מאזדה 3 החדשה נחשפה – אלינו תגיע רק בסוף 2019

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הדור החדש של מלכת הכביש של שנות ה-2000 נחשפה - עיצוב חדש, מנוע חדש, מרכב חדש והרבה סטייל. אלינו היא תגיע רק לקראת סוף 2019

מאזדה 3 החדשה נחשפה בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס

אחרי אינסוף טיזרים, וסרטונים, הדור החדש של מאזדה 3 נחשף בתערוכת הרכב הגדולה בלוס אנגלס, ארצות הברית.

בשורה אחת, למאזדה 3 החדשה יהיה מנוע חדש, סקיי אקטיב X, פלטפורמה חדשה לחלוטין, עיצוב ספורטיבי אלגנטיחדש, ברוח הקודו, (הלוואי שהיה נראה יותר כמו רכב הקונספט עליו ביססו את העיצוב של המאזדה 3 החדשה). מאזדה 3 החדשה היא נמוכה יותר, דינאמית יותר, עם היגוי טוב יותר, והיצע מנועים יעיל וחסכוני יותר. כל זאת על פי היצרן.

חזית המאזדה 3 החדשה ברוח הקודו
נראית טוב. אחורי המאזדה 3 החדשה

מאזדה לא מרחיבה באשר למפרט הטכני של המנועים שלה – כן ידוע שהמנוע הראשון שיושק כבר בתחילת 2019 לשוק האמריקאי הוא מנוע הסקיי אקטיב המוכר בנפח 2.5 ליטר, עם הספק של מעל 180 כ”ס, ויהיה משודך לתיבה אוטומטית או ידנית עם 6 הילוכים.

לאחר מכן ישווקו גרסאות המנוע החדשות, בנפח 2000 ו-2500 סמ”ק בנזין – מנועי הסקיי אקטיב X – הדור החדש של המנועים של מאזדה. וגרסת דיזל אחת בנפח 1.8 ליטר שככל הנראה לא נראה פה בארץ.

תא נוסעים. מאזדה 3 החדשה 2019

מבפנים, העיצוב הוא ברוח “פחות זה יותר”. עם תא נהג נקי מאלמנטים ורעש בעיניים, קווים אלגנטיים, ומשחקי או וצל בהשראת קונספט העיצוב של מאצדה – קודו. סביבת הנהג עוצבה מחדש כך שלנהג יהיה נוח יותר, גם בישיבה וגם בתפעול תיבת ההילוכים. בנוסף, במרכז תא הנהג יהיה מסך מולטימדיה צף, 8 רמקולים, מקומות אחסון רבים, אבזור נוחות מתקדם והמון חיפויים וגימורים עשויים עור.

מאזדה 3 זה אישיו בארץ, כי היא כיכבה בראש טבלת המכירות שנים, מאז שווקה ב-2003, ואז קרה המהפך, של הקוריאניות – יונדאי וקיה. לכן, מעניין מאד לראות איך כניסתה של המאזדה 3 החדשה תשפיע. אלינו היא תגיע רק במחצית השנייה של 2019, ומכיוון שהיום רוב המכוניות הן באמת מכוניות טובות וראויות, המחיר יהיה שובר שיווין.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “מאזדה 3 החדשה נחשפה – אלינו תגיע רק בסוף 2019”

  1. לא יכול להחליף את המזדה בשום רכב אחר כי מזדה זה מזדה הרכב הכי אמין והכי ידידותי שקיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 4 =