שוטפים לבד: סקר חדש חושף את הרגלי-ניקיון-הרכב של הישראלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ניקיון רכב
שוטפים לבד: סקר חדש חושף את הרגלי-ניקיון-הרכב של הישראלים

 

סקר חדש חושף את הרגלי ניקוי הרכב של הישראלים: כ-60% נוהגים לשטוף את הרכב שלהם בעצמם, לרוב בתדירות של לפחות פעם בחודש

 

מי מאיתנו לא מרגיש שאנחנו מבלים את רוב זמננו בנסיעה ברכב? נראה כי הרכב הפך לבית השני של חלקינו. לפי נתוני ה- OECD כבישי ישראל הם הפקוקים ביותר במדינות הארגון. הישראלי הממוצע מבלה כשעה וחצי ביום ברכב בחסות בעיות התחבורה והפקקים. לפי נתוני משרד התחבורה בכל אחת מארבע השנים האחרונות מספר המכוניות שיובאו לישראל היה גבוה משמעותית ממספר המכוניות שנגרעו. מס’ המכוניות בישראל רק הולך ועולה והעומס בכבישים צפוי רק לעלות עם הזמן.

וזה מורגש, כשאנו עומדים בפקקים בדרך לעבודה, נוסעים לאסוף את הילדים מהמסגרות, או יוצאים עם הרכב לטיולים בסופי שבוע. הזמן הרב שאנו מעבירים ברכב נותן את אותותיו גם על מצב הניקיון שלו. ככל שאנו מבלים יותר זמן ברכב, כך מצטברים גם לכלוך, זבל ואבק , וזה אף מתעצם אם  לוקחים בחשבון את יתר בני המשפחה שנמצאים בו ומלכלכים אותו לעתים קרובות. כל זה הופך את חווית הנסיעה לנעימה פחות. לשמור על הרכב נקי ומסודר ברמה היומיומית זו משימה לא פשוטה: הדבר גוזל לא מעט זמן ומאמץ.

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל מבית קימברלי קלארק ישראל, מרחיב בימים אלה את תחום פעילותו ונכנס לראשונה לתחום עולם ניקיון וטיפוח הרכב. המותג משיק את סדרת “ניקול CAR ” שמציעה עזרי ניקיון וטיפוח ייעודיים לרכב וכוללת 6 מוצרים שפותחו במיוחד לניקיון יומיומי קל וזמין של הרכב שלכם מבחוץ ומבפנים. לרגל ההשקה, חברת המחקר Ipsos ערכה סקר בקרב מדגם מייצג של 500 בוגרים, גברים ונשים, בגילאי 18 ומעלה מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה דוברת עברית בישראל.

 

סקר הניקיון

נתוני הסקר מלמדים כי במרבית מבתי האב (82%) יש לפחות רכב אחד בבעלות פרטית. כ-60% מבעלי הרכבים דיווחו על כך שהם נוהגים לנקות את הרכב שלהם בעצמם. מתוכם, כ-63% נוהגים לנקות את הרכב לפחות פעם בחודש.

בנוסף, הסקר מגלה כמה ישראלים משקיעים ברכישת מוצרי ניקיון ייעודיים לרכב ומסתבר שלא מעט. 47% מבעלי הרכבים בישראל נוהגים לרכוש מוצרי ניקוי ועזרי ניקיון ייעודיים לרכב. אלא, שבניגוד לחומרי הניקוי לבית, הסקר מגלה כי את חומרי הניקוי לרכב רוכשים בעיקר גברים – 70%.

במחקר שביצענו גילינו שישראלים רבים נוהגים לנקות את הרכב שלהם בעצמם ומחפשים פתרונות ייעודים למשימה הלא פשוטה הזו ,לצורך כך בחרנו להשיק  סדרת מוצרים ייעודיים לניקיון וטיפוח הרכב, כאשר הסדרה כוללת מוצרים לניקוי הפנימי ולניקוי החיצוני של הרכב, כמו מטליות לחות לניקוי פנימי, מטליות לניקוי והברקת חלונות ומראות, מטליות “ג’ילדה” לניקוי והברקת הרכב, שקיות אשפה לרכב ועוד. אנחנו מזהים שוק פוטנציאלי רחב היות וישראל היא מהמובילות בעולם באחזקת רכב פרטי ובטוחים שמוצרי הסדרה יקלו על שמירת הרכב נקי  ויאפשרו חווית נסיעה נעימה”, מסבירה ענת בללי, מנהלת השיווק של ניקול.

צרכנות: ניקול CAR סדרת מוצרי ניקוי וטיפוח חדשים לרכב

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen + ten =