לפני הרכישה: קארסטופ אתר להנגשת מידע על רכב מיד שנייה

 

 

עולם רכישת הרכב הולך ומתקדם לקראת הרוכשים, ומנסה לסייע להם לא להכנס למלכודות ועוקצים לפני רכישת רכב, ההוצאה הגדולה השנייה והמשמעותית של הישראלים. הכירו את חברת קארסטופ, חברה חדשה שתספק לכם מידע על הרכב שאתם רוצים לקנות

 

“קארסטופ”, מערכת פשוטה וחדשנית מנגישה את המידע הנדרש תוך זמן קצר על הרכב מיד שנייה שחשבתם לרכוש. רגע לפני שהולכים להעביר בעלות ולרכוש רכב חדש חשוב לבדוק את ההיסטוריה של הרכב, האם הוא עבר תאונות? כעת, ניתן לקבל את התשובות בלחיצת כפתור ובהמתנה פשוטה של דקות בודדות.

נאור לוי – מנהל פיתוח טכני (CTO): “פיתחנו מערך רובוטים וטכנולוגיות על מנת לאסוף, לאגור לעבד מידע בזמן אמת ולהנגיש דוח מידע מקיף בתוך 2 דק’ בלבד, באופן אוטומטי לחלוטין ללא מעורבות אנושית”.

חברת קארסטופ נוסדה מצורך בשוק – הבירוקרטיות המעיקות והמתישות ששולחות את הישראלים ממשרד ממשלתי אחד לשני, ממאגר נתונים למאגר אחר ולוקחת שעות ארוכות ולעיתים גם ימים עד שמתקבלות תשובות. וגם אז, לעיתים הן חלקיות. עד היום לא היה מקום אחד מרכזי שבאמצעות פלאי הטכנולוגיה מצליח לרכז את כל התשובות הדרושות במקום אחד – ובזמן קצר במיוחד.

 

אודות קארסטופ

החברה החלה את פעילותה בשנת 2021 ונוסדה על ידי ארבעה יזמים. דידי רוזנפלד, שמאי רכב וותיק, שימש בעבר הקרוב כמנכ”ל בקבוצת שלמה סיקסט, ומשמש כמנהל הפיתוח העסקי של החברה,  נאור לוי מנהל פיתוח טכני(CTO), מני בקשי סמנכ”ל השיווק והפרסום ודרור דרעי מנכ”ל החברה.

הארבעה הקימו את החברה מתוך חזון שטומן בתוכו פתרון לשתי בעיות חשובות בשוק הרכב. הראשון זה ידיעת כל פרטי הרכב אשר הרוכש מעוניין לקנות בקניית יד שניה, זאת דרך טכנולוגיות ייחודיות ופענוח מגוון בדיקות במאגרי מידע מגוונים כגון: משרד התחבורה, משרד הרישוי, משרד המשפטים, משטרה, רשות המיסים ועוד, והשני הוא חיסכון זמן לרוכש, לא עוד להגיע לדואר ישראל בשביל להחליף בעלות רכב, בעזרת קארסטופ ניתן לעשות זאת דרך האינטרנט.

 

יוצאים לדרך אחרי פיילוט

 

לאחר פיילוט מוצלח עם מאות מכוניות אשר עלה בחודש מרץ האחרון, החברה יוצאת לשוק במטרה לעשות מהפכה למען הצרכן בשוק הרכב. היא מציעה לרוכשי רכבים ביד שניה לבדוק באתר את הרכב אותו מעוניינים לרכוש, זאת דרך גרסא בסיסית וללא עלות. רק צריך לגשת לאתר שלהם ולבקש דוח לרכב.

דרור דרעי, מנכ”ל “קארסטופ”: “אנחנו מותחים את גבולות הטכנולוגיה, עושים את הבלתי האפשרי על מנת להנגיש לכל סמארטפון תמונת מצב מלאה על כל רכב בישראל, זאת בתוך כשתי דקות בלבד. זאת לצד קיצור הבירוקרטיה הישראלית אשר מעיבה על הלקוח כל כך, כמה מאיתנו לפני קניית רכב היו צריכים לשנות לו”ז אישי ובעבודה בשביל להגיע לדואר ישראל? כעת זה נפסק.”

דידי רוזנפלד, שמאי רכב וותיק, שימש בעבר הקרוב כמנכ”ל בקבוצת שלמה סיקסט, ומשמש כמנהל הפיתוח העסקי של החברה”: “לא אחת אנו מגלים מכתבה בעיתון על עוקץ שנגרם לרוכש תמים. לאחר הרכישה מסתבר שהרכב מעוקל / משועבד וכמובן אין ללקוח למי להלין – בדיקה פשוטה בקארסטופ לפני הרכישה הייתה מגלה ללקוח שהוא שם כספו על קרן הצבי”.

מגפת הקורונה השפיעה רבות על שוק הרכב, מני בקשי סמנכ”ל השיווק והפרסום: “מצב שוק קניית רכבים החדשים ורכבי יד שנייה (משומשים) בישראל במגמת עלייה. בשל מגפת הקורנה העולמית נוצר משבר יצור שבבים וחלקי חילוף בכל יצרני הרכב. נוסיף לכך את מגמת העלייה בגנבות הרכב בשל משבר החלפים. בעיות אלו יוצרות חוסר בהספקת רכבים חדשים בשוק מה שמעלה את הביקוש לרכבי יד שנייה. מספר רב של רכבים על הכביש, מעלה את מספר תאונות הרכב באופן ישיר. רוב חברות הביטוח הצהירו שענף הרכב היה הפסדי. לאור הביקושים, וכמות הרכבים, התאונות וגנבות הרכב, קארסטופ רוצה לייצר שקיפות מצד מוכרי וסוחרי הרכב, כלפי רוכשי רכבי יש השנייה.”

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *