העתיד בתערוכת הרכב בשנחאי: מכוניות חשמליות אוטונומיות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

העולם עומד לפני השתלטות מכוניות חשמליות אוטונומיות: קבלו את מכוניות העתיד של קונצרן פולקסווגן - אודי איי-מי (AI:ME) ופולקסווגן ID ROOMZ

מכונית העתיד של אודי שתציל אתכם מהפקקים

AUDI AI:MI אודי איי – מי
אודי מציגה בתערוכת הרכב בשנחאי רכב קונספט עירוני חשמלי, אוטונומי כמעט לחלוטין, דרגה 4, מתוך 5. מכונית אוטונומית קטנה וחכמה, שתוכל לעזור לנו בעתיד, בנסיעה בתוך הערים. ובעיקר, תוכל לחסוך מאיתנו את העצבים על הבוקר בפקקים.

אז לאיי מי, רכב החשמלי, שנראה קונבנציונאלי למדי, ולא ביזארי לחלוטין, יש סוללת 65 וולט, המתאימה לנסיעות עירוניות קצרות, יש בו גם דוושות, הגה ופקדים כמו כל רכב רגיל, אך ברגע שיש פקקים, והנהג יבחר לנסוע בנסיעה אוטונומית, כל אלה יבלעו פנימה ויעלמו, ובעצם יתקבל תא נהג נקי ואלגנטי בו יוכלו הנהג והנוסעים ברכב ליהנות מאפשרויות מולטימדיה, מסכים, מוזיקה ושאר מכשירים אלקטרוניים, ושאר הסחות דעת, עד אשר הדרך תתפנה, והנהג יוכל לשוב ולנהוג בדרך בכיף.

אודי AI:ME. מכונית קונספט עירונית חשמלית אוטונומית

תא הנוסעים מאד מרווח, ומאוורר עשוי חומרים ממוחזרים, כמו עץ. יש לו מקום מיוחד להישענות רגלי הנהג ואפשרות לנהג להמתח ולחלוץ עצמות. יש גם בידוד רעשים טוב, שמשות כהות, ואפשרות לנהג ולנוסעים להתנתק מהבחוץ. מה עוד? לאיימי תאורה חיצונית מיוחדת שיכולה לתקשר עם הולכי רכב, לאותת ולהתריע.

ואם זה לא בדיוני מספיק בשבילכם, ניתן יהיה גם לתכנן דרך אפליקציה לאן האיימי תסע, איפה היא תעצור, וגם לשלוח את ה-AI:ME למצוא חניה ולבקש ממנה לחזור. אבל זה כמובן תלוי בטכנולוגיות מתקדמות מאד, שרחוקות מביצוע.

ורכב קונספט חשמלי נוסף, של אותו קונצרן, פולקסווגן, – רכב פנאי בשם ID ROOMZZ

רכב פנאי חשמלי המיועד לשוק הרכב הסיני, שעתיד לרדת לייצור כבר ב-2021

רכב חשמלי עם טווח נסיעה של 450 ק”מ, הטענה מהירה של חצי, לכ-80 אחוז סוללה. גם ברכב הזה יש אפשרות לנסיעה אוטונומית, ולכן המושבים מקדימה זזים ימינה ושמאלה, כדי לאפשר שיחת סלון בזמן הנסיעה.

תא הנוסעים נראה מעולמות התעופה, עם אותו הגה חללי נשלף, מושבים ענקיים ותומכים, מסך מולטימדיה יפהפה במרכז, דלתות נפתחות במגע, גג שקוף שנראה סולארי, וזהו, אפס מתגים וכפתורים, מאד יפה מאד אלגנטי.

לרכב יש פלטפורמה מתקדמת וגדולה המותאמת לכלי רכב חשמליים, ותשמש 10 מיליון כלי רכב חשמליים ומגוונים בעתיד. רכב הקונספט הזה, פולקסווגן ID ROOMZZ מצטרף לדור החדש של רכבי העתיד של פולקסווגן, חשמליים, אוטונומיים עם קישוריות מלאה, וטווח נסיעה גדול על חשמל.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

9 + 17 =