אריאל אלקין ממשיך להפציץ עם סוף שבוע מוצלח במסלול המרוצים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אלקין

 

כתבה: נעם בר-אל
תמונות: Luis Diaz

 

אם השם אריאל אלקין מצלצל לכם מוכר, זה כנראה משום שלפני שבועיים הוא ריגש מדינה שלמה במחווה שעשה על הפודיום, בעת שסיים את מרוצו הראשון בעונה הנוכחית של USF Pro Juniors במקום ה-3. בזמן ששני המתחרים שהיו איתו על הפודיום הניפו את הגביעים בהם זכו, אריאל ביקש בצנעה להניף בגאון וביטחון את “קסדת החטופים” שהכין במעוד מועד.

סופ”ש המרוצים האחרון (25-27.04.2024) של אריאל אלקין היה כנראה, סוף השבוע הכי מוצלח בכל הקריירה שלו עד כה. סופ”ש של מרוץ הכולל בתוכו: מספר מקצי אימונים, שני מרוצים, ושני מקצי דירוג (Qualifying) בהם הנהג שיעשה את ההקפה המהירה ביותר יזנק מהמקום הראשון (Pole Position), הנהג שיעשה את ההקפה השנייה הכי מהירה יזנק מהמקום השני וכן הלאה לגבי 25 הנהגים הנוספים.

 

ARIEL ELKIN

 

המיקום: ארה”ב, אלבמה, מסלול ברבאר.

 

במהלך מקצי האימון הבין אלקין שהוא והמכונית מסתדרים טוב יחד, ועשה זמני הקפה מכובדים מאוד ביחס למתחריו.
אבל הסיפור שלנו מתחיל בשני מקצי הדירוג. כאשר את שניהם הוא מסיים עם ההקפה הכי מהירה מבין כל הנהגים על המסלול, 26 במספר, שהגיעו מכל רחבי העולם, להתחרות בקטגוריית ה-USF Pro Juniors. את שני המרוצים הרשמיים יתחיל אריאל ביתרון (שהרוויח ביושר) מנקודת הזינוק הכי טובה על המסלול – המקום הראשון בחזית. ואם זה לא מספיק מרשים – אותה ההקפה שזיכתה את אריאל להתחיל מהשורה הראשונה הייתה גם, ההקפה המהירה ביותר שעשו אי פעם במסלול ברבאר שבאלבמה במכונית הTatuus JR-23. המכונית הזאת, שבנויה כולה מסיבי פחמן, ומנוע שני ליטר שמגיעים יחד ל-500 קילו בלבד מגיעה גם לכ-250 קמ”ש.

בשני המרוצים אלקין מזנק, כפי שצויין לעיל, מהמקום הראשון, כאשר מאחוריו עשרים ושישה נהגים צעירים מכל העולם, בסופ”ש המירוצים השני שלהם לעונה הנוכחית, שרק רוצים לטרוף את המסלול ולהראות לקהל, למשפחות, לספונסרים הנוכחיים, וכמובן גם לעתידיים – מה הם מסוגלים לעשות. מסתמן שזה פחות עבד להם, מהסיבה הפשוטה שאריאל סיים את שני המרוצים במקום הראשון – אחרי שלא נתן אפילו למכונית אחת לעבור אותו ולו לרגע, והוביל בכל 40 ההקפות.

 

נהג מירוצים ישראלי

אלקין נהג מירוצים
אריאל אלקין

 

אז מה היה לאריאל אלקין הסופ”ש? 

  • סיים ראשון את מקצה הדירוג הראשון
  • סיים ראשון את מקצה הדירוג השני
  • שבר את שיא ההקפה המהירה ביותר במסלול
  • ניצח את המרוץ הראשון
  • ניצח את המרוץ השני
  • עשרים-ושבעה נהגים מכל העולם
  • חמישה תארים הכי מרשימים שיכול היה להשיג בסופ”ש
  • ונער אחד חרוץ מחיפה, שבא להראות לגלובוס איך הישראלים נוהגים 

החלום הגדול של אריאל הוא להגיע לפורמולה אחת, הדרך עוד ארוכה, מרובת מרוצים, ניסיון וניצחונות, אבל על פי הסופ”ש הזה, דבר אחד ברור – אריאל אלקין בדרך הנכונה לשם.

 

 

נהג המרוצים אריאל אלקין הרים את “קסדת-החטופים” ושבה את ליבנו

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve + thirteen =