מותג אוטובוסים חדש בישראל: WISDOM מותג היוקרה מבית צ’יינה מוטורס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מותג אוטובוסים חדש בישראל
מותג אוטובוסים חדש בישראל: WISDOM מותג היוקרה מבית צ’יינה מוטורס

מותג אוטובוסים חדש מגיע לישראל: EAST WEST HOLDINGS תייבא את מותג האוטובוסים WISDOM – מותג היוקרה הסיני, המציע דגמי פרימיום

 

חברת איסט ווסט הולדינגס בע”מ מבית צ’יינה מוטורס, מודיעה על קבלת זיכיון לייבוא ושיווק מותג האוטובוסים היוקרתי WISDOM. חברת WISDOM הסינית מתמחה בייצור מגוון אוטובוסים לייצוא: מידי, עירוני, בינעירוני, חשמלי, תיירותי מפואר ובנוסף דגם עם 60 מקומות ישיבה. 

האוטובוסים האינטגרלים בעלי טכנולוגיה ומערכות בטיחות חדישות ומתקדמות הכוללות: מנוע Cummins 10.5 ליטר חדש ועוצמתי – 400 כ”ס, תיבת הילוכים, סרנים ותיבת הגה – תוצרת ZF גרמניה, מזגן עוצמתי המותאם במיוחד לאקלים הישראלי וצמיגי מישלין איכותיים. 

אדי שטרסברג, סמנכ”ל שיווק צ’יינה מוטורס: “לאחר שנים של ניסיון ביבוא מוצרי תחבורה מסין בחרנו ב-WISDOM בשל היותו יצרן פרימיום המתמקד בייצוא אוטובוסים מתקדמים. האוטובוסים של WISDOM ישלימו את את המגוון שהקבוצה מייבאת מבית “YUTONG.

אודות צ’יינה מוטורס

קבוצת צ’יינה מוטורס, שהוקמה בשנת 2009 הפכה תוך מספר שנים לאחת החברות המובילות בתחום התחבורה בישראל. מותג הדגל של החברה, אוטובוסים מתוצרת YUTONG הצליח בשוק הישראלי, והפך את צ’יינה מוטורס לחברה מובילה בייבוא אוטובוסים. הקבוצה שותפה למהפכה בתחום הרכבים החשמליים בישראל ומייבאת את רכבי MAXUS החשמליים מבית  SAIC היצרנית הגדולה ביותר בסין. כמו כן, צ’יינה מוטורס היא היבואנית הבלעדית של מותגי התחבורה והתשתיות המובילים בעולם בניהם נמנים במות הרמה של חברת SINBOOM, ציוד מכני הנדסי (צמ”ה ) ועוד.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 − three =