הכירו את FOTON פוטון – מותג רכבים מסחריים חשמליים חדש בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

FOTON ISRAEL
פוטון בישראל
מותג סיני חדש נוחת בישראל עם דגמים מסחריים חשמליים מלאים, הכירו את FOTON (פוטון), ואת היבואנית הרשמית בישראל “דלהום מוטורס”. רכבים ראשונים יגיעו בימים הקרובים, ואולם תצוגה ראשי יפתח החודש בכפר סבא 
א

פוטון ישראל, היא יצרנית רכבים מסחריים חשמליים גדולה מאד בסין, המייצרת סדרה גדולה של דגמים מסחריים לסין ולעולם (שווה לקרוא אודות החברה בסוף הכתבה). כעת, נוחתת פוטון בישראל, ופותחת אולם תצוגה חדש במתחם צים אורבן שבכפר סבא. “האולם נבנה בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, לפי הסטנדרטים הגבוהים והאיכות הבלתי מתפשרת של היצרן”, אולם תצוגה ראשון בישראל ליצרנית המסחריות החשמליות הגדולה ביותר בסין”. האולם, המשתרע על שטח של כ-500 מ”ר נמצא בהליך מואץ של בנייה הצפויה להסתיים במהלך חודש מאי.

א

 א

Foton eTUNLAND
פוטון eTUNLAND טנדר חשמלי. יש גם גרסת דיזל
א
הדגם המרכזי באולם התצוגה יהיה הטנדר החשמלי Foton eTUNLAND, ייחודי מסוגו בישראל. לצידו יוצגו טנדר וותיק של החברה, TUNLAND המונע על ידי מנוע דיזל, ולצידם יושק וואן חשמלי, פוטון eVIEW.
א
אבי שדה, מנהל השיווק של דלהום מוטורס, היבואנית הרשמית של פוטון בישראל: “אולם התצוגה בכפר סבא יהווה הצצה אל העתיד המרתק של פוטון ישראל. השקענו רבות בהקמת בסיס פעילות גדול בארץ, עם תשתיות ומרכזי שירות בפריסה ארצית.
א
פוטון FOTON אולם תצוגה
אולם התצוגה הראשי של פוטון בכפר סבא
א
פוטון, חברת בת של יצרנית הרכב הסינית הגדולה BAIC, שיתפה פעולה עם יצרניות רכב מובילות כמו מרצדס ויונדאי. בחודש שעבר הרכבים הראשונים של פוטון עלו על אונייה וצפויים להגיע לישראל בימים הקרובים.
א

נפתחה הרשמה למעוניינים בנסיעת מבחן 

א

טנדר חשמלי
FOTON טנדר
א

א

אודות החברה

 

FOTON MOTOR GROUP היא חברה לייצור רכב העוסקת בכלי רכב מסחריים כמו משאיות, אוטובוסים, רכבי ספורט ומכונות חקלאיות. היא הוקמה ב-28 באוגוסט 1996 ומרכזה בבייג’ינג, סין. זוהי חברת בת עיקרית של קבוצת BAIC (רשמית Beijing Automotive Industry Holding Co., Ltd.), מיזם בבעלות ממשלתית סינית וחברת אחזקות של מספר יצרני רכב ומכונות בסין.

פוטון ביססה את עצמה כמפעל רכב מסחרי. היא מייצרת סדרה של רכבים מסחריים; משאית כבדה, משאית בינונית, משאית קלה, VAN, טנדר ורכב שטח, משאית מיני, אוטובוסים גדולים ובינוניים. Foton Motor Group הוא מותג רכב מסחרי מוכר בסין. עם סוכנויות ומטות בערים ובמחוזות כמו בייג’ין, טיאנג’ין, שאנדונג, הביי, הונאן, הוביי, ליאונינג וגואנגדונג. נכסי החברה שווים יותר מ-50 מיליארד יואן ויש לה למעלה מ-300,000 עובדים.

בתוך סין, היא ייצרה ומכרה 1.1 מיליון רכבים מ-96′ ועד היום. וזו מדורגת במקום הראשון במגזר הרכב המסחרי הסיני כבר 14 שנים רצופות.

בשנת 2010 פוטון לטשו עיניים לעולם, והתחילו במיזם גלובלי עם חזון לבנות מותג רכב מסחרי ברמה עולמית ולהעמיק את העסקים בחו”ל באמצעות מיזמים משותפים ופעולות מקומיות. החברה מכרה את מוצריה ליותר מ-130 מדינות ואזורים ברחבי העולם, והפכה ליצרנית מובילה בבעלות ממשלתית של רכבים מסחריים בסין, עם למעלה מ-600,000 כלי רכב מיוצאים החוצה לעולם. Foton מדורגת במקום הראשון בנפח הייצוא של כלי רכב מסחריים סיניים במשך 9 שנים רצופות.

החודש כאמור, תנחת רשמית בישראל, עם פתיחת אולם התצוגה ותחילת שיווק של דגם השטח הראשון.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + three =