מרוץ פתיחת ליגת מרוצי הדראג 2023/24 חול-המועד סוכות בדימונה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

דראג דימונה
מרוץ הדראג דימונה. פותחים עונה

 

תמונות: יובל לוי

 

מהיר ועצבני: מרוץ פתיחת ליגת מרוצי הדראג לעונת 2023/24 ייערך בחול המועד סוכות במנחת דימונה, בשיתוף עיריית דימונה

 

100 נהגים ומכוניות משופרות יפגשו בתחילת חודש אוקטובר 2023 לקרבות “ראש בראש” על מנת לקבוע מי הוא הנהג והרכב המהירים ביותר בישראל לעונת 2023/24.

 

בחול המועד סוכות, בתאריכים ה-1 וה-2 באוקטובר, יערך במנחת דימונה מרוץ צבעוני במיוחד לפתיחת ליגת 2023/24 במרוצי דראג – Race Masters, בהפקת קבוצת מיכאל חן מרוצים ובשיתוף ההתאחדות לנהיגה ספורטיבית מכוניות וקארטינג בישראל תחת משרד הספורט. מרוץ דראג הוא מרוץ הנערך בקו ישר בו הרכבים מוזנקים ממצב סטטי, בזוגות, באמצעות רמזור. אורך המרוץ הינו 402 מטרים (רבע מייל) והמנצח עולה לשלב הבא עד אשר מוכתר הנהג והרכב המהירים ביותר. או בקצרה – מרוץ עמוסי אקשן, עשן, צלילי מנועים ואדרנלין של קרבות ראש בראש נגד השעון של הנהגים והרכבים המהירים בישראל לרבע מייל. 

 

דראג דימונה תוצאות
מרוץ דראג דימונה 2023

 

למרוץ, נרשמו 100 מתחרים, שרובם יתחרה ברכבים נדירים שהושקעו בהם מאות שעות בבנייתם, שיפורם והתאמתם למרוץ, כחלק ממרוץ חימוש מתמשך עוד מהעונות הקודמות, מה שהופך את המרוץ למותח וצבעוני במיוחד. מבין השיפורים תוכלו למצוא מגדשי טורבו ענקיים, צמיגים רחבים ודביקים המיועדים למרוצי דראג, מחשבי ניהול ייעודיים, חלקי מנוע מחוזקים (בוכנות, טלטלים ועוד), קלאצ’ים מחוזקים, ועוד ועוד ועוד. עלות השיפורים ברוב המקרים עולה על עלות הרכב עצמו והספקי המנועים מוכפלים פי כמה, ומגיעים למאות כוחות סוס (ובחלק מהרכבים גם עוברים את ה-1,000 כ”ס).

 

מרוץ מכוניות
חול המועד סוכות 2023. דראג דימונה

 

בנוסף לשלושת הקטגוריות הקבועות: הנעה קדמית, הנעה אחורית והנעה כפולה, העונה תושק קטגוריה חדשה שמטרתה להנגיש את הענף למתחרים נוספים. רכבי ההנעה הכפולה יזנקו מעמידה כאילו הם פגז שנורה מלוע של תותח. ארבעת הגלגלים העטופים בצמיגים דביקים במיוחד יבעטו את הרכב בתאוצה מפילת לסתות אל עבר קו הסיום, חלקם בזמן נמוך מ-10 שניות. קטגוריית ההנעה האחורית תציג שליטה מרתקת של הנהגים, שינסו לשלוט בכח המנוע האדיר שיסחרר את הגלגלים האחוריים. הסחרור הזה עלול לסבסב את הרכב והקהל יוכל לצפות בנהגים משקיעים המון ריכוז ואנרגיה בשמירת הרכב בקו ישר. דרמה אמיתית. קטגוריית ההנעה הקדמית תציג אתגר שונה, בו הנהגים יאבקו על כל טיפת אחיזה באמצעות צמיגי ענק שיותקנו בסרן הקדמי. 

מיכאל חן, מפיק האירוע: “אנו מודים לראש עריית דימונה, מר בני ביטון, שהצליח ליצור מסורת של שני מרוצים בשנה בעיר דימונה, זו השנה שלישית ברציפות. מדובר בתרומה חשובה לפיתוח ענף הדראג בישראל והספורט המוטורי בכלל. כמו כן, אנו מודים למאיר חזן, מנהל אגף התרבות של העיריה על ההירתמות והעזרה בהפקת האירוע המורכב והייחודי הזה.”

את החגיגה המוטורית ינחה דורון קאופמן (Motorheads), “הרוח החיה” של ענף מרוצי הדראג בישראל. לקהל שיגיע לאירוע יוצעו מקומות ישיבה מוצלים עם ראות מצוינת למסלול המרוץ, יציע מיוחד למשפחות עם ילדים, דוכני מזון (כשר), תצוגת מכוניות ועוד. 

מי יהיה הנהג והרכב המהירים בישראל ואילו שיאי מהירות וזמן ישברו הפעם? 

 

כרטיסים 

 

קורבט
מי יהיה הנהג המהיר ביותר?

 

לוח זמנים:

 

01/10/2023  יום א’ חוה”מ סוכות

 

10:00 פתיחת שערים לקהל 

10:00-13:00  אימונים וקביעת זמנים 

13:00-15:00  קרבות הדירוג , המלחמה על הזינוק

 

02/10/2023 יום ב’ חוה”מ סוכות

 

10:00 פתיחת שערים לקהל

10:00-13:00 תחילת קרבות הניפוי

13:30-15:00 מקצי הגמר 

15:30 טקס הענקת גביעים

*לוח הזמנים הינו בסיסי ונתון לשינויים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − one =