תאונת דרכים של נהג שנפגע “קל” הסתיימה בפיצויים ואחוזי נכות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
תאונת דרכים קלה
נהג מונית שנפגע “קל” בתאונת דרכים קיבל אחוזי נכות קבועים
נהג מונית שנפגע “קל” בתאונת דרכים במהלך עבודתו קיבל מענק חד פעמי בסך 30 אלף שקלים, ואחוזי נכות לצמיתות. תביעה מול ביטוח מתנהלת בימים אלה
 
נהג מונית מבית שמש (29) העובד באשדוד, נהג במכוניתו בשעת בוקר בכביש בינעירוני מפותל בהרי ירושלים (386), כשלפתע, באחד העיקולים, מכונית שנסעה מאחוריו, פגעה ברכבו בעוצמה רבה. למרבה המזל, לא היו באותה העת נוסעים במונית. 
על פי התביעה, מיד לאחר התאונה, פנה הנהג לבית החולים ‘הדסה עין כרם’ לקבלת טיפול רפואי, כשהוא מלין על כאבים לאורך עמוד השדרה. בבית החולים הומלץ לו על מעקב של רופא המשפחה, ביקורת במרפאה אורתופדית וטיפול במשככי כאבים.
הנהג נבדק על ידי שורה של רופאים מומחים מתחום האורתופדיה, שהמליצו לו על טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים וכן על טיפולי הידרותרפיה, נטילת משככי כאבים והמשך מעקב אורתופדי. בדיקת CT של עמוד השדרה הצווארי והמותני, העלתה כי הוא סובל מפגיעות לאורך עמוד השדרה. בעצת רופאיו, ביצע הנהג את כל הטיפולים הרפואיים, אך כל זאת ללא הטבה משמעותית במצבו.
בצר לו, פנה הנהג לעזרתם של הגישו עורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל ממשרד שמעיה מירל ושות’ אשדוד – המתמחים בייצוג נפגעי תאונות דרכים ועבודה. 
לדברי עוה”ד, עד התאונה, הנהג היה עצמאי לחלוטין, עבד לפרנסתו ולא נזקק לעזרה, ואילו לאחר התאונה, הוא הפך לשבר כלי ונזקק לעזרת הזולת גם בפעולות היומיומיות הפשוטות ביותר.
מכיוון שמדובר בתאונת דרכים שאירעה במהלך העבודה, הגישו עורכי הדין בקשה למוסד לביטוח לאומי (המל”ל) להכיר בעובד כנפגע עבודה. המל”ל קיבל את הבקשה, וועדה רפואית מטעמו, שבדקה את העובד, קבעה לו שורה של נכויות זמניות וכן 14.5 אחוזי נכות לצמיתות, שזיכו אותו במענק חד פעמי בסך 30 אלף שקלים.
עורכי הדין מציינים, כי במקרה ומצב בריאותו של הנהג יחמיר במהלך השנים כתוצאה מהפגיעות שמהן סבל בשל התאונה, הוא יהיה זכאי לפנות שוב למל”ל בתביעת החמרה במצבו – ובמקרה שיוכר, הוא צפוי לזכות בתגמולים נוספים.
מייד לאחר החלטת המל”ל, הגישו עוה”ד שמעיה ומירל תביעה גם נגד חברת הביטוח ‘כלל’, שביטחה את רכבו בביטוח חובה, ובה ביקשו מבית המשפט לחייב את חברת הביטוח לפצות את הנהג בגין נזקים מיוחדים וכלליים בסכום של 250 אלף שקלים. 
התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום באשדוד.
 

עורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל, ממשרד עורכי הדין שמעיה מירל ושות’, עוסקים בדיני נזיקין, מקרקעין ומשפט אזרחי ומסחרי.

 
 
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × four =