יגואר תהפוך למותג חשמלי עד 2025 ולנדרובר חשמלי ראשון ב-2024

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
יגואר חשמלי
180 מעלות: יגואר עוברת לחשמל

יגואר את לנד רובר מכריזה על יעדי הקיימות הירוקים למדי שהציבה לעצמה: עד 2030: תפחית את פליטת גזי חממה ב-46%, ואת פליטת כלי הרכב הממוצעת שלה ב-54%

 

 

יגואר מותג חשמלי עד 2025 ולנדרובר חשמלי ראשון ב-2024

 

חברת יגואר לנד רובר התחייבה להפחית את פליטת גזי החממה בכל פעילותה ב-46 אחוזים עד שנת 2030. בנוסף, החברה תפחית את פליטת כלי הרכב הממוצעת ברשתות הערך שלה ב-54 אחוזים, כולל הפחתה של 60 אחוז לאורך שלב השימוש של הרכבים של החברה.

היעדים אושרו על ידי Science Based Targets (SBTi) ומאשרות את המסלול של החברה להפחתת פליטות של 1.5 מעלות צלזיוס בהתאם להסכם פריז.


כדי לתמוך במשימתה, יגואר לנד רובר הציגה את התפקיד החדש של מנהלת קיימות, ומינתה את רוסלה קרדון ( Rossella Cardone) להניע את השינוי של החברה ולתמוך בפרנסואה דוסה, המנהל הבכיר, תחום אסטרטגיה וקיימות.

חברת יגואר לנד רובר מחויבת לספק דמיון מחודש עתיר קיימות של יוקרה מודרנית, חוויות לקוח ייחודיות והשפעה חברתית חיובית באמצעות אסטרטגיית ה-Reimagine העולמית שלה  שליבה הוא קיימות.

 

אסטרטגיית הקיימות של יגואר לנד רובר

קיימות היא לב ליבה של אסטרטגיית ה-Reimagine העולמית של יגואר לנד רובר. החברה שואפת להשיג פליטת פחמן אפס נטו על פני שרשרת האספקה, המוצרים והפעילות שלה עד שנת 2039. מהלך מרכזי באסטרטגיה זו הוא החשמול של המותגים לנד רובר ויגואר כאחד, וכל לוחיות השמות יהיו זמינים בצורה חשמלית טהורה עד סוף העשור. בנוסף, תהליכי הייצור והתפעול, שרשרת האספקה ​​ ומעגליות בתהליכים ממלאים תפקיד מרכזי בשאיפה לאפס פחמן נטו.

יעדים שאפתניים, מבוססי מדע, מבססים את המסלול להשגת היעדים, ומגדירים את המחויבות בעשור הראשון לשנת 2030, ואחריה שאיפה בעשור השני לאפס פליטות נטו על פני שרשרת האספקה, המוצר והתפעול עד 2039. 

יגואר תהפוך למותג חשמלי עד 2025, והלנד רובר החשמלי הראשון יושק ב-2024. אחריו יגיעו בסך הכל שישה דגמים חשמליים טהורים עד 2026.

 

 

חברת יגואר לנד רובר הכריזה לאחרונה על שותפות עם חברת Pramac – חברה בינלאומית מובילה בתחום האנרגיה, לפיתוח יחידת אחסון אנרגיה ניידת ללא פליטות המונעת על ידי סוללות יגואר I-PACE מהדור השני. זוהי השותפות הראשונה בתוכניות יגואר לנד רובר ליצור מודלים עסקיים חדשים של כלכלה מעגלית עבור מצברי הרכב שלה.

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

six − 4 =