רנו קוליאוס החדש 2022-23 שתי רמות גימור החל מ-184,990 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

לאחר הפסקת שיווק זמנית בישראל, מודיעה קבוצת קרסו מוטורס על חזרתו של הקרוסאובר רנו קוליאוס, ה-SUV הגדול של רנו (C-cross) לישראל, עם מנוע הבנזין המוכר של הקבוצה, מנוע שנמצא גם בקרביים של דגמי מרצדס חדשים, בנפח 1.33 ליטר טורבו עם הספק מנוע 158 כ”ס, ומפרט עשיר ברמת הגימור הגבוהה “אקזקיוטיב”.

המנוע החדש בקוליאוס מציג שיפור בהספק ובביצועים, עם תאוצה מ-0-100 קמ”ש ב-9.7 שניות, ומהירות מרבית של עד 200 קמ”ש, ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים EDC 7, גם כן, תיבה המוכרת בקבוצה/קונצרן.

 

 

רנו קוליאוס החדש בעל מידות נדיבות, עם מרווח פנימי מכובד לכ-חמישה נוסעים מבוגרים, ומראה חיצוני בולט, אלגנטית ומחוספס. בישראל ישווקו שתי רמות אבזור: Intense ו-Executive:

רמת אבזור Executive – כוללת מושבי עור “Camel” חשמליים, מאווררים ומחוממים הכוללים עיסוי חשמלי, מסך מולטימדיה ורטיקלי גדול (“8.7), מערכת שמע BOSE איכותית (12 רמקולים + סאב אקטיבי), גג שמש פנורמי נפתח, חישוקי “19, מפרט בטיחותי רחב ועוד.

רועי שחורי מנכ״ל פעילות רנו בישראל: ״אנחנו שמחים על חזרתו לאולמות של רנו קוליאוס, דגם איכותי וייחודי המתאים במיוחד לקהל הישראלי המחפש SUV גדול, חזק ומאובזר במיוחד. דגמי הקוליאוס החדשים מגיעים בסטנדרט עיצובי מפואר ומפנק״.

רנו קוליאוס החדש 1.33 ל’ טורבו בנזין משווק בשתי רמות גימור:

 

רנו קוליאוס ברמת גימור Intense במחיר 184,990 ₪

רנו קוליאוס ברמת גימור Executive במחיר 194,990 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − nineteen =