חברת COBRA תתרום לכיתות הכוננות 100 מערכות PROOF FR400

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מצלמה קדמית ואחורית לרכב
PROOF FR400. מצלמה קדמית ואחורית. צילום דרור כץ

 

חברת COBRA תתרום לכיתות הכוננות בצפון הארץ, 100 מערכות מתקדמות PROOF FR400 – מצלמות רכב משולבות המחוברות לאפליקציה ומשמשות כמצלמות דרך ומצלמות ניטור והתראה מרחוק מכל מקום 24/7, לרבות מצבים חריגים בקרבת הרכב בזמן אמת

 

חברת COBRA תתרום לכיתות הכוננות בצפון הארץ, 100 מערכות מתקדמות PROOF FR400, מצלמות רכב המשלבות מספר תכונות במוצר אחד ובראשן מצלמת דרך ומצלמת ניטור מרחוק 24/7. זאת בכדי שיתמכו בפעילותן הקריטית והחיונית של כיתות הכוננות. היקף התרומה נאמד במאות אלפי שקלים.

מצלמות אלה מיועדות לספק עוד עיניים לשמירה על ביטחון התושבים ביישובים השונים, באמצעות יכולות טכנולוגיות גבוהות לנטר את החוץ בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם. בנוסף, מאפשרות התראה על על פעילות חריגה 24/7, איתור מיקום מדויק של הרכב בזמן אמת, תיעוד החוץ בזמן החניה, תיעוד הנסיעה במצלמה קדמית ואחורית ותכונות נוספות, העשויות לתרום רבות לרמת המוכנות והדריכות ביישובים השונים, במיוחד בימים מתוחים אלה.

רעות דיין מחברת COBRA: “אנו רתומים לסייע ככל שנדרש לעורף ולכלל אזרחי ישראל כשלעיננו ניצבת מטרה אחת והיא לנצח. טכנולוגיית ה proof תגביר את רמת מוכנותם של כיתות הכוננות ביישובים השונים בגזרת הצפון ותספק מעטפת ניטור טכנולוגית להרחבת וחיזוק טווח הראיה לצד הגברת יכולות התיעוד בזמן אמת. המערכת המקושרת לאפליקציה ייעודית, מאפשרת תצפית על החוץ מהנייד, בכל זמן נתון ומכל מקום, במטרה להגביר ערנות ולמזער הפתעות בלתי צפויות. במקביל, בכל פעילות חשודה כדוגמת חדירת מחבלים, לחיצה על כפתור השיתוף במצלמה, תלכוד 2 תמונות סטילס ווידאו קצר לשיתוף מהיר בקבוצות הוואטס אפ, או עם כוחות חילוץ והצלה, כך שיש לכך ערך מודיעיני רב”.

 

 

“יכולות התראתה על פעילות חריגה בזמן אמת 24/7 מוכחות ובכך, טמון כוחה. בשבוע האחרון הוצף המוקד שלנו באינספור עדויות מצמררות של לקוחות אשר שהו באירועי העוטף וחייהם ניצלו בנס באמצעות פיצ’ר שיתוף המיקום בזמן אמת, שאפשר את איתורם וחילוצם בעודם חיים. בנוסף, לא מעט מהתיעודים והתמונות מהטבח הנוראי שהציפו את הרשתות החברתיות, תועדו ממצלמות PROOF בזמן החניה כשהרכבים אינם מונעים-מידע יקר שסייע לשפוך אור להשלמת התמונה הכוללת. חשוב לזכור שגם כמצלמת דרך, כל הנסיעה מתועדת במצלמות קדמית ואחורית, מאפשרת לשתף דרך האפליקציה ומספקת מענה בזמן אמת גם לאירועים רכובים. המציאות עמה אנו מתמודדים, מחייבת אותנו להיעזר בכל טכנולוגיה קיימת בכדי להבטיח שאירועים דומים לא ישנו, כך שיצרנו כבר קשר ראשוני עם גורמים בכיתות הכוננות לקידום המהלך”.

 

PROOF FR400

מצלמת PROOF FR400 מציגה תכונות רבות במוצר אחד ומתבססת על פלטפורמת אנדרואיד 9. מצלמה קדמית ואחורית באיכות HD, קישוריות LTE המאפשרת גלישה ותגובה מהירה, ראיית לילה בהירה, הקלטה נפרדת של שתי המצלמות לשליפה נוחה במידת הצורך, דחיסת סרטונים בפורמט H265 לשמירת קבצים בכחצי מהנפח של הגרסה הקודמת, תמיכה בכרטיס זיכרון עד 2000GB – יכולת אחסון של עד 55 שעות הקלטה בעת נסיעה ועוד. בנוסף, איכות המצלמות-הקדמית – p1080 הניתנת לכיול בהירות על ידי המשתמש והאחורית- 720P. כמו כן, מאפשרת גידור גיאוגרפי, התראה על פגיעה ברכב בזמן נהיגה, Remote video הדור הבא של האבטחה.

חשוב לציין, כי COBRA מפעילה במקביל גם את הכפתור, מערכת eCall מצילת חיים המשלבת לחצן מצוקה לרכב המחובר למוקד אנושי 24/7.

 

אודות COBRA

חברה ותיקה מעולם הרכב הפועלת מזה למעלה משלושה עשורים, ומובילה בתחום מערכות המיגון, מולטימדיה, נוחות ובטיחות לרכב. החברה מייצרת, מייבאת, משווקת ומתקינה מגוון רחב של מוצרים בעלי חדשנות טכנולוגית המהווים את חוד החנית בתעשיית הרכב. היא חרטה על דגלה את עקרון איכות המוצרים, מפיצה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. החברה, מתמחה בין השאר בהתקנות מורכבות בכל סוגי הרכב כולל רכבי יוקרה. החברה פועלת בנוסף כמתקינת הבית של חברת דלק מוטורס.

*9487

מצלמת רכב קדמית ואחורית נגד גניבות רכב FR400 PROOF

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 1 =