לקראת חגיגות סילבסטר 2023 LIME משיקים מבחן כשירות לפני הרכיבה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קורקינט LIME
LIME מבחן כשירות רכיבה

רוכבים בבטחה לעבר 2023: לקראת חגיגות הסילבסטר, Lime משיקה פיצ’ר חדש ואינטראקטיבי שיבצע מבחן כשירות לרוכבים במטרה למנוע נהיגה תחת השפעת אלכוהול; רק אלה שיעברו את המבחן יוכלו לפתוח את הכלי ולהתחיל ברכיבה

 

ראש השנה האזרחית בפתח, ואיתו החגיגות הרבות המאופיינות בצריכת אלכוהול גבוהה מהממוצע. כדי לפתוח את השנה החדשה בבטחה, Lime, חברת המיקרו-מוביליטי הגדולה בעולם, מצטרפת למאמציהם של גורמי האכיפה ומשיקה פיצ’ר חדש וחשוב – “מבחן כשירות רכיבה” אינטראקטיבי, שמטרתו לבחון את מידת כשירותו של המשתמש לרכוב על הקורקינט. מטרת הפיצ’ר החדש לשמור על המבלים והרוכבים ולמנוע מהם לעלות על הכלים של החברה כאשר הם תחת השפעת אלכוהול.

מבחן כשירות הרכיבה של Lime יופעל באפליקציית החברה בליל הסילבסטר, בין השעות 22:00 ל- 5:00 – שעות השיא של החגיגות הצפויות. הוא ייפתח אוטומטית לאחר סריקת הברקוד של הכלי, והרוכב, מולו יופיע הסבר מפורט אודות המבחן, יצטרך לעבור אותו בהצלחה. רק אז יוכל לפתוח את הקורקינט לרכיבה.

המבחן הינו למעשה סרטון אנימציה המדמה מסלול רכיבה, על גביו מופיעים לפתע תמרורי “עצור”. הרוכב יידרש ללחוץ על התמרורים מיד עם הופעתם על המסך. ההצלחה במבחן תלויה בזמן התגובה של הרוכב, כך שאם הרוכב אינו מגיב באופן מהיר ומדויק מספיק, הקורקינט לא ייפתח לרכיבה. זמן תגובה מהווה דרך יעילה לבדיקת מצב הכרתו של הרוכב, שע”פ מחקרים נפגע כבר כשריכוז האלכוהול בדם מגיע לאלפית אחת בלבד (0.1%), ומתארך ככל שהוא גדל.

איתי ראב”ד, מנכ”ל Lime ישראל: “ביטחונם של הרוכבים ומשתמשי הדרך נמצא בראש סדר העדיפויות של Lime, ואנו משקיעים משאבים רבים בטכנולוגיה, תשתיות וחינוך על מנת לקבוע את הסטנדרט המתקדם ביותר לבטיחות במיקרו-מוביליטי. בדומה לאתגרי בטיחות אחרים, גם בכל הקשור לרכיבה תחת השפעת אלכוהול, אנחנו בוחרים לפעול באופן אקטיבי בכדי להציע פתרונות חדשניים המתאימים לשימושים שונים ומגוונים בשירות. אנו מקווים שמבחן הכשירות אותו אנו משיקים היום בישראל יסייע בהגברת הבטיחות בליל הסילבסטר ויאפשר לכלל המבלים להגיע בבטחה ליעדם״.

 

אודות Lime

Lime היא חברת הקורקינטים והאופניים השיתופיים המובילה בעולם, המספקת פתרונות ניידות נגישים במרחבים עירוניים, עבור נסיעות למרחקים של עד 8 ק”מ. Lime הציבה לעצמה משימה לבנות עתיד שבו התחבורה היא שיתופית, במחירים נוחים וללא פליטות מזהמות. Lime נבחרה לאחת מ-100 החברות המשפיעות של מגזין טיים לשנת 2021, הניעה יותר מ-300 מיליון נסיעות ביותר מ-250 ערים על פני חמש יבשות, והיום היא מעודדת דור חדש של חלופות סביבתיות לרכב הפרטי.

חברת Lime פעילה בישראל מאז שנת 2017 ומספקת שירות למאות אלפי משתמשים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, חולון, אשדוד ואילת.

כחלק מהמחויבות של Lime לבטיחות הרוכבים, הובילה החברה מהלך תקדימי וייחודי בישראל, במסגרתו השיקה ביטוח רוכבים מובנה ללא עלות נוספת ללקוחות החברה. במסגרת זו, כל רוכב שיתחיל רכיבה ב Lime – יכוסה באופן אוטומטי ללא עלות נוספת בביטוח תאונות אישיות וכן תאונות כלפי צד שלישי. שיתוף הפעולה מעניק מעטפת ביטוחית מלאה וכוללת לרוכבי Lime ומגביר את תחושת הביטחון בשימוש בכלים שיתופיים במרחב העירוני.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 + three =