ליים חוגגת 20 מיליון נסיעות של מיליון רוכבים בתל אביב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

LIME קורקינט
LIME תחבורה שיתופית

 

Lime, חברת המיקרו מוביליטי השיתופי הגדולה חושפת את נתונים כספיים מרכזיים למחצית הראשונה לשנת 2023, שמשקפים את העלייה בביקוש לאופניים וקורקינטים חשמליים שיתופיים ברחבי העולם. במחצית הראשונה של השנה הגיעה Lime ליותר מ-250 מיליון דולר ברוטו בהכנסות הנובעות מהזמנות של נסיעות, עלייה של 45% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022.

“לאחר שנת שיא של Lime, אנו גאים שהשגנו עוד האצה בביצועים החזקים שלנו בשנת 2023”, אמר וויין טינג, מנכ”ל ליים. “רוכבים ברחבי העולם מפגינים ביקוש חזק לתחבורה זולה, אמינה וללא פליטות. אנו מעודדים מכך שגם ערים מכירות באיכויות אלה בכך שהן ממשיכות לקבל ולהרחיב את תוכניות האופניים והקורקינטים החשמליים ברחבי העולם. צמיחת ההכנסות שלנו משנה לשנה והיכולת לפעול ברווחיות הם איתותים חזקים לכדאיות ארוכת הטווח של Lime. נתוני השיא של מחצית זו, מהווים תמיכה חזקה בהשקעות שלנו בתכנון חומרה פנימית, מצוינות תפעולית וטיפוח קשרים חזקים עם עיריות”.

ליים מציגה את החציון הראשון הטוב ביותר בתולדותיה. הצמיחה של החברה בשנת 2023 מונעת על ידי מספר הנוסעים הגבוה ביותר שלה אי פעם ברבעון בודד, עם יותר מ-40 מיליון נסיעות ברחבי העולם ברבעון השני בלבד, אשר מנצח את השיא הקודם שלה ברבעון השלישי ב-2022. שיא רוכבים זה נובע מהצמיחה של Lime בתוך השווקים הקיימים ואל שווקים חדשים, מה שמעלה את ממוצע הנסיעות לכל כלי ליום ומביא לשיפור האספקה ​​והאמינות עבור רוכבים. ל-Lime יש כעת את נתח שוק הקורקינטים החשמליים המוביל ברחבי ארצות הברית ואירופה.

בנוסף, ליים רואה צמיחה דומה בעיר תל אביב. זו נמצאת בעיצומה של השנה הטובה ביותר שלה עד כה מאז ההשקה בעיר ב-2019 – ושוברת שיאי נוסעים מדי חודש, כאשר סך הנסיעות גדל ב-31% ב-H1 2023, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022. נתון זה כולל את חודש יוני 2023 בו בוצעו המספר הגבוה ביותר של נסיעות אי פעם בעיר, ולמעלה מ-20 מיליון נסיעות סה”כ שבוצעו על ידי למעלה ממיליון משתמשים בתל אביב מאז ההשקה. הצמיחה מגיעה כאשר קורקינטים חשמליים שיתופיים ממשיכים לספק אפשרות תחבורה בטוחה, ירוקה ובמחיר סביר ומסייעת לתושבים להימנע מפקקים ולהגיע לחלקים שונים של העיר בקלות.

 

ליים מסתמכת על השקעות בשלושה תחומי ליבה במהלך השנים האחרונות:

  • חדשנות בחומרה
  • פעילות מבוססת טכנולוגיה
  • זכייה במכרזים תחרותיים

צי האופניים והקורקינטים החשמליים של Lime, Gen4, דורשים תיקונים פחות תכופים, מאפשרים תפעול יעיל בשל מיזם ה-SwapStation (המאפשר החלפת סוללות על ידי הרוכבים), וכעת מהווים כמעט 75% מהכלים של ליים הפרוסים ברחבי העולם. הכלים האלה צפויים להחזיק מעמד למעלה מחמש שנים ולהציג עיצוב מודולרי לטובת החלפת חלקים מהירה יותר. היתרונות בפיתוח חומרה פנימי משתלבים עם שיפורים תפעוליים הכוללים סטנדרטיזציה גבוהה יותר בין מחסנים ברחבי העולם, הצבת כלים בזמן ובמקום שהרוכבים מחפשים אותם, ועוד.

השנה, ליים זכתה ביותר מ-90% מהמכרזים אליהם ניגשה ברחבי העולם, כולל לונדון, ניו יורק, מילאנו, רומא, מדריד, ליל, אוסלו, וינה ועוד, בתפעול שוטף ומרחיבה את צי הכלים שניתן לה בערים.

אודות ליים

המשימה של ליים היא לבנות עתיד שבו התחבורה היא משותפת, במחיר סביר וללא פליטות פחמניות. כספקית הגדולה בעולם של כלי מיקרו-מוביליטי חשמליים שיתופיים, Lime משתפת פעולה עם ערים כדי לפרוס אופניים וקורקינטים חשמליים ולספק פיתרון עבור כל נסיעה מתחת לחמישה מייל.

Lime, זכתה בתואר Fast Company Brand That Matters ואחת מ-100 החברות המשפיעות ביותר של מגזין TIME, הניעה יותר מ-450 מיליון נסיעות ביותר מ-280 ערים על פני חמש יבשות, מה שדרבן דור חדש של חלופות נקיות לבעלי רכבים פרטיים. למידע נוסף ב-li.me.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten + 1 =