בקרוב אצלנו: ORA 07 דגם ספורט סדאן חשמלי בעיצוב רטרו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אורה 7
אורה 07 רכב חשמלי חדש. בקרוב אצלנו

 

 

כלמוביל ממשיכה להכניס קצת צבע לשוק הרכב החשמלי בישראל, עם דגם נוסף ממותג אורה – ORA 07 דגם סדאן ספורט חשמלי ספורט בעיצוב רטרו

 

כלמוביל תשיק בקרוב בישראל את ה-ORA 07 החשמלית מבית GWM. ה-ORA 07 החדשה הינה דגם סדאן חשמלי, ספורט קופה בעיצוב רטרו. ORA 07 תשווק בשתי גרסאות טווח חשמלי – של 440 ו-570 ק”מ, מנוע חשמלי עם הספק של 204 כ”ס, מידות נדיבות – בסיס גלגלים באורך 2.87 מטר, אורך כללי של הרכב – 4.87 מטר ורוחב של 1.86 מטר.

עיצוב הפנים בעל מראה פרימיום ייחודי. בתא הנהג מושבי ספורט ארגונומיים, קונסולה מרכזית חלולה בצורת T, מערכת בידור גדולה עם מסך מגע בגודל 12.3 אינץ’, ותחתיה כפתורי פיקוד שימושיים וחוגות עבור בקרות האקלים. בנוסף, בצד מושב הנהג יש חוגת שליטה.

העיצוב החיצוני גם הוא ברוח הספורט-פרימיום. לדגם יחידות תאורה עגולות המוכרות לנו מדגם אורה פאנקי קט, דלתות ללא מסגרת, גג שמש פנורמי כיפתי וספוילר אחורי חשמלי אדפטיבי. החלק האחורי מעוגל עם פנסים אחוריים אליפטיים שמוסיפים לאווירת הרטרו.

 

ORA 07 INTERIOR
אורה 07

 

לאורה 07 טכנולוגיות מתקדמות כמו של מצלמות וראדרים, הכוללים את מערכת הסיוע החכמה לנהיגה ORA Pilot 3.0 עם 28 סנסורים ומערכות בלימה שונות, לדוגמא, מערכות כמו בלימת חירום במהירות נמוכה (MEB), מערכת סיוע לבלימה חירום (HBA), מערכת בלימת חירום אוטומטית AEB עם סיוע לבטיחות הולכי רגל וסיוע לבטיחות רוכבי אופניים, אזהרת תנועה חוצה מקדימה ובלימת חירום, בלימת בתנועה חוצה לאחור (RCTB), וכן, חניה אוטומטית.

בנוסף, ישנה ידית דלת סמויה אשר נפתחת אוטומטית כשמתקרבים לרכב, הנעה אוטומטית ברגע שהדלת נפתחת ובטיחות אקטיבית גבוהה הכוללת שימוש במצלמות וברדאר לזיהוי עצמים, אפילו קטנים, כמו תינוק או עגלה החל מגודל של 15 ס”מ X 10 ס”מ.

עוד מעדכנת כלמוביל כי Great Wall Motor יוצאת במהלך מיתוג עולמי בו היא משנה את שמות הדגמים המשווקים של מותג ORA. מעתה ליין הדגמים יקבל שמות של מספרים כשדגם ה-ORA Funky Cat יקרא מעתה ORA 03.

 

אורה פאנקי קט (חשמלי) בגרסה חדשה 420PRO (420 קמ) ב-146,900₪

סקירת וידאו: אורה פאנקי קט ו-10 עובדות חשובות על הדגם

כלמוביל מסכמת את שנת 2023: יונדאי מובילה ביד רמה (שוב)

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 2 =