וידאו חדש: קופרה פורמנטור בגרסת VZ – קרוסאובר מיוחד בנוף

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סרטון וידאו שני בעריכת רומן חרמר, עורך וצלם וידאו ( שרי מדיה), הפעם על הקופרה פורמנטור, קרוסאובר אחר וייחודי בשוק הרכב הישראלי

 

 

הסרטון הראשון של מלכת הכביש בשיתוף שרי מדיה, פורסם בספטמבר האחרון, על רכב הסופר מיני בדור החדש, סקודה פאביה.

 

 

קופרה פורמנטור
קופרה פורמנטור. צילום: יובל לוי

 

קופרה פורמנטור 

מתוך מבחן הדרכים שפורסם באתר

 

עיצוב חיצוני במילה אחת – מוחצן. החלק הקדמי אגרסיבי למדי עם שלל קווים חדים, שבכה קדמית גדולה, שבמרכזה סמל הקופרה וכונסי אוויר גדולים בפגוש. מבט מהצד חושף חישוקי 19″ גדולים וצללית היושבת על משבצת שבין קרוסאובר לבין הצ’באק, בעיקר בעקבות גובה של 153 ס”מ (לעומת הקופרה אטקה לדוגמה, המתנשאת לגובה של 161 ס”מ). מאחור, למרות שבתמונות יש אומרים שהפורמנטור מזכירה קרוסאובר קוריאני מסויים שנמכר בכמויות אדירות בארצנו, במציאות המצב שונה לחלוטין. שוב, מראה אגרסיבי ומוחצן הכולל קווים חדים, ניפוחי כנפיים אחוריות, ספויילר, דיפיוזר אגרסיבי וזוג מפלטים כפולים המבצבצים בכל צד. לא מעט מבטים הפורמונטר משך במהלך סוף השבוע, ובצדק. חלקם גם בזכות הצבע המיוחד והמפונק של רכב המבחן שמותר לשטוף רק בשטיפה ידנית על מנת שיישמר.

לוח המחוונים, בהתאם לאופנה העכשווית, דיגיטאלי וכולל מספר תצוגות משתנות לבחירת הנהג. מסך המגע שבמרכז עצום במונחי עולם הרכב – 12″. המסך ממוקם גבוה במקום נוח ונגיש ומתחתיו בוררי מגע (טאץ’) לטובת תפעול טמפרטורת בקרת האקלים לנהג ולנוסע. פתרון אלגנטי ופרקטי ליצרנים שהחליטו לבטל את השליטה הנפרדת על מערכת בקרת האקלים ולהעבירה למערכת המולטימדיה.

לקופרה מספר מצבי נהיגה – חסכוני, שטח, וספורט, ולמי שזה לא מספיק, יש מצב קופרה, קיצוני יותר מספורט. בגדול הפרמטרים שמשתנים בין המצבים השונים הם תגובת המצערת, תגבור ההגה, תגובת תיבת ההילוכים, המתלים האדפטיבים וה… צליל הבוקע מהרמקולים. כן, קראתם נכון. בקופרה פורמנטור יש תגבור לצליל המנוע באמצעות מערכת השמע. הצליל המופק רחוק שנות אור ממנוע 2 ליטר, 4 צילינדר בטור ומזכיר יותר מנוע V8 בשרני. בנוסף, לאחר לחיצה על כפתור ההתנעה, מנוע הקופרה מתעורר לחיים כשתי שניות לפני מערכת המולטימדיה ולכן תגבור הצליל הסינטטי בולט עוד יותר.

עם 4.9 שניות ל-100 קמ”ש. לשואלי ה-“כמה סוגר?” נספר כי מהירותה המרבית של הפורמנטור, על פי מפרט היצרן, מוגבלת אלקטרונית ל 250 קמ”ש.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × three =