כלמוביל ושנפ יקימו חברה להקמת עמדות טעינה חשמליות לכל רכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

כלמוביל שנפ
כלמוביל ושנפ יקימו חברה להקמת עמדות טעינה חשמליות לכל רכב

 

כלמוביל, יחד עם חברת הבת אנרפוינט, ושנפ יקימו עמדות טעינה עבור כל מותגי הרכב. העמדות מיועדות ללקוחות פרטיים, לארגונים, בניינים משותפים ומגדלי עסקים

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג’נסיס, SMART ו–ORA מודיעה על שיתוף פעולה באמצעות חברת הבת אנרפוינט (Enerpoint), המובילה את עולם האנרגיה הסולארית בישראל, וחברת שנפ הציבורית, מחברות מוצרי הרכב הוותיקות בשוק המקומי, להקמת חברה משותפת בתחום הטעינה החשמלית. 

החברה שתוקם תוחזק בחלקים שווים ע”י אנרפוינט ושנפ. חברה זו תעסוק בהתקנת עמדות טעינה ללקוחות בבתים פרטיים, בניינים משותפים, מוסדות ציבור וציי-רכב בארגונים ועסקים. בנוסף תפעל החברה המשותפת להתקנה של עמדות טעינה מהירה במקומות ציבוריים.

החברה המשותפת תשווק ותקים רשת עמדות טעינה מתקדמות ותתמוך בכל  סוגי הטעינה ביתית ומהירה ( AC ו- (DCעבור כל מותגי הרכב בישראל ובשילוב של אפליקציה ייעודית, תוך כדי פתרון תשתיתי לבניינים משותפים ומגדלי משרדים על מנת לאזן את העומסים על רשת החשמל ולייצר מערכת חיוב פרסונאלית ולפי דרישה.

בעתיד יפתחו החברות פתרון הוליסטי ומענה ל”תרחיש עלטה” ויציעו עמדות טעינה אשר אינן תלויות ברשת החשמל ואשר ישתמשו בטכנולוגיה הסולארית של אנרפוינט. פתרון זה יעניק בטחון אנרגטי ללקוחות שכולל עמדת טעינה, מערכת סולארית, יכולת אגירת חשמל אשר תוצע ללקוחות על ידי המצברים האיכותיים והמתקדמים של חברת שנפ  וגיבוי ביחד עם אפליקצית ניהול חכמה אשר תאפשר להטעין הן את הרכב והן לספק חשמל חיוני בבית הלקוח. 

בנוסף, אנרפוינט, אשר עוסקת בהתקנה והקמת מערכות סולאריות על מגוון רחב של גגות ומבנים לייצור ואגירת חשמל, תאפשר ללקוחותיה להשתמש בחשמל שאגרו לטעינת הרכב ובכך למקסם את ייצור החשמל שביצעו.

 

אודות שנפ

שנפ הינה מחברות מוצרי הרכב הוותיקות בשוק המקומי, הפועלת בשלושה תחומים עיקריים: צמיגים, אבזור, ומצברים בו שנפ היא החברה המובילה בישראל עם נתח שוק של יותר מ-40%. לטובת הפעילות המשותפת שנפ מכרה את כל פעילותה בתחום תשתיות הטעינה לרכבים (הכלולה בתחום המצברים) לחברה המשותפת שתוקם. 

 

יניב שיראזי מנכ”ל כלמוביל: “כלמוביל ממשיכה להתרחב בעולמות האנרגיה ובמקביל לחזק ולהעשיר את הצעת הערך לנהגים ולנהגות בישראל על מנת שיוכלו להנות מפתרון ושירות מלא ומקיף מבית כלמוביל”.

אביב פפר, מנכ”ל אנרפוינט: “כניסה לתחום התקנה, שיווק ומכירה של עמדות טעינה והקמת רשת טעינה מהירה הינה התפתחות טבעית לחברה. שיתוף הפעולה והקמת החברה המשותפת עם שנפ, בשילוב חברות האם, כלמוביל ושגריר מייצרות חברה אשר תיתן מענה מתקדם, חדשני ותחרותי בשוק.” 

אורי רוזנשיין מנכ”ל שנפ: “אנו מברכים על הקמת החברה המשותפת ומתכוונים לפעול למיצוי הפוטנציאל העסקי הרב הקיים כיום בתחום הטעינה החשמלית בו אנחנו רואים מנוע צמיחה. כניסתו של שותף אסטרטגי ככלמוביל, בשילוב עם הניסיון הרב שמביאה שנפ בתחום עולם מוצרי הרכב, תאפשר לחברה להשביח פעילות זו, להרחיב ולגוון את סל המוצרים ללקוחותיה בטווח הארוך”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × one =