סקירה: שטיפת רכב ברשת מכוני השטיפה CityWash – התנסות וחוות דעת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקירת רשת מכוני שטיפת רכב Citywash מציעה קונספט חדש ומעניין ומחיר אטרקטיבי - שטיפה ללא הגבלה ב-45 שקלים לחודש. הפשלתי שרוולים ויצאתי לבדוק מה זה כולל ולמי השירות הזה מתאים?

סקירה: שטיפת רכב ברשת מכוני השטיפה - CityWashהתנסות וחוות דעת

אני לא חזקה בניקיון הרכב הפרטי שלי, מודה. הוא לבן, ופחות רואים עליו את האבק שמצטבר ביום יום, הוא חונה מתחת לבית עם גג מעל “הראש”, אז פחות חשוף ללכלוך בכלל, וגם העובדה שאני נוהגת ביום יום עם כלי רכב אחרים, משאירה לי מעט זמן להקדיש לו לניקיון. לפני שנה גרתי במושב שבכניסה שלו הייתה תחנת דלק עם מכון לשטיפת רכב צמוד, המחיר היה נוח, מי שמתדלק מעל 150 שקלים, יכול לעבור שטיפה במכונה ב-10 שקלים בלבד. זה היה נוח, קרוב, זמין, והמכוניות שהיו ברשותי זכו למקלחות דרך קבע. אבל להגיע במיוחד למכון שטיפה, היה מבחינתי לא נוח וגם לא משתלם.

השבוע קיבלתי למייל ידיעה מעניינת על רשת מכוני שטיפה Citywash, עם קונספט מעניין ומחיר עוד יותר מעניין. מנוי חודשי ללא התחייבות במחיר של 45 שקלים, למספר שטיפות לא מוגבל. כן, אם אתם מנויים, אתם חופשיים להגיע כל יום לאחד מחמשת הסניפים ולהעביר את הרכב שטיפה במכונה. המוצר הזה, השירות הזה מזמין ומשתלם מאד, בעיקר לאנשים שצריכים או רגילים לשטוף את הרכב שלהם מספר פעמים בחודש. אין תנאים, אין התחייבות, תשלום חודשים מעניין, יצאתי לבדוק במה דברים אמורים.

אין כמו חוויה והתנסות אישית, כדי להבין את השירות לעומק. יצאתי לסניף הקרוב אלי ביותר, מרחק 20 דקות מרמת השרון, סניף אלוף שדה ברמת גן. סניף שטיפת הרכב נמצא בתוך תחנת הדלק סונול “מכבים”. הרושם הראשוני מהסניף הוא מעולה, המראה של הסניף הזה מזמין מאד ונראה מקצועי מאד. שלטים גדולים ומובנים, מחירון מול העיניים, אנשי מקצוע שנמצאים בתחנות הניקיון השונות, לבושים בחולצות החברה. ניכר שהושקעו מאמצים וכסף להראות מכון שטיפה מסוג אחר, ברמת יותר גבוהה.

עמדתי בתור מספר דקות, בכניסה למנהרת השטיפה האוטומטית, קיבל את פני בחור נחמד שכיוון אותי לעמדה הנכונה, והנחה אותי להכניס הילוך לניוטרל ולהוריד הנג ברקס כמובן. מימיני מסך טלוויזיה בו מוצג הרכב שלי. מספר הרישוי של הרכב זוהה על ידי המצלמה בכניסה, אני מנויה אז הכל בסדר ואפשר לצאת לדרך לשטיפה.

5 דקות אחר כך האיביזה שטופה ומנוגבת, והגיע הזמן להחליט, האם אני בוחרת לנקות את הרכב מבפנים בעצמי בתוספת תשלום, או להמשיך לעמדות השואב בחינמיות. הפור נפל, היום אני הולכת לעבוד. בכניסה למכון 3 עמדות שאיבה ייעודיות, בהן אפשר לחנות מבלי להפריע לאך אחד. מקישים קוד הפעלה למכונת השאיבה הציבורית, שנראית מתקדמת למדי ומתחילים לשאוב את פנים הרכב, לבד, ללא תשלום נוסף וללא הגבלה.

הלך לי טוב, אני חייבת להודות. לי אישית אין כל בעיה להתעסק עם סידור וניקיון הרכב, גם אם מדובר ביום שמשי חם. יש לי סבלנות, אני אוהבת את הרכב שלי וכן הוא היה זקוק לשאיבה, בעיקר באזור של הילד, במושב האחורי. אבל לא כל אחד פנוי לפעילות הזו או רוצה להתאמץ ואולי אף להזיע ולשאוב ולנקות לבד. בשביל זה יש אופציה לתוספת תשלום של 45 שקלים ולקבל שירות של ניקיון מקצועי לפנים הרכב. ניקיון שכולל שאיבה ורחיצה.

לרשת הזו יש חמישה סניפי שטיפת רכב, במרכז הארץ בעיקר:

1. סיטי וואש נתב”ג – תחנת דלק אלון, נמל תעופה בן גוריון
2. סיטי וואש מודיעין – שדרות הרכס 10 מודיעין . 3
3. סיטי וואש בית דגן – תחנת דלק אלון כביש 44 בית דגן
4. סיטי וואש רמת גן – אלוף שדה 101 רמת גן 5
5. דלק מנטה נתב”ג  

לי השירות התאים, (נראה שגם לאנשים רבים נוספים, על פי התור שהשתרכך באמצע היום), וככל הנראה אבקר פעם פעמיים נוספות בחודש הקרוב בסניף רמת גן. יחד עם זאת יש מצב שאוותר על שאיבת האבק והלכלוך בתוך הרכב בעצמי, אולי אתפתה, אם תנוח עלי המוזה. כך או כך, המלצתי היא – רשת מכוני שטיפת רכב CityWash, שווה בדיקה!.

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “סקירה: שטיפת רכב ברשת מכוני השטיפה CityWash – התנסות וחוות דעת”

  1. המקום היחיד בארץ נראלי שמרשה לעצמו לזלזל בלקוחות שהעניקו והביאו לקוחות והרבה המקום היחיד בארץ שיכול להגיד לך שהוא לא רוצה לתת לך שירות בגלל חוסר תאום פנימי פשוט מזעוזע מי שחושב שהוא יודע מוזמן להכיר את מי שמנהל את העסקים האלה וכמה שהם לא סופרים אותך וכמה שאתה כלום ולא משנה אם אתה אדם מכובד תמיד תקבל יחס מזלזל. בושה וחרפה אמן כמו שקמתם ככה תיפלו וחזק אמן כן יהי רצון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × four =