רכבי הכוננות החדשים של מגן דוד אדום כלי רכב חשמליים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
רכב חשמלי מד"א
רכבי מד”א החדשים. צילום: מגן דוד אדום

רכבי הכוננות של מגן דוד אדום יהיו כלי רכב חשמליים חדשים ממותג JAC

 

חברת EV MOTORS מסרה בימים אלו 15 רכבים חשמליים של חברת JAC למד”א שישמשו כרכבי כוננות. אוהד זליגמן יו”ר חברת EV MOTORS :”בימים אלו מנהלת החברה מו”מ מתקדם עם חברות רבות במשק לשיווק רכבים חשמליים של חברת JAC”.

 

בטקס שנערך במד”א מסרה חברת EV MOTORS למד”א 15 רכבים חשמליים של חברת JAC שישמשו כרכבי כוננות בסניפי החברה. זאת לראשונה שרכבים חשמליים נכנסים לצי רכב הפעילות של מד”א. שווי כלי הרכב החשמליים שנרכשו מוערך בכ-2 מיליון ₪.

חברת EV MOTORS יבאה לאחרונה לישראל מאות כלי רכב חשמליים של חברת JAC – שהינה אחת מעשרת יצרניות הרכב הגדולות בסין, עם כושר ייצור של למעלה מ-1 מיליון מכוניות בשנה.

בימים אלו מנהלת החברה מו”מ עם חברות גדולות במשק לשיווק מכוניות חשמליות של חברת JAC.

אוהד זליגמן, יו”ר חברת EV MOTORS: “הרכבים החשמליים של חברת JAC שנמסרו למד”א יאפשרו קיצור זמני תגובה לצד הצטרפות החברה למגמה העולמית לשמירה על איכות הסביבה”. 

אודות

קבוצת E.V. Motors מייבאת כלי רכב חשמליים מיצרניות רכב חשמלי בעולם, בתחום הרכבים הפרטים, מסחריים, ותחבורה הציבורית. הקבוצה תשווק בישראל רכבים חשמליים של מותגי הרכב JAC ,ANKAI ,LEVC, ותתן מעטפת מלאה ללקוח ברכישת הרכב, כולל עמדות טעינה ופתרונות טעינה (E.V. Motors הינה יבואנית של מערכות טעינה מבית SSE).

בתחום התחבורה הציבורית, נבחרה חברת אגד לשמש כנותנת השירות לכלים אלו בארץ. לאגד מערך השירות והמוסכים הגדול והמקצועי בישראל. בנוסף, החברה משווקת רכבים פרטיים מתוצרת JAC, אשר בשנה האחרונה מגדילה משמעותית את היצע הרכבים החשמליים שלה בסגנון עיצובי צעיר וחדשני, ושיתוף פעולה עם VW העולמית בטכנולוגיה אשר מגולמת ברכבים שהחברה מייבאת לישראל.

בהקמת החברה ובניית תשתיות התפעול השיווק והמכירות, השקיעה הקבוצה עשרות מיליוני שקלים לפיתוח והאצת מעבר שוק הרכב בישראל לאנרגיה חשמלית ירוקה, לשמירה על איכות הסביבה, וחיסכון כלכלי משמעותי ללקוח. במהלך שנת 2022, הקבוצה עתידה לפתוח אולמות ונקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ, בסטנדרט גבוה המוצע כיום בהשקעה ניכרת נוספת. ע”פ התוכנית האסטרטגית של הקבוצה, צפי המכירות לשנת 2022 עומד על אלפי כלי רכב חשמליים בשיתוף פעולה עם גופים אסטרטגיים בשוק הרכב הישראלי. 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 5 =