כתבת אורח: כל הסיבות בגינן יעלה הצורך להשכיר רכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב שכור
השכרת רכב

 

צרכנות: הצורך בהשכרת רכב בארץ ובכלל עשוי לעלות מסיבות שונות, ומספר גורמים יכולים לתרום לצורך זה. הנה כמה מהסיבות העיקריות לכך שהביקוש להשכרת רכב עשוי לעלות, גם בקרב אנשים אשר מחזיקים ברשותם רכב פרטי:


כאשר אין רכב פרטי ויש צורך להתנייד


אם אין ברשותכם רכב פרטי, יכול להיות שהתחבורה הציבורית לא תמיד תהיה מספקת בעבורכם – בעיקר כאשר יעלה הצורך לנסיעות משפחתיות ליעדים רחוקים. אז כאמור, האפשרות הטובה ביותר ליהנות מנסיעה ברכב, אשר יותאם למלוא הדרישות והצרכים שלכם עוברת בפניה לאחת מאותן חברות אשר מציעה שירות של השכרת רכב בארץ.
כמובן, שבמקרים כאלה ההמלצה היא להגדיר בצורה מעמיקה את הדרישות והצרכים שלכם מאותו הרכב ובהמשך הדרך לבחור ברכב אשר יכול לספק מענה על כל אותם הצרכים.

עבור נסיעות עסקיות


במקרים רבים, הרכב הפרטי של עצמאים ואנשי עסקים לא יהיה מספיק מרשים או מתאים עבור נסיעות עסקיות רשמיות. אז החדשות הטובות הן שחברות השכרת רכבים, מאפשרות בין היתר להשכיר רכבים יוקרתיים ומתאימים לסוג נסיעות שכאלו. מעבר לכך, בעלי עסקים יכולים להיתקל במצבים בהם העובדים צריכים  לנסוע לפגישות, כנסים ואירועים הקשורים לעבודה – במקרים כאלה, השכרת רכב מציעה ניידות ומפחיתה את התלות בתחבורה ציבורית.

 

בעת מקרי חירום ותיקוני רכב


כאשר רכבים אישיים מעורבים בתאונות או דורשים תיקונים, אנשים שוכרים לעתים קרובות מכוניות כתחליף זמני כדי להמשיך בפעילות היומיומית שלהם – כאמור, גם כאן האפשרויות הן רבות ויש לא מעט חברות השכרה אשר מאפשרות להשכיר רכבים לתקופות זמן קצרות או ארוכות יותר, בהתאם לצרכים הפרטניים של השוכרים.

 

אירועים מיוחדים


השכרת רכב פופולרית לחתונות, אירועים מיוחדים וחגיגות. אנשים רבים בוחרים לשכור רכבי יוקרה או מיוחדים לאירועים אלו. יש לקחת בחשבון שלא כל החברות להשכרת רכבים מציעות רכבים מתאימים ולכן חשוב לבדוק גם את הנושא הה בהליך בחירת החברה ולוודא שהיא מציעה בין היתר גם שירות של השכרת רכבי יוקרה. 

 

כשבאים אורחים מחו”ל


תיירים אשר מגיעים מחו”ל יבקשו כמובן לראות ולחוות את הארץ ככל שמתאפשר להם. אין כל ספק שהדרך הטובה והנוחה ביותר להשגת המטרה עוברת על ידי השכרת רכב.

 

טיפים לבחירת הרכב המתאים

 

  • הגדרת הצרכים הפרטניים מהרכב – קחו בחשבון את מספר הנוסעים, המטען ואופי הטיול שלכם. האם אתם מטיילים עם משפחה, חברים או לעסקים? זה יעזור לך להחליט על גודל וסוג הרכב שאתם צריכים.
  • תקציב – הגדירו את התקציב להשכרה שלכם. קטגוריות רכב שונות מגיעות עם תעריפי שכירות משתנים, לכן חיוני שיהיה לכם מושג ברור כמה אתה מוכן להוציא.

  • משך ההשכרה – קבעו לכמה זמן תזדקקו לאותו רכב. תעריפי השכירות עשויים להיות חסכוניים יותר לתקופות ארוכות יותר, אז קחו בחשבון את משך ההשכרה שלכם בעת בחירתכם.
  • יעילות הדלק – אם אתם מתכננים לנסוע למרחקים ארוכים, קחו בחשבון את יעילות הדלק של הרכב. מכונית חסכונית בדלק יכולה לחסוך לך כסף על דלק במהלך הנסיעה שלכם.
  • בדיקה של מדיניות ההשכרה – יש לעיין במדיניות של חברת ההשכרה, לרבות מגבלות קילומטראז’, דרישות גיל וכל עמלה נוספת. הבינו את התנאים וההגבלות של הסכם השכירות.
  • כיסוי ביטוחי – יש לבדוק את פוליסת ביטוח הרכב הקיימת או את כיסוי כרטיס האשראי שלכם כדי לראות אם היא כוללת ביטוח רכב להשכרה. אם לא, ניתן לשקול לרכוש ביטוח מאותה חברת ההשכרה – ובכל מקרה כדאי ומומלץ לשים דגש גם על הנושא הזה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 + 13 =