מתיחת פנים למאזדה 2 – בוגרת ואיכותית יותר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הסופרמיני מאזדה 2 קיבלה מתיחת פנים, הכוללת בין היתר: שיפור איכות תא הנוסעים, נוחות הנסיעה ובידוד רעשים

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, מציגה את מתיחת הפנים לדגם הסופר מיני הפופולרי מאזדה 2.

ב-2015 הפתיעה מאזדה את העולם בהשקת הדור החדש של המאזדה 2, כחלק מתנופת דגמים חדשה לגמרי ששמה דגש על ערכי “המאזדה החדשה”: מעוצבת יותר, טכנולוגית יותר, יוקרתית יותר, ייחודית יותר ומהנה יותר לנהיגה. 

במתיחת הפנים של המאזדה 2 בחרה היצרנית לתת דגש מיוחד על תחושת האיכות והבגרות של הדגם. הדרך להשגת המטרה עוברת דרך שפע שינויים במגוון תחומים החוברים יחד לשינוי משמעותי בחוויה אותה תעניק המאזדה 2 לבעליה. ההבטחה ללקוח ברורה: להציע את חוויות השימוש האיכותית בסגמנט, אשר אינה נופלת מאיכותם של כלי רכבים גדולים יותר, מבלי לוותר על חדוות הנהיגה והאופי הייחודי של מכונית קומפקטית ומהנה.

הופעה חיצונית
הדגם החדש נשאר נאמן למקור, ומוסיף לו אלמנטים קטנים התורמים לרוח הכללית: גימורי פלסטיק שחורים בחזית הרכב הוחלפו בגימורי כרום, פנסי הערפל הוחלפו בפנסי ערפל מסוג LED עם בתי פנסים בגימור שחור מבריק. פס קישוט בצבע הרכב הוחלף בפס קישוט בצבע אפור מטאלי. כל אילו יחד משדרים יוקרה מאופקת.

אלמנטים חיצוניים חדשים נוספים כוללים מראות צד חדשות עם תאורת איתות ובחלק מהדגמים אנטנת כריש וגוונים חדשים לחישוקי הסגסוגת “16. כמו כן להיצע נוספו שני צבעים חדשים: ארגמן וכחול נצחי אשר מביאים לידי ביטוי את עיצובו האלגנטי של הרכב.

העיצוב המחודש מחזק את המראה הצעיר והספורטיבי של הרכב ומעניק לו מראה יוקרתי, עוצמתי ודינאמי.

תא נוסעים איכותי יותר. מתיחת פנים למאזדה 2

תא הנוסעים
את מירב תשומת הלב בהשקת הדגם ב-2015, תפס תא הנוסעים הייחודי שיצרו מעצבי מאזדה עבור המאזדה2. מתיחת הפנים שומרת על אותו עיצוב ייחודי ויוקרתי, אך מחליפה את מרבית החומרים, הגימורים והבדים, על מנת לשפר אף יותר את תחושת האיכות והבגרות של הרכב ולהפיח בו רוח רעננה.

חומרי הגלם של תא הנוסעים עברו שדרוג שכתוצאה ממנו שופרה משמעותית לא רק הופעתו של הדגם, כי אם גם חוויית הנהיגה ברכב. בין השינויים הבולטים: גלגל הגה בעיצוב מעודכן לשיפור האחיזה בהגה ותפעול הפקדים, תצוגה גראפית מעודכנת ללוח המחוונים כך שתהיה נוחה יותר לשימוש הנהג ותשדר בגרות ובהירות, כך גם עודכן עיצובו של צג מערכת ה-MZD Connect ומערכת התצוגה העילית כעת צבעונית וגדולה יותר.

בהתאם לרמת הגימור יצרה מאזדה “עולמות פנימיים” חדשים תחת השם: Style Collection הכוללים גימורים חדשים הפזורים ברחבי תא הנוסעים ומושבים חדשים.

בראש ההיצע ימשיך לעמוד דגם ה-Pure White, הכולל הפעם שילוב של ריפודי עור לבנים חדשים עם תפרים שחורים בולטים בקצוות המושב, המשולבים בגימורים רכים בצבע תואם בלוח המחוונים, בשידה המרכזית ובדלתות, וטבעות נוי אדומות סביב פתחי המיזוג. גם הפעם ימשיך תא הנוסעים של המאזדה2 לאתגר ולהביך תאי נוסעים של רכבי יוקרה היקרים ממנו בהרבה.

אבזור ברמה של דגמי מאזדה מקטגוריות גבוהות

איכות נסיעה ונהיגה
כאשר תחושת איכות ובגרות בראש סדר העדיפויות, פנו המהנדסים לטפל באלמנטים רבים הקשורים לנהיגה ונסיעה במאזדה2 החדשה. ראשית שופרו נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים בדגם.
כיול מחודש למאפייני המתלים, הבולמים והמייצבים הקדמיים והאחוריים, ואף למערכת ההגה, שיפרו במידה ניכרת את נוחות הנסיעה של הרכב, יציבותו ותחושת הביטחון של הנהג והנוסעים.

בנוסף, לראשונה הותקנה ברכב גם מערכת ה-GVC G Vectoring Control החדשה של מאזדה, המייצרת איכות נסיעה ושליטה טובה יותר ברכב ומחזקת את רמת הבטיחות וההנאה של הנהג ושל הנוסעים.

בידוד הרעשים טופל במוקדים רבים. ראשית נוספו חומרי בידוד רעשים במוקדי הרעש העיקריים ברכב: תא המנוע, דלת תא המטען ובתי הגלגלים. השמשה הקדמית הוחלפה בשמשה הקדמית המותאמת לדגמי המאזדה 2 המצוידים במנוע הדיזל, לו יכולת בידוד רעשים משמעותית יותר. 

המאזדה 2 ממשיכה לעשות שימוש בתיבת ההילוכים האוטומטית המוצלחת והזריזה של מאזדה. בחירה זו מעניקה חוויות נהיגה חלקה ונעימה, בעיקר בנסיעה עירונית, אך גם בתנאים דינאמיים יותר, כמו תגובות דוושה מהירות וזריזות ובהאצות משמעותיות.

במצב Sport נדרך הרכב לכל בקשה קטנה של הנוהג, מגיב בזריזות ובמהירות ומגשים את ההבטחה בסלוגן המוכר של מאזדה (Zoom Zoom). גם ללא השימוש במתג זה, מסוגלת המאזדה2 להאיץ למאה בקצת יותר מ-10 שניות, נתון ההופך אותה לאחד הדגמים הזריזים בקטגוריה. כל אילו יחד יוצרים חוויות נסיעה איכותית, בוגרת ונעימה יותר, מבלי לאבד את הדינאמיות והזריזות אשר כל כך מאופיינת את דגמי המותג.

3 רמות אבזור. מאזדה 2

רמות הגימור
המאזדה 2 תוצע עם מנוע SKYACTIV-G בנפח 1.5L המספק 112 כ”ס, ותיבת הילוכים אוטומטית SKYACTIV-DRIVE בת 6 הילוכים ובמגוון רמות גימור, לצורך התאמה מושלמת לקהל המגוון של קטגורית הרכבים הקטנים: Active, Dynamic, Sport ו-Pure White.

כמו כן, כל דגמי המאזדה 2 יצוידו כסטנדרט במערכת MobilEye.
ברמות גימור בהן מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות החופפות להתרעות מערכת ה-Mobileye, תינתן עדיפות לפעולת המערכות המקוריות.

Active
גרסת הכניסה Active כוללת 6 כריות אוויר ומערכות ABS ו-DSC, מערכת שמע מקורית הכוללת דיבורית BT, חיבור USB ו-4 רמקולים, 4 חלונות חשמל, בלמי דיסק אחוריים, מערכת ה-GVC החדשה ומתג ה-Sport.

Dynamic
רמת הגימור Dynamic העשירה באבזור היא הפופולארית בדגמי המאזדה 2, ומהווה כ-70% ממכירות הדגם וכוללת בנוסף:
מערכת ה-Smart City Brake Support לסיוע בבלימה בעיר, מערכת LDWS להתראה בפני סטייה מנתיב, מערכת המולטימדיה המקורית של מאזדה MZD CONNECT בשפה העברית הכוללת מסך “7 ו-6 רמקולים ובקר פיקוד ראשי, חיישני אורות וגשם, בקרת אקלים, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, גלגל הגה ובלם יד מצופים עור, גימור שחור מבריק בתא הנוסעים, פנסי ערפל LED וחישוקי סגסוגת קלה “15.

זוג גרסאות הקצה של המאזדה2 חריגות בנוף רכבי הסופר-מיני ומציעות סטנדרט גבוה מאוד של אבזור וגימור. האחת בגימור ספורטיבי יותר (Sport) והשנייה בגימור יוקרתי-מודרני יותר (Pure White), ושתיהן מהוות אלטרנטיבה אמיתית לדגמים הקטנים של מותגי יוקרה מוכרים:

Sport
רמת הגימור Sport כוללת בנוסף את האבזור הבא:
מערכת Blind spot monitoring לאיתור שטחים מתים עם מערכת RCTA להתראת תעבורה צולבת בנסיעה לאחור.
עיצוב חיצוני: פנסי חזית מסוג LED עם חותמת תאורה ייחודית, חישוקי סגסוגת קלה “16 דו גווניים, שמשות כהות ואנטנת כריש אחורית.

המשך עיצוב פנימי: משטחים רכים בצבע שחור עם תפרים אפורים בקונסולה המרכזית, בשידה המרכזית ובדלתות, גימורי כרום בלוח המחוונים ובפתחי מיזוג האוויר, לוח מחוונים ספורטיבי עם מד סל”ד אנלוגי במרכז, תצוגה עילית צבעונית, מושבים שחורים בעיצוב ספורטיבי ותפרים בהירים, ופקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה.

Pure White
בראש היצע הדגמים תמשיך לעמוד רמת הגימור Pure White היוקרתית, אשר מבדלת עצמה באמצעות האבזור הנוסף הבא:
מושבי עור לבנים בגוון Pure White משולבים בבד שחור מנוקד עם תפרים תואמים, פס קישוט אדום וקו תפר מבליט בצבע שחור, משטחים רכים בצבע Pure White עם תפרים תואמים בקונסולה המרכזית, השידה המרכזית והדלתות ופתחי מיזוג אוויר עם גימור כרום וטבעת קישוט אדומה.

מהדורה מוגבלת – Dynamic Red
כחלק מהרוח החדשה הנושבת במותג מאזדה, תחל דלק מוטורס לשווק מהדורות מוגבלות מקוריות של דגמי מאזדה השונים. מהדורות אילו יופיעו מעת לעת ויציעו חבילה ייחודית בכמות רכבים מוגבלת.

הסנונית הראשונה היא המהדורה המוגבלת Dynamic Red בדגמי המאזדה2. המהדורה המוגבלת Dynamic Red האולטרה-מודרנית מבוססת על דגם ה-Dynamic וכוללת את אותה רמת אבזור עשירה והופעה חיצונית.
השוני הגדול הוא בעיצוב וגימור תא הנוסעים. דגמי ה-Dynamic Red מחליפים את הגימורים השחורים בתא הנוסעים (קונסולה מרכזית, שידה מרכזית, גימור דלתות פנימי) בגימורים לבנים בוהקים עם דוגמה ייחודית ומוסיפים להם גימורים דמויי-עור לבנים בדלתות, טבעות גימור אדומות סביב פתחי מיזוג האוויר…

וגולת הכותרת: מושבים בצבע אדום כהה עם דוגמה ייחודית תואמת לדוגמת הגימורים הלבנים המעטרים את תא הנוסעים.
35 יחידות בלבד יגיעו לישראל, ובצבעי מרכב ספציפיים: לבן פנינה, שחור סילון, אפור מטאור, כסף אפרפר, אדום עשיר וארגמן.
המהדורה המוגבלת Dynamic Red תוצע ללא תוספת מחיר.

מחירים

Active

99,000 ₪

Dynamic

105,000 ₪

Dynamic Red

105,000 ₪

Sport

111,500 ₪

Pure White

113,500 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − 19 =