ביקור במטה הראשי של BYD בסין – וידאו וגלריית תמונות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

BYD סין
ביקור במטה הראשי של BYD בסין

 

תמונות: אלבום פרטי 

 

קשה להבין ולעכל את הגודל והעוצמה של יצרנית רכב גדולה, עד שלא מגיעים אליה לתוך “הבית”, וחוזים בתצוגת התכלית שלה. הביקור שלנו בסין מתרכז בעיר שנ-זן (נהגה כ”שנג’ן”), עיר נמל תת-מחוזית, אחת מהעמוסות בסין, במחוז גואנגדונג שבדרום הרפובליקה העממית של סין. העיר נהנית מהשקעות זרות רבות של עשרות מליארדי דולרים, והיא אחת ממרכזי תעשיית ההיי-טק הגדולים בעולם. מרחק נסיעה של כשלוש שעות מהונג קונג, ונמל התעופה של הונג קונג.

בשנזן “יושב” המטה הראשי של byd, כמו גם שלושה מפעלי ייצור סוללות, החדש מביניהם קם ב-2021. האנגרים ענקיים ומפעלים בהם הקונצרן עושה את מבחני הבטיחות של כלי הרכב, ממכוניות, עד רכבות. שם נמצאות “מעבדות” ענק בהן מתקיימות בדיקות קרינה לכלי הרכב השונים, מבחני בידוד רעשים, ועוד.

*אנחנו היינו למעשה, קבוצת עיתונאי הרכב הישראלית הראשונה שהוזמנה למטה BYD בסין, מאז 2020, טרם מגפת הקורונה.

 

סרטונים קצרים מלכת הכביש

 

מהנדסי רכב
60 אלף מהנדסים. BYD
BYD רכב
קיר ההישגים
BYD קונספט
מכונית הקונספט של BYD

 

עוד לפני ש-BYD הייתה יצרנית רכב, היא הוקמה כיצרנית סוללות. ב-1995 מייסד החברה הקים אותה כי מצא דרך להטעין סוללות “מחדש”. ומה שהתחיל בייצור סוללות רב פעמיות לטלפונים ומחשבים, התפתח לייצור סוללות למכוניות, אוטובוסים, משאיות, רכבות ועוד ועוד. ב-28 שנותיה היא התמקדה במחקר ופיתוח של טכנולוגיות מתקדמות, לסוללות, למנועים חשמליים ולמערכות בקרה אלקטרוניות.

החברה מעסיקה כ-60 אלף מהנדסים, ועל שמה רשומים אלפי פטנטים בלעדיים, שהחברה המציאה.

 

BYD דולפין (מכונית חשמלית קומפקטית) סקירה וחוות דעת (כולל וידאו)

לכדנו בעדשה את דגם השטח החדש של BYD שנחשף לאחרונה

 

 

בקרוב אצלנו: BYD סיל U

 

ה-BYD סיל יו U (Utility) הוא רכב פנאי שטח החשמלי המלא האחרון של BYD בקטגוריית D. המפרט שלו תואם לשוק האירופאי ולנו, בסטנדרט מעט יותר גבוה. הקונספט העיצובי הוא בהשראת ה”אוקיינוס”, (יחד עם הסיל והדולפין שנוחתת אצלנו בהשקה רשמית בתחילת אוגוסט), עם פיצ’רים כמו: פנסי קריסטל נוצצים, פנסים אחוריים מועצבים ונמשכים לצדדים, ידית הילוכים “קריסטלית”, המשקפת את הים בקונסולת המרכזית. קו ה”מותניים” של הסיל יו דינמי והחישוקים בקוטר 18-19 אינץ’. גם תאורת האווירה הרב גוונית מושפעת ממוטיב האוקיינוס, והאור הטבעי המוגבר על ידי סאן  רוף פנורמי.

ה-BYD SEAL U משווק בגרסת 5 נוסעים, ואין לו גרסת 7 נוסעים, עם תא מטען בעל קיבולת של יותר מ-500 ליטרים, מה שהופך אותו לרכב פרקטי ומרווח למשפחה.

סטנדרט הטכנולוגיה ברכב גבוה, עם מסך מגע גדול ומסתובב בגודל 15.6 אינץ’, כמו שהכרנו באטו 3 ובדגמי BYD השונים. הוא מהווה נקודת מוקד במרכז הרכב, ובו מערכת בידור ומידע – מולטימדיה שהספקנו להכיר מסדרת הדגמים החשמליים. יש גם תצוגה עילית, חיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, וכל מה שהתרגלנו מדגמי BYD בארץ.

 

מפרט BYD SEAL U:

 

מידות: אורך/רוחב/גובה  4785/1890/1668

בסיס גלגלים (מ”מ) 2765

הנעה קדמית

מהירות מרבית (קמ”ש) 175

הספק מנוע (kW) 160 בכוחות סוס – 217

0-100 קמ”ש זמן תאוצה (שניות) 9.3

גודל גלגל (אינץ’) 19

טווח חשמלי (ק”מ) גרסת אחת עד 420 ק”מ והשנייה עד 500 ק”מ

נפח תא המטען ל’ 570-1449 ליטרים

קיבולת ישיבה (נוסעים) 5

סוג סוללה BYD Blade Battery (LFP)

ישווק אצלנו בשתי קיבולות – 71.8 ו87 קוט”ש

הספק טעינה טעינת AC 11kW תלת פאזי, וטעינה מהירה DC 115/140 קילוואט

זמן טעינת DC (30-80%, דקות) 28 דקות

 

גלריה – מטה BYD וכלי רכב BYD

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × five =