יונדאי אלנטרה היברידית 2024 (מתיחת פנים) – סקירה וחוות דעת

 

יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה המחודשת 2023-24

 

 

הדגם שנמכר כמו לחמניות בשוק הרכב הישראלי הפרטי, וגם זורח בשוק הליסינג, חוזר אחרי מתיחת פנים קלה, עם אותן חוזקות ידועות ובולטות של מרווח פנים שימושי, וצריכת דלק נמוכה, וגם קפיצת מחיר “קלילה” (החל מ-170 אלף ש”ח)

 

יונדאי אלנטרה חוזרת אחרי מתיחת פנים קלה, אפשר לומר, אחרי הכל היא “מוצר” טוב שנמכר טוב, ולא היה מבחינת היצרן הרבה מה לשנות. בגדול עיצוב הרכב הפך “כרישי” יותר, החזית היא כמו חוטם כריש מוארך, נוסף פס עיצוב בצבע המרכב, שחותך את הגריל במרכז ומוסיף יופי וחן, וכן, הרכב עצמו ארוך יותר ב-4 ס”מ, לכ-4.71 אורך. רכב שהיה ארוך גם ככה, ורחב. גם מאחור, שינויים עיצוביים קלים ב”כונסי האוויר” ובפנסים. 

יחידת ההנעה ההיברידית נותרה כפי שהיא, יחידת הנעה הכוללת מנוע 1.6 ליטר GDI לצד מנוע חשמלי, עם הספק כולל של 139 כ”ס, ומומנט מירבי כולל של 27 קג”מ. על פניו, לא נתונים ספורטיביים או מלהיבים, אבל ה”חבילה” הזו, השילוב הזה עובד טוב ביחד, ואין גם סיבה שהרכב ייספק יותר כוח, אחרת אתם תאבדו את צריכת הדלק המצוינת שהאלנטרה יודעת לספק. במהלך מבחן דרכים, בלי לחסוך ובלי להזהר על הדוושה, קיבלתי נתון של 18 ק”מ לליטר. מה שאומר שאתם תוכלו להוציא נתון צריכה טוב יותר ביום יום.

 

יונדאי אלנטרה 2024
אף של כריש. יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה היברידית
ארוכה ב-4 ס”מ. אלנטרה

 

נהיגה וביצועים

 

יש מספר מצבי נהיגה, אקו, ספורט, וגם מצב שיתאים את יחידת ההנעה לנסיעה שלכם. ילמד אתכם וייתן לכם את הכוח שאתם צריכים, משני המנועים יחד או מכל אחד מהם בנפרד, תוך שמירה על צריכת הדלק. מה שהפתיע אותי לטובה היה, מצב האקו, מצב נהיגה חסכוני יותר, שהיה כל כך “חלק” ולא מגביל, שנסעתי איתו רוב הנסיעה. אין שום סיבה לבחור במצב ספורט, שהוא זריז מאד, ואין צורך לסחוט את כל הכוח הזה בנסיעה מנהלתית יומיומית. אבל כן, דעו שאתם יכולים לקבל המון כוח זמין, וכך תעלה גם צריכת הדלק.

הביצועים ברכב מפתיעים לטובה, ציפיתי לפחות נוחות בנסיעה. אבל רעשי דרך נוכחים במהלך נסיעה מהירה בכבישים בינעירוניים, בעיקר אם תאיצו במנוע, ההאצות ומאמץ המנוע ישמע. מה שהכי בלט היא המערכת החשמלית שכל הזמן נכנסה לפעולה והניעה את הרכב ללא צורך במנוע הבנזין שלצידו. רואים זאת על ידי הופעת צמד האותיות הירקרקות EV על לוח השעונים. סך הכל כיף לנהוג במכונית הזו. היא זריזה, ההיגוי שלה בדרכים המהירות או עירוניות עושה את העבודה. חסרו לי מאד פדלים / ידיות להורדת / העלאת הילוכים מאחורי ההגה, היה לי צורך בהן. אולי בדור הבא…   

 

@queenoftheroad.il יונדאי אלנטרה החדשה 2024 עברה מתיחת פנים קלה, עם שינויים קלים בעיצוב חיצוני ופנימי. לא נגעו ביחידת ההנעה ההיברידית (139 כ”ס, 27 קג”מ). הרכב נשאר חסכוני מאד (18 ק”מ לליטר במבחן דרכים). מתחיל ב169,900 עד 179,900₪ #hyundai #hyundaielantra ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש


תא הנהג והנוסעים

 

בתוך הרכב, בתא הנהג והנוסעים, שינויים קלים, נוספו חומרים רכים בדלתות, וברמת הגימור הגבוהה תקבלו מושבי עור, (כל כך אין צורך) אבל גם חימום ואוורור במושבים, כיוון חשמלי למושב הנהג וזכרונות מושב. ברמת האבזור האמצעית, של רכב המבחן בו נהגתי מקבלים תוספת סאנרוף, ומשטח טעינה לנייד, כיוון המושב לצערי מכני ולא חשמלי, והמושבים עטויי בד, ואין לי שום בעיה עם זה.

מערכת המולטימדיה מקורית, מעט מיושנת ואפרורית, אבל סבירה, עם מסך מגע בגודל 8 אינץ’, ניתן להתחבר לדיבורית BT עם להתחבר לממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay, ופשוט לראות את האפליקציות הבולטות מהנייד. יש כפתור VIEW להפעלת מצלמה אחורית, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, התנעה מרחוק באמצעות שלט, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, ועוד.

 

יונדאי אלנטרה 2023
תא נהג יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה מידות
בסיס גלגלים באורך 2.72 מ. תא נוסעים יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה 2024 מחיר
פתחי אוורור מאחור
יונדאי אלנטרה תא מטען
תא מטען בנפח 474 ליטר

 

אפשר להגיד במשפט, או כמה, הרכב הזה מכיל מערכות נוחות ובטיחות חשובות, בעיקר מעטפת בטיחות רחבה, אבל אין בו שום דבר פרימיום, הוא לא נוצץ, הוא לא מנקר עיניים, ואני חושבת שגם לא הייתה כוונה כזו בכלל מצד היצרן. הרכב הזה אמור להיות רכב מרווח, בסיסי, וסופר שימושי, למשפחה, ליום יום, להעמיס 3 ילדים (בזכות בסיס גלגלים באורך משפחתי ממוצע של 2.72 מ’), ועגלה בתא המטען (בנפח 474 ליטרים). מי שמוצע לו הרכב בליסינג מהעבודה, גם אין סיבה שלא לבחור בו, אלא אם יש רצון וצורך בקרוסאובר.

 

בטיחות

 

יונדאי אלנטרה החדשה, אחרי מתיחת הפנים 2023-24, כוללת מערכות בטיחות פאסיביות וגם מתקדמות: 8 כריות אוויר (לעומת 6 בדגם היוצא) – 2 כריות צד חדשות לנוסעים במושב האחורי, תזכורת חדשה לחגורת בטיחות מאחור, חיישני חניה קדמים מקוריים אשר מתווספים לחיישני החניה האחוריים (החל מרמת גימור Supreme), תוספת התראה ברטט בגלגל ההגה לסיוע בשמירה על נתיב ובנוסף גם התראה מהתנגשות ב”שטח מת” ולמניעת התנגשות בתנועה חוצה מאחור. 

יונדאי אלנטרה המחודשת קיבלה במבחני הריסוק של NTHSA (המנהל הפדרלי לבטיחות בדרכים) דירוג מרבי של 5 כוכבי בטיחות. איגוד חברות הביטוח האמריקאי IIHS העניק לאלנטרה החדשה כשיצא הדור החדש לעולם, את הציון המרבי בכלל הפרמטרים במבחני הריסוק והעניק לה את תואר Top Safety Pick לשנת 2021. 

 

יונדאי אלנטרה מחירון
נגיעות עיצוביות קלות

מכונית היברידית

יונדאי אלנטרה 2024 מחיר
החל מ-170 אלף שקלים. יונדאי אלנטרה

 

רמות גימור ומחירים – יונדאי אלנטרה החדשה (מתיחת פנים) 2024

דגם מחיר בש”ח 
Premium 169,900
Supreme 172,900
Luxury 179,990 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *