סטארט-אפ ישראלי יחלק מטבעות קריפטו לנהגים שלא ייגעו בנייד בנהיגה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

מניעת תאונות דרכים
סטארט אפ ישראלי חדש בתחום האוטומוטיב במניעת תאונות דרכים

 

 

סטארט-אפ ישראלי שואף למגר את הקטל בכבישים – LETSTOP אפליקציה שמעניקה מטבעות קריפטוגרפיים לנהגים שלא ישתמשו בטלפון הנייד בזמן נהיגה

 

מדי שנה כ-1,350,000 אנשים מאבדים את חייהם בתאונות דרכים, כאשר 9% מהמקרים מיוחסים למקרי שימוש בטלפון בזמן נהיגה. בעוד שממשלות ברחבי העולם נוקטות באמצעי ענישה, הסטארטאפ הישראלי LETSTOP בחר בגישה חדשנית של תגמול על נהיגה אחראית ללא הסחות דעת.

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת האפליקציה עוקבת אחר שימוש בטלפון בזמן נהיגה ומעניקה למשתמשים קרדיטים על כל דקת נסיעה ללא מגע במכשיר. הקרדיטים שנצברים באפליקציה ניתנים למימוש בחנות הוירטואלית לרכישת שוברים לעסקים שונים. בנוסף, הם ניתנים להמרה למטבע הקריפטו הייעודי, בו שניתן לסחור בבורסות קריפטו. כך LETSTOP מגשרת בין העולם המסורתי לחדשנות הטכנולוגית של בלוקצ’יין.

 

איך זה עובד?

חישוב התגמולים הוא תהליך אוטומטי שמתבצע על ידי אלגוריתם שפותח במיוחד, תוך התחשבות בגורמים כמו רמת המשתמש באפליקציה, יתרת הצבירה החודשית שלו באפליקציה וציון הנסיעה. לחברה נתמכת על ידי מומחים בתחומי הרכב, הקריפטו והבינה המלאכותית. החברה שואפת ליצור קהילה גלובלית שפועלת להפוך את הכבישים לבטוחים יותר ולהפחית את הסטטיסטיקה המדאיגה של תאונות דרכים הנגרמות כתוצאה משימוש בטלפון בזמן נהיגה.

כחלק מהשירות, החברה מעניקה לנהגים טיפים באמצעות מערכת בינה מלאכותית מתקדמת, שמנתחת את הנתונים הנאספים בזמן נהיגה ומספקת משוב מיידי והמלצות מותאמות אישית לשיפור הנהיגה. המיזם נועד ליצור שינוי משמעותי בתרבות הנהיגה, תוך קידום אחריות אישית וקולקטיבית בקרב הנהגים, להפחית את מספר התאונות ולהציל חיים.

 

סטארט אפ ישראל אוטומוטיב
LETSTOP. דור לוי ואלמוג ניסן

 

מאחורי LETSTOP עומדים דור לוי ואלמוג ניסן, יזמים ותיקים בתחומי ההשקעות. ההשראה לייסוד החברה הגיעה לאחר שאלמוג עבר תאונת דרכים קשה שנגרמה מנהג שעבר ברמזור אדום. “חוויתי על בשרי את ההשלכות ההרסניות של נהיגה בהיסח דעת”, אומר אלמוג, מייסד שותף של LETSTOP. “אנחנו לא רק אפליקציה, אלא מיזם שמגיע ליצור תרבות נהיגה בטוחה יותר. אנחנו רוצים לתגמל התנהגות חיובית ולתמרץ את המשתמשים לנהוג באחריות”.

“בתקופה מורכבת זו, כאשר המצב בישראל מורכב בצל המלחמה, החברה מבינה כי הצורך בנהיגה בטוחה ואחראית הוא חיוני יותר מתמיד, ודווקא בימים אלה, גישה חיובית ומעודדת, יחד עם תגמולים ופרסים, יכולים להוות כלי יעיל לשינוי התנהגות הנהגים. עוד הוסיף ואמר המנכ”ל דור לוי, יזם בתחום הקריפטו ומנהל קהילות משקיעים: “על ידי קידום נהיגה בטוחה ומודעת, אנו שואפים להפחית את הסיכונים על הכבישים ולתרום לביטחון ולשלווה של הציבור בישראל.”

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen + two =