת על הסחות דעת ועייפות הנהג ומתריעה על אירועי נהיגה חריגים, משפרת את הנהיגה של נהגי צי הרכב, ומפחיתה תאונות ועלויות ביטוח. VuDrive מבוססת על בינה מלאכותית AI לראייה ממוחשבת ועיבוד תמונה בשילוב מידע מסנסורים נוספים במע’ טלמטיקס.

 

ג’נגו קונקטיביטי, חברת AI העוסקת בפיתוח תוכנה המנטרת את פנים הרכב באמצעות מצלמה, חתמה על הסכם עם סוסנה מובינג, חברה ישראלית בעלת צי משאיות לשינוע, הפצה והובלה להתקנת מערכות ה VuDrive של החברה, לסוסנה מאות משאיות.

סוסנה מובינג הינה חברה ישראלית מובילה המתמחה בפתרונות שינוע, הפצה ושירות עבור חברות מובילות במשק מתחומי הריטייל, הפארמה וחומרים מסוכנים ומספקת פתרונות ההפצה  והלוגיסטיקה הנדרשים בכלל שרשרת האספקה.

מערכת VuDrive מתבססת על טכנולוגיה שהוטמעה בעבר על ידי יצרני רכבים והיום זמינה להטמעה בציים קיימים וחדשים כפתרון שלם לציי רכב לסיוע במניעת תאונות. המערכת מסייעת לנהג בזמן אמת על ידי הצגת התרעות על אירועי בטיחות (כגון הסחות דעת, עייפות והרדמות או שימוש בטלפון). המערכת משפרת את הבטיחות בזמן הנהיגה ובכך מסייעת בהורדת הסיכון באופן אקטיבי, דבר המוביל למניעת תאונות ושיפור רמת הבטיחות בצי, ועל ידי כך מפחיתה את עלויות הביטוח.

עבור מנהלי הצי, המערכת מציגה בפורטל הניהול ניתוח תמונת המצב ברכב בזמן אמת, כולל מיקום הרכב, ניתוח אירועי הבטיחות שאותרו בנסיעה, הצגת סרטוני אירועים וניתוח סטטיסטי של התנהגות הנהגים. כמו כן, המערכת מציגה ציון סיכון כולל לנהגים, חישוב הסתברות לתאונה וגישה לדוחות וניתוחים מתקדמים.

מוצר ה-VuDrive משווק ברחבי העולם בארה”ב, במזרח הרחוק ובישראל.

 

 

עופר סוחמי, מנכ”ל ג’נגו: “הסכם זה ושיתוף הפעולה עם סוסנה מובינג מהווה אבן דרך חשובה לג’נגו. שותפות זו הינה שלב ראשון בקביעת סטנדרט חדש לבטיחות ויעילות בהובלה ואינה מתמקדת רק בהטמעת המערכות. אנו בטוחים שהסינרגיה בין הטכנולוגיה החדשנית של ג’נגו לבין המומחיות בתעשייה של סוסנה מובינג, תוביל להתקדמות פורצת דרך בבטיחות הצי בארץ ובחו”ל. המחויבות שלנו היא לא רק לשפר את הבטיחות והיעילות התפעולית של הצי, אלא גם לסלול את הדרך לתחבורת כביש חכמה, בטוחה ויעילה יותר ברחבי העולם.”

ג’נגו נוסדה בשנת 2013 ועוסקת בפיתוח תוכנות המאפשרות, באמצעות מצלמות בתוך הרכב ואלגוריתמיקה מתקדמת, לנטר ולנתח את המתרחש במהלך הנסיעה, ובכלל זאת מצב הערנות והמוכנות של הנהג, מספר הנוסעים, אירועים חריגים, שכחת ילדים וחפצים ועוד. כל זאת מתבצע באמצעות בינה מלאכותית לראייה ממוחשבת וניתוח תמונה ומערכות חיישנים וטלמטיקה. בחודש יולי 2021 הפכה ג’נגו לחברה ציבורית עם הנפקת מניותיה לציבור בבורסה בת”א. חברת התקשורת סיסקו מחזיקה כ-10% מהון המניות של החברה.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − seven =