השירות שיציל אתכם מדוח חניה: שירות “חניתי” סוגר 3 חודשים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פנגו סימפל
שלא תשכחו להפעיל את הפנגו. פנגו סימפל

 

פנגו מסכמת רבעון מוצלח לשירות “חניתי”, המזכיר לנהגים לשלם על חניה באפליקציה בעת ההגעה ליעד. “חוסך דוחות חניה במאות אלפי שקלים”

 

אפליקציית פנגו מסכמת רבעון מוצלח לשירות “חניתי” – שנועד להזכיר לנהגים להפעיל חניה בעת ההגעה ליעד ולהימנע מדוחות חניה. בתום שלושה חודשים של פעילות, השירות מתרחב ומביא לידי ביטוי את יכולות הדאטה של פנגו (למשל, היכן ומתי צריך להפעיל חניה). “חניתי” עד כה חסך עשרות אלפי שקלים למשתמשי האפליקציה, דבר המשתקף מהנתונים של הלקוחות שהפעילו חניה בעקבות התזכורת של “חניתי” ולאחר מכן קיבלו הודעה שפקח בדק את רכבם.

 

פנגו סימפל – שירות בתשלום

 

שירות “חניתי” הזמין ללקוחות פנגו סימפל, הינו משלים ל-“זזתי” המזכיר למשתמשי האפליקציה לסיים את התשלום על החניה ברגע שהם עוזבים את היעד. “חניתי” מזהה כאשר הרכב חונה, ושולח ללקוח תזכורת להפעיל את אפליקציית פנגו כדי לשלם על החניה. כמו כן, משתמשי האפליקציה יכולים להגדיר זמנים ואזורים בהם הם אינם מעוניינים לקבל את התזכורת, למשל באזור מגוריהם או מקום עבודתם בו אינם נדרשים לשלם על החניה. 

“חניתי” הצטרף לשאר השירותים במסלול סימפל של פנגו – ״זזתי״ שכאמור מסיים באופן אוטומטי את החניה במקרה ושוכחים ויחד הם מהווים פתרון הוליסטי בתחום החניה, מקלים על חיי המשתמשים ומסייעים להם להימנע מדוחות ותשלומי חניה מיותרים; תזכורת אישית להארכת וסיום החניה; תשלום מהיר בחניונים ופטור מעמלת הפעלה; הטבת שטיפומט – שטיפת רכב במחיר מוזל; ״איפה חניתי״ המאפשר לנווט לרכב במקרה ושוכחים איפה האוטו חונה. 

בצל העלייה במחירי הדלק, שיחצה הלילה את רף שבעת השקלים, לקוחות מסלול סימפל ממשיכים ליהנות מצבירת כסף בכל תדלוק באמצעות האפליקציה באחת מתחנות הדלק סונול, למימוש בחניה כחול לבן בכל הארץ. על כל ליטר בנזין מקבלים 10 אגורות ולאחר צבירה של 10 ש”ח ניתן לממש אותם לטובת חניה בכחול לבן. הצבירה הינה לשלושה חודשים.

רועי אלבז, מנכ”ל פנגו: “אנחנו שמחים להמשיך להציע ללקוחות שלנו שירותים שמקלים ומשפרים את רווחתם. ברבעון שבו השירות רץ הגענו כבר לחיסכון של אלפי דוחות בכל חודש, שמייצגים עשרות אלפי שקלים בדוחות שנמדדו, באמצעות ההתאמה של מי שהפעיל פנגו לאחר התזכורת ופקח בדק לו את הרכב. חשוב לנו להיות קשובים כל העת ללקוחותינו, וכך זיהינו כי במקרים רבים המשתמשים שוכחים להפעיל את האפליקציה או מפעילים אותה באיחור, לכן היה חשוב לנו לדאוג לפתרון שיוכל לתת מענה לצורך זה. אנחנו ממשיכים להוביל את תחום התשלומים לתחבורה חכמה ופועלים באופן מתמיד לפתח וליצור פתרונות יעילים ונוחים לקהל לקוחותינו”.

 

אודות פנגו

אפליקציית פנגו מספקת פתרונות תשלום כוללים לתחבורה חכמה עבור שלושה מיליון לקוחותיה. פנגו מרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה והשירותים הנלווים. האפליקציה מאפשרת תשלום בכחול לבן ב-77 רשויות, במעל 450 חניונים ברחבי הארץ, שירות תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי חילוץ ועוד. כמו כן, מספקת פנגו שירותים משלימים כגון איסוף האוטו לטסט ולטיפול וביטוח רכב.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 − 9 =