חברת EV MOTORS תייבא מותג כלי רכב מסחריים חשמליים חדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מסחרית חשמלית
רכב מסחרי חשמלי

 

 

חברת אי וי מוטורס (EV MOTORS) חתמה על הסכם יבוא של כלי רכב חשמליים מסחריים ממותג Eurise של יצרנית הרכב הסינית Yangzhou Yaxing Motor 

 

כלי הרכב החשמליים ממותג הרכב הסיני, Eurise, עומדים בתקינה אירופאית מלאה (FULL WVTA), ומיועדים לשוק רכבי קירור, הובלה, היסעים ולציי חברות שילוח.

קונצרן yangzhou yaxing motor coach הינו קונצרן סיני שפועל מעל ל-60 שנה ופעיל בעשרות מדינות ושווקים שונים בעולם. הקונצרן מתכנן, מייצר ומשווק מגוון כלי רכב: מסחריים חשמליים, אוטובוסים, וחלקי כלי רכב. לחברה כ-1,500 עובדים במספר מפעלים בסין והינה אחת מהיצרניות המובילות בתחום הרכב המסחרי.

הדגם הראשון שהגיע לשיווק ומכירה הנו רכב מסחרי 4.5 טון עם כושר העמסה של 1250 ק”ג להובלה ושילוח סחורות ועם מגוון התאמות לצרכי הלקוח (קירור, היסעים ועוד).

 

מסחרית כושר העמסה
כושר העמסה של 1250 ק”ג

 

כלי הרכב המסחריים מצוידים בסוללה גדולה עם הספק של 105 KWh ׁ(הספק של 140 כ”ס), ובעלי טווח נסיעה חשמלי של עד 300 קילומטרים לפי תקן WLTP האירופאי המחמיר.

הדגם הראשון, של היצרן הגיע במשלוח ראשון לאספקה ללקוחות.

 

EV MOTORS

 

חברת EV MOTORS מייבאת לישראל את המותגים: JAC MOTORS ,WM, מותג האוטובוסים ANKAI, מותג LEVC המונית הלונדונית, ויש גם מסחרית – VN5.

אוהד זליגמן, יו”ר חברת אי וי מוטורס: “החברה שמחה להרחיב את מגוון המותגים והדגמים המוצעים לשוק בישראל ולהביא לישראל את בשורת הרכבים החשמליים המסחריים של חברת Yangzhou Yaxing Motor Coach Co ltd ובכך לתת מענה כולל ומשלים לכלל הסגמנטים של רכבים חשמליים המיובאים על ידי חברת אי וי מוטורס”.

 

חברת EV Motors תחשוף בתערוכת האוטומוטור 2 דגמים חשמליים

יבואן חדש נולד בישראל: E.V. Motors יבואן כלי רכב חשמליים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 + ten =