מרצדס פותחת אולם תצוגה בב”ש בעלות 8 מיליון ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל יבואנית מרצדס חונכת אולם תצוגה חדש בבאר שבע בסטנדרטים המתקדמים של היצרן בעלות 8 מיליון שקלים

מרצדס פותחת אולם תצוגה בב”ש בעלות 8 מיליון ש”ח

האולם החדש הממוקם במרכז העיר ברח’ רוטשילד 15 נבנה בהתאם לסטנדרטים של היצרן כחלק מתפישת השירות של 2025 אשר מציבה את חווית הלקוח במרכז.

כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל, חונכת אולם תצוגה חדש בבאר שבע במרכז העיר ברח’ רוטשילד 15. מדובר באולם רחב ידיים המשתרע על שטח כולל של כ-1000 מ”ר שישרת את לקוחות מרצדס בבאר שבע וסביבותיה ויציע חווית שירות אישית בסטנדרטים הבינלאומיים של הקונצרן. 

אולם התצוגה של מרצדס עוצב על ידי משרד מרש אדריכלים  מבאר שבע ומשרד פרי דוידוביץ’ מתל אביב תחת ניהולו של עופר בן ארי מנהל הפרויקט מטעם כלמוביל. לדברי האדריכל רם מרש “העיצוב הינו על פי אמות מידה וסגנון בינלאומיים של מרצדס, המבוסס מצד אחד על יצירת אווירת יוקרה ומאידך על פשטות שנותנת כבוד ראוי לרכבים המוצגים באולם.

את האולם החדש ינהל מאור בנאנו (יקיר המערכת), אשר שימש שהיה בעבר מנהל לקוחות אסטרטגיים, מנהל אולם באר שבע ובשנה האחרונה מנהל אזור דרום וירושלים במרצדס.

אריאל פינטו מנכ”ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל מרצדס: “פתיחת אולם התצוגה החדש של כלמוביל מרצדס בבאר שבע, מציגה לראשונה בישראל את תפיסת היצרן בכל הקשור לחוויית לקוח עתידית, הנעה וקידמה ומהווה נקודת ציון משמעותית (…). חלק מאסטרטגיה כוללת של מרצדס השמה את הלקוח במרכז תוך התמקדות מלאה בצרכיו”.

אולם תצוגה מרצדס בנץ בדרום
כתובת: רוטשילד 15, באר שבע

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × three =