ניטור ואבחון בריאות נהגים ונוסעים ברכב בעזרת טכנולוגיות חדשניות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

Mobility E-HEALTH תחרות סטארטאפים ויזמים ישראלים בתחומי הבריאות והרכב, ביוזמת קבוצת Software République האירופאית. הפעילות תרוכז ע”י מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל

 

תעשיית הרכב ועולם הבריאות

 

אתגר בינלאומי בתחום בריאות הנוסעים והנהגים ברכב יוצא לדרך, וקורא ליזמים וסטארטאפים ישראלים בתחום הבריאות הדיגיטלית והאוטומוטיב להציע פתרונות חדשניים בתחום.

התחרות, Mobility E-Health מיועדת לאתר טכנולוגיות חדשניות שיסייעו לנטר ולאבחן את בריאות הנהגים והנוסעים ברכב, תוך שימוש במערכות הרכב המקוריות או בקישור אליהן. את התחרות יוזמת קבוצת Software République, המקדמת פתרונות לתעשיית האוטומוטיב של העתיד, וחברים בה  תאגידים אירופיים בהם: רנו, דאסו סיסטמס, אורנג’, אס.טי.מיקרו-אלקטרוניקה, אטוס ותאלס.

עדיפות תינתן לפתרונות שיתבססו על מערכות רכב קיימות (כגון חיישנים ומצלמות).  עם זאת ייבחנו גם   פתרונות שיתבססו על מכשירים חיצוניים, כמו טלפון נייד, שעון לביש, ועוד. הרעיון הוא לייצר יישומים ופתרונות חדשים לטובת נוחותם ובריאותם של הנוסעים ברכב במובן הרחב ביותר, במימד הפיזי והנפשי.

התחרות בישראל תרוכז על ידי מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות בתחום האוטוטק.

עמנואל נחמיאס, מנהל פיתוח עסקי של המעבדה אומר: “ישראל נחשבת למדינת מפתח באתגר בינלאומי זה בזכות היצירתיות והתעוזה של היזמים כאן, אך גם בזכות מעמדה של ישראל כמעצמה בתחומי טכנולוגיות הרכב וטכנולוגיות הבריאות הדיגיטלית. אנו שמחים לקדם טכנולוגיות ישראליות מול  Software République ובטוחים שהפרויקטים החדשניים שיציעו יזמים ישראלים ימשיכו להפתיע אותנו.”  

יזמי הפתרונות הנבחרים יזכו בהזדמנות לעבוד על הפרויקט שלהם יחד עם התאגידים השותפים ב-Software Republique ולהצטרף לתוכנית האינקובטור של הקבוצה כדי להאיץ ולקדם את הסטארטאפ שלהם. הגשת הפרויקטים עד 4 בנובמבר, והכרזה על הזוכים תתקיים לקראת סוף 2022. למידע נוסף ורישום לתחרות

 

 

אודות מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל:

 

מעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי (Alliance) בישראל בוחנת פתרונות חדשניים לעולם האוטומוטיב, תוך שיתוף פעולה עם סטארטאפים ישראלים בעיקר בתחומי: הסנסורים, אבטחת סייבר, הרכבים החשמליים, והבינה המלאכותית/ דאטה. משימת המעבדה היא לאתר ולבחון טכנולוגיות ישראליות שיכולות להשתלב ברכבים, בשירותים ובתשתיות העתיד של החברות בקבוצת הרכב. 

שיתופי הפעולה עם הסטארטאפים נעשים באמצעות עבודה משותפת על אבות-טיפוס. נכון להיום, המעבדה הובילה עשרות פרויקטים של שיתוף פעולה ובדיקות היתכנות (POCs) עם סטארטאפים ישראלים. המעבדה ממוקמת בפארק עתידים תל-אביב ומפעילה במקום מתקן ייחודי בשטח 1600 מ”ר המספק לסטארטאפים חלל המותאם לבדיקת טכנולוגיות על גבי רכבים אמיתיים, כמו גם צוות מהנדסים ומומחים שיושבים בישראל באופן קבוע. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 5 =