פורשה חוגגת 75 שנים להיווסדה בסדרת אירועים מסביב לעולם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פורשה מחיר
פורשה חוגגת 75 שנים

 

 

שבעים וחמש שנים של ייצור מכוניות ספורט: פורשה חוגגת את הדגמים שלה ואת אלה שעשו היסטוריה

 

בשנת 1948, פרי פורשה (Porsche Ferry) הגשים את החלום שלו: הוא והצוות שלו ייצרו את ה-356 Porsche מס’ 1 רודסטר. מכונית שבנתה את המותג האגדי והפכה אותו לסיפור הצלחה יוצא דופן – פורשה. יצרן מכוניות הספורט יציין את חגיגות ה-75 להיווסדו בשנת 2023 בסדרה של אירועים סביב העולם ועם ה-357 Vision Porsche. 

“75 שנה של רוח חלוצית, תשוקה וחלומות. זוהי חגיגה לכל מי שיודע לחלום,” אומר אוליבר בלום,  יו”ר מועצת המנהלים של AG Porsche. החגיגות החלו עם תערוכה מיוחדת בשם Driven by Dreams 75 years of Porsche sports car” בינואר 27, ב- Forum Group Volkswagen שבברלין, והתערוכה תינעל ב-10 בספטמבר 2023. המבקרים יוכלו לקבל הצצה לחזון וליוזמות שעומדים מאחורי סיפור ההצלחה של פורשה. הם גם יוכלו להביא  לידי ביטוי את החלומות והערכים שלהם בעזרת מיצג דיגיטלי. 

המושג “Dreams by Driven” מגדיר את מהות המותג. בנוסף, הסלוגן משקף את האופן שבו פורשה פועלת כדי להגשים את חלומותיהם של לקוחות בכל העולם. “אנו גאים במורשת שלנו. היא הבסיס לעתיד מוצלח. המורשת שלנו מתבססת על חדשנות וקידמה, ונוספים לה כל הזמן  רגעים חדשים ויוצאי דופן היוצרים את הסיפור המיוחד שלנו,” מסביר בלום.

  

פורשה אספנות

 

 

מבט לעבר העתיד  

ה-357 Vision Porsche ,הומאז’ ל-356 ,היא דוגמה מוכחת לכך וניתן לראות אותה בפעם  הראשונה בברלין. צוות העיצוב של Porsche מראה את האפשרויות להטמעת פילוסופיית העיצוב  העתידנית: דוגמה מצוינת לכך היא חתימת התאורה העתידנית. הרעיון הבסיסי משקף את יחסי  הגומלין שבין מסורת וחדשנות: מה היה חושב פרי פורשה על המכונית הספורטיבית של ימינו? 

“ה-357 Vision Porsche היא מתנת יום-הולדת מיוחדת מאוד. היא מדגישה את החשיבות שאנו נותנים ל-DNA העיצובי המבוסס על ה-356”, אומר מייקל מאוור, סגן נשיא העיצוב בפורשה. “זהו ניסיון לשלב בין העבר, ההווה והעתיד. הפרופורציות מתכתבות עם הדגם ההיסטורי והעיצוב פונה לעבר העתיד.” ה-357 Vision Porsche, אשר מבוססת על הפלטפורמה של ה-RS GT4 Cayman 718 עם 500 כ”ס, היא מכונית ביצועים מרשימה. 

העיצוב תמיד היה רכיב משמעותי בפורשה מתחילת דרכה של החברה. רעיונות חדשניים ומכוניות  קונספט יוצרים את הבסיס לעיצוב מיוחד ומתקדם. “חשיבה יצירתית על העתיד היא ערך ליבה  בחטיבת העיצוב של פורשה. תהליך הפיתוח מהווה מקור לרעיונות אשר מזינים את הכיוון העיצובי  של המחר,” אומר מאוור. “אנו במסע מתמשך לעבר עתיד הניידות. ההיסטוריה של המותג  משמשת שוב ושוב כמקור השראה. לכן, כאשר אנחנו יוצרים מכונית קונספט עתידית, המורשת  שלנו היא חלק מהתהליך. גם חופש יצירתי הוא נושא חשוב: זהו המקום שבו רעיונות חשובים  יכולים לפרוץ, רעיונות שיסייעו לנו לדמיין את פילוסופיית העיצוב שלנו נעה לכיוונים חדשים.” 

  

אירועים נוספים  

פורשה ממשיכה בחגיגות השנה מחוץ לעיר שטוטגרט בתערוכת Classics Retro. התערוכה המובילה למכוניות קלאסיות מתקיימת בין התאריכים 23 ו-26 בפברואר. ב-9 ביוני, תיפתח במוזיאון פורשה שב-שטוטגרט תערוכה מיוחדת ויוצאת דופן. ב-10 וב-11 ביוני, פורשה גרמניה  תחגוג את יום השנה בפסטיבל החלומות שב-הוקנהיימרינג. יצרן מכוניות הספורט יציג ב-Center Experience Porsche את העבר, ההווה והעתיד של המותג.

באירוע יוצגו כלי רכב, יתקיימו שיחות פתוחות, הקהל יוכל להשתתף בחוויות שונות, ויוצגו מיצגים מלהיבים, כולל  השתתפות של חברי מועדון פורשה, קהילות חובבי רכב, מעריצים ולקוחות בכל הגילים. לרשות המבקרים הצעירים עומד המתחם “עולם הילדים”. פסטיבל החלומות מציע גם אפשרויות לינה עם אזור ייעודי ומיוחד. לספורט המוטורי יהיה מקום של כבוד: בנוסף לשידור חי של מרוץ 24 השעות  של לה-מאן, אליפות ה-Deutschland Cup Carrera Porsche, אליפות. הן גם ישודרו ADAC GT Masters ה-ואליפות Porsche Carrera Cup Benelux.

 

רוד-שאו ותערוכות סביב העולם 

חגיגות סיפור ההצלחה של פורשה ייערכו גם במוזיאון הרכב Petersen שבלוס-אנג’לס, בתערוכת  הרכב הגבוהה ביותר בעולם שב-Grossglockner ובמוזיאון התחבורה השוויצרי שבלוצרן. נוסף  על כך, פריטים מתערוכת ה-Dreams by Driven יגיעו ליותר מ-60 יעדים באירופה ובארה”ב  ב”משאית המורשת” שעוצבה במיוחד לחגיגות השנה. מסיבת הסיום לחגיגות ברחבי העולם תיערך בפסטיבל הרכב Reunion Rennsport שבקליפורניה מ-28 בספטמבר ועד 1 באוקטובר. 

  

שישים שנה ל-911 ו-100 שנה למרוץ לה-מאן  

 

בנוסף, יתקיימו גם שני אירועים גדולים לחגיגות 75 השנה למכוניות פורשה: שישים שנה ל-911 ו-100 שנה למרוץ 24 השעות של לה-מאן. מאז תערוכת הרכב הבין-לאומית הראשונה (ה-IAA ) בספטמבר 1963, ה-911 ממשיכה לרגש ולהפתיע, והודות לעיצוב האייקוני שלה ולחוויית הנהיגה המדהימה, היא קיבעה את עצמה בזיכרון הקולקטיבי של חובבי רכב סביב העולם. למארגנים של  מרוץ הסיבולת המוכר בעולם יש סיבה טובה לחגוג: ב-10 וב-11 ביוני, הם יציינו מאה שנים למרוץ 24 השעות של לה-מאן במחוז סראת שבצרפת. כל יצרני הרכב חולמים לנצח במרוץ זה ולפורשה יש קשר הדוק במיוחד עם התחרות הצרפתית: זה המותג המצליח ביותר בלה-מאן והמותג היחיד שהשתתף במרוץ בכל שנה ברציפות משנת 1951. במהלך השנים החברה זכתה ב-110 ניצחונות וב-19 תארים בסך הכל. 

חגיגות 75 שנים למכוניות פורשה.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − 16 =