מאזדה 3 בדור החדש – דגמי סדאן והאצ’בק החל מ-145,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דלק מוטורס משיקה את המאזדה 3 החדשה בישראל – סנונית ראשונה בדור המוצרים החדש של מאזדה (7G) 

 

מאזדה 3 בדור החדש – דגמי סדאן והאצ’בק החל מ-145,000 ש”ח


יחידת הנעה

הדור החדש של המאזדה 3, ממשיך את המסורת הדינאמית הייחודית של קודמיו, אך עושה זאת בצורה איכותית ובוגרת יותר. הדבר נעשה ע”י שלדה חדשה לגמרי, גדולה יותר בממדים וקשיחה יותר ב-3-30%, תכנון חדש למערך המתלים וההיגוי לטובת קשיחות והחזקת גוף משופרת, מבלי לעלות במשקל הכולל הרכב, וכן חוזקו תושבות בולמי הזעזועים לטובה תפקוד המתלים.

המאזדה 3 החדשה תשווק בישראל עם גרסה מעודכנת של מנוע ה- 2.0L  G-SKYACTIVE המספק 165 כ”ס, מומנט של 21.7 קג”מ, ותיבה אוטומטית בת 6 הילוכים. המיאוץ מ-0 ל-100 התקצר ל-8.5 שניות בדגם הסדאן ו-8.4 שניות בדגם ההאצ’בק.

 

מנוע חדש בנפח 2 ליטר עם הספק של 165 כ”ס. מאזדה 3 החדשה

 

עיצוב חיצוני – האצ’בק

המטרה של מאזדה הייתה ליצור מכונית ספורטיבית, אמוציונלית, כזו שמעוררת רגש אצל המתבונן. חזית המכונית כוללת פנסי LED זוויתיים, חישוקי סגסוגת כהים וגימור כרום בחלק התחתון של החלונות.

בדגם ההאצ’בק נעשה שימוש נרחב בגימורים בצבע שחור מבריק בחזית ומאחור: השבכה הקדמית זכתה להופעה אגרסיבית אף יותר מהדור הקודם והיא כוללת גריל Mesh (רשת) בצבע שחור מבריק וגימור כרום שחור בכנף המזדאית. החלק האחורי כולל פנסי לד אחוריים בעיצוב תלת ממדי, ספוילר גדול בגימור שחור מבריק, וחלקו התחתון של הפגוש מעוטר בגימור שחור מבריק אף הוא. המאפיין העיצובי הבולט ביותר היא אותה קורה C כוחנית שהופכת את המכונית לדומיננטית וייחודית. את החבילה משלים צבע מרכב שהותאם במיוחד לדגם ההצ’בק – Polymetal Grey (כחול מתכתי).


ממדים סדאן והאצ’בק

מרחק הסרנים של הדגם גדל ב-25 מ”מ כך שפנים המכונית נעשה מרווח יותר, בעוד דגם ההאצב’ק התקצר ב-10 מ”מ לטובת המראה הספורטיבי, אורכו של דגם הסדאן התארך בצורה משמעותית (80 מ”מ) לחיזוק הזרימה האלגנטית. תא המטען של הסדאן גדל ב-30 ליטר ועומד על 444 ליטר לעומת 414 בדור הקודם. בדגם האצ’בק נפח תא המטען עומד על 295 ליטר בדור הקודם.

 

דגם סדאן התארך ותא המטען גדל. מאזדה 3


עיצוב פנים

עיצוב ואיכות תא הנוסעים ממשיכים את קפיצת המדרגה המטאורית המאפיין את דור המוצרים השביעי של מאזדה ומביא לידי ביטוי בצורה חזקה את הפילוסופיה החדשה שמלווה אותה – Less Is More””. העיצוב זורם, נקי, הרמוני, חדשני, מתוחכם, פרופורציונאלי, איכותי ויוקרתי. בכדי ליישם את קווי העיצוב, בצורה המושלמת, בתא הנוסעים פיתחה מאזדה עור סינתטי חדש: Faux Leather. מדובר בחומר ייחודי המאפשר ציפוי של משטחים בעלי צורות מורכבות ביותר והוא עמיד, איכותי , נעים למגע ויוצר תחושת עושר אמיתית בתא הנוסעים, יוצאת דופן לקטגורית הקומפקטיות, בכל טווחי המחירים.

גלגל ההגה החדש מציע עיצוב אלגנטי ונקי עם שימוש מינימלי במתגים וכפתורים. לוח המחוונים החדש כולל צג מחוונים דיגיטלי התומך בשפה העברית. בקרת האקלים החדשה, עם עיצוב נקי ואינטואיטיבי למשתמש עם פתחי אוויר לשורת המושבים השניה, מציגה מעט כפתורים ושימוש מדויק בשני מפלסי כפתורים שונים. פקד הפיקוד הראשי תוכנן מחדש וצומצם לארבעה כפתורי קיצור דרך במקום חמישה.

 

רמת גימור אחת – Spirit בשתי תצורות מרכב, סדאן והאצ’בק – 145,000 ש”ח

 

בידוד רעשים

תחום חשוב נוסף בו השקיעה מאזדה מחקר ומשאבים רבים על מנת ליצור את חוויות ה-7G אליו היא מכוונת הוא בתחום בידוד הרעשים. מצד אחד היא שיפרה את האקוסטיקה בעשרות מקומות שונים במכונית ע”י בידוד כפול, צמצום חורים וחומרים הסופגים טוב יותר רעשים. ומצד שני, היא שמרה על צלילי המנוע והדרך שמתגברים ככל שעולה המהירות.

על פי מאזדה, בידוד הרעשים המציקים וסינון מוקפד של צלילי הנסיעה המעשירים את חוויות הנהיגה, גורמים לחיבור רגשי ועוצמתי בין הנהג למכונית.

 

תכנון פנים:

  • תכנון חדש למבנה המושבים – המאפשר לנהג ישיבה זקופה, כך שהחלק העליון של גב המושב עליו מונח עמוד השדרה, תוכנן בצורת S כך שגב ובסיס המושב נושאים את משקל הגוף. פרט למבנה המושב החדש, הוסיפה מאזדה כוונון סטנדרטי נוסף למושב הנהג (8 כוונים) המאפשר הטיה של בסיס המושב לצורך תמיכה משופרת לאזור הברכיים.
  • תכונן חדש לדוושת התאוצה – מאפשרת שליטה טובה יותר בדוושה ונוחות משופרת בזמן נסיעה.
  • תכנון חדש לעיגון חגורות הבטיחות – שילוב בסיס חגורת הבטיחות במבנה המושב עצמו במקום ברצפת המכונית, מאפשר אחיזה ועיגון זהה בכל תנוחת הנהיגה.
  • תכנון חדש לקונסולה המרכזית – מחזיקי הכוסות מוקמו בחלק הקדמי ולרוחב הקונסולה, ושטח משענת היד הוכפל והיא נעה כעת על מסילה לנוחות מושלמת.
  • טווח מוגדל לכוונון גלגל ההגה – מאפשר השגת תנוחת ישיבה אידיאלית לכל סוגי הנהגים. 

מאזדה הקפידה על תכנון סימטרי של המכונית ועל אפקט נקודת המגוז (נקודת ההיעלמות), המאפשר מיקוד ברור בנהיגה, יצירת תחושת חיבור טבעית ורגשית בין הנהג למכונית וכן והקניית ביטחון בזמן נסיעה. מאזדה מאמינה כי ניתן להפחית בצורה משמעותית את הסחות הדעת וליצור “שקט ויזואלי” בזמן נהיגה באמצעות: תכנון קפדני של סביבת הנהג, מיקום הגיוני של פקדי השליטה השונים וקביעת אופן התפעול של המכונית. לכן, מאזדה ריכזה ומרכזה לנהג את שלושת הצגים של המכונית, התורם לצמצום תנועות העיניים והידיים של הנהג. בנוסף לאלו, נעשה שימוש בעיצוב פונטים אחיד, גוון ועוצמת תאורה אחידה בכל הצגים, גם של בקרת האקלים.

 

דור חדש שיוצר בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר אי פעם בתולדות המותג

 

קישוריות

הדור החדש של מערכת ה-MZD מציג קפיצת מדרגה משמעותית בכל פרמטר וכוללת:

  • צג מרכזי גדול במיוחד “8.8 במבנה רוחבי ובשפה העברית.
  • חומרה משופרת עם יכולת עיבוד נתונים גבוהה יותר וזמן תגובה מהיר יותר.
  • עיצוב מחודש לממשק המערכת – מאזדה מנצלת את המסך הרוחבי ומאפשרת קבלת פידבק מהפונקציה הרצויה. בממשק החדש,
  • ממשק APPLE CarPlay ו-Andriod Auto.
  • התקן USB ייעודי המאפשר צפייה בתכני וידאו בצג המרכזי.
  • זיהוי קולי טבעי ואינטואטיבי יותר (בשפה האנגלית).

מערכת השמע פותחה על ידי BOSE, במיוחד למאזדה 3 החדשה, ונועדה להעביר את חוויות האיכות החדשה של דור מוצרי ה-7G החדש של מאזדה, באמצעות איכות הסאונד במכונית. לטובת כך, שולבו 8 רמקולים במיקומים וזוויות שונות אשר יספקו איכויות שמע יוצאות דופן למערכת סטנדרטית במכונית קומפקטית מכל מותג.
לשם כך תוכננה תיבת תהודה ייעודית לרמקולים הקדמיים (אשר הוצאו מהדלתות), המעצים את התדר והפיזור שלהם בכל מרחב תא הנוסעים והוכנסו אפשרויות התאמה שונות למערכת כגון:

  • אפשרות קביעת מצב האזנה – נהג / כלל יושבי הרכב.
  • בחירת סגנונות השמעה קבועות מראש על פי סגנון התוכן המושמע.
  • איקוולייזר ידני בין 13 ערוצים.

 

תא נהג ונוסעים מעולמות הפרימיום. מאזדה 3 החדשה

 

בטיחות

עם השקת הדור החדש, חושפת מאזדה את מערך הבטיחות הסטנדרטי החדש שלה הכולל מגוון מערכות בטיחות ונוחות המסייעות לנהג במלאכת הנהיגה היומיות.

המאזדה 3 תשווק בישראל עם מערך בטיחות מקיף במיוחד הכולל:

  • SCBS– מערכת חכמה להתראת התנגשות חזיתית וסיוע בבלימה במהירויות עירוניות מבוסס מצלמה, הכוללת זיהוי הולכי רגל (לראשונה גם בשעות החשיכה) וכלי רכב דו-גלגליים.
  • SBS– מערכת חכמה להתראת התנגשות חזיתית וסיוע בבלימה במהירויות בינעירוניות. מבוסס רדאר (עד 160 קמ”ש).
  • LKA– מערכת להתראה וסיוע בשמירה על נתיב.
  • בקרת שיוט מסתגלת בשילוב עצירה מלאה וזינוק מעמידה.
  • BSM– מערכת לאיתור שטחים מתים בשילוב תעבורה צולבת.
  • HBC– בקרת אלומה גבוהה.
  • AFS– תאורה מסתגלת העוקבת אחרי כיוון הנסיעה.
  • מצלמת נסיעה לאחור

במבחני הריסוק של ארגון ה-EuroNCAP זכתה המאזדה 3 החדשה בציון של 5 כוכבי ריסוק וציון של 98% בבטיחות על יושבים מבוגרים ברכב, הציון הגבוה ביותר שהתקבל בסגמנט זה.
כחלק מסטנדרט הבטיחות החדש, המאזדה 3 תציע מעתה 7 כריות אוויר כסטנדרט עם אפשרות ביטול כרית האוויר.

המאזדה 3 מצוידת בלחצן SOS למקרה חירות כשמטרתו ליצור קשר עם המשטרה/מד”א ולדווח, בעת הצורך, על מקרה חירום. בעת תאונה ופתיחת כריות אוויר, תתבצע שיחה אוטומטית למוקד החירום. ניתן גם לבצע שיחה יזומה על ידי לחיצה על הלחצן. בהמשך הפלטפורמה תתפתח, בהתאם לתשתיות של משטרת ישראל ומד”א, ותדע לשלוח נתונים אודות הרכב למוקד החירום במקרה של תאונה.

 

עיצוב חדש לדור החדש של המשפחתית הפופולרית מאזדה 3

 

רמת הגימור הגבוהה והיחידה של דגם המאזדה3 (האצ’בק וסדאן) תכונה SPIRIT ותציע רמת אבזור גבוהה הכוללת:

פנסי חזית מסוג Full-LED קדמיים ואחוריים עם חותמת התאורה הייחודית של מאזדה, חישוקי סגסוגת קלה ספורטיביים בקוטר “18 (כסופים בדגם הסדאן, אפורים כהים בדגם ההאצ’בק), מערך ה-MZD Connect, עם צג מרכזי “8.8, ממשק Apple CarPlay/Android Auto, כניסה ונעילה ללא מפתח (Keyless); חלון שמש חשמלי Sun -Roof; בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוויר לשורת המושבים השנייה, מראה פנימית עם עמעום אוטומטי למניעת סנוור, קיפול מראות חשמלי; חיישני אורות וגשם; מושבים עם אפשרות בחירת גוון – בז’/שחור; תקרה בגימור שחור מהודר בגרסת האצ’בק; מושב נהג מתכוונן ל-8 מצבים; בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לשורת המושבים השנייה, בלם יד חשמלי בשילוב פונקציית Auto Hold; תאורת LED קדמית ואחורית בתא הנוסעים.

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס: “המאזדה 3 החדשה מרשימה עם תא נוסעים סופר-יוקרתי, מחבק ושקט שלא דומה לשום דבר אחר, ומסתיים בחוויות הנהיגה האיכותית ביותר שקיימת היום במכונית קומפקטית. זו מכונית עם איכויות ויכולות בכל מה שמציעות מכוניות מהסגמנט הזה, ובכל מחיר.

מחירון:

מאזדה 3 האצ’בק SPIRIT – 148,000 ₪

מאזדה 3  סדאן SPIRIT – 145,000 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine − eight =