פורד מוסטנג Mach-E החשמלית זוכה ל”רעשי מנוע” מבית HARMAN

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מוסטנג Mach-E החשמלית
פורד מוסטנג החשמלית זוכה ל”רעשי מנוע” – הטכנולוגיה מבית HARMAN

הטכנולוגיה של HARMAN מוסיפה למוסטנג Mach-E החשמלית צלילי מנוע שיזכירו לכם צלילים של המוסטנג המקורית, במצבי התנעה, עמידה במקום והאצה

 

חגיגות ה-60 של אחת מהאגדות המוטוריות היותר מוכרות – פורד מוסטנג – עוד יימשכו חודשים רבים כשבמרכזן של הללו השיקה יצרנית מכונית הספורט הנמכרת ביותר בעולם, חברת פורד, שתי מכוניות  שמותאמות לעתיד: פורד מוסטנג  Mach-E ורכב הקונספט – ה-Mach-E 1400. באגדות החדשות נכללו אופציות להתאמה אישית וטכנולוגיות פורצות דרך, שאחת מהן הגיעה מחברת האוטומוטיב HARMAN המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם. 

HARMAN ששותפה לתכנון, התקינה באב-טיפוס החשמלי Mach-E 1400 את מה שהחברה מכנה ״פרופיל סאונד חיצוני״. מדובר בטכנולוגיית ניהול הקול של HARMAN – HALOsonic – שמאפשרת ל׳שחק׳ עם הסאונד הן בתוך המכונית החשמלית והן מחוצה לה: במקרה של המוסטנג, ייצרה HARMAN יחד עם זוכה הגראמי T-Pain, צלילי מנוע שמזכירים את הצלילים שייצרה המוסטנג המקורית, במצבי התנעה, עמידה במקום והאצה – צלילים שלרוב אינם קיימים במכוניות חשמליות.

את הצלילים שמתואמים עם המנוע החשמלי ניתן להשמיע באמצעות שורת רמקולים חיצוניים בכל נסיעה ולהרשים את הנהגים האחרים על הכביש והצופים מהצד, או לבחור בנסיעה שקטה ונטולת ריגושים. במקביל, המערכת עושה שימוש ברמקולים החיצוניים לטובת השמעת קולות התראה המזהירים את הולכי הרגל שלא רגילים ל׳אי-הרעש׳ של המכוניות החשמליות השקטות.

 

 

בתוך המכונית המערכת מזהה כאשר הנוסעים משוחחים ואז מחלישה אוטומטית את עוצמת המוסיקה שמתנגנת ברקע ומעלה עוצמה כשהשיחה מסתיימת. היא גם מאפשרת לבטל את רעשי הרקע של הסביבה בה נוסעת המכונית החשמלית לטובת נסיעה שקטה ונינוחה יותר. 

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 5 =