תחילת שיווק: קיה נירו הייבריד (גרסה היברידית מהדור החדש) ב-178,990₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אחרי שנחתו אצלנו ב-2023 גרסאות הפלאג אין וחשמל של קיה נירו החדש, מתווספת אליהן הגרסה הלא פחות מעניינת ואם תשאלו אותנו, המבוקשת מביניהן, הגרסה ההיברידית HEV החדשה, במחיר – 178,990₪

 

קיה נירו, הקרוסאובר המשפחתי שהנהג הישראלי מאד מעריך, מגיע (סוף סוף) בגרסה היברידית מעודכנת. קיה נירו הייבריד הוא עוד גרסה ירוקה/חסכונית למשפחת הנירו, ולו פליטות מזהמים נמוכה. הדור הראשון של קיה נירו, הושק ב-2016 וזכה להצלחה ענקית בשוק הרכב בישראל, עם יותר מ-40,000 מסירות ממגוון יחידות ההנעה. בשנים 2019, 2020 ו-2021 הוכתר כ-SUV הנמכר ביותר בישראל.

 

קיה נירו הייבריד 2024 מפרט
קיה נירו היברידי מפרט

 

קיה נירו הייבריד החדש מבוסס על פלטפורמת הדור השלישי החדש שהגיע אלינו לישראל בשנה שעברה, וכולל ממרכב גדול, מרחב פנימי ויכולת אחסון מובילה בקטגוריה. תא הנהג והנוסעים בעל מראה מודרני ונקי, כולל חומרים ממוחזרים וידידותיים, שני צגים דיגיטליים עדכניים למידע ובידור, עם נוחות תפעול ושימוש משופרת.

יחידת ההנעה (קדמית) כוללת מנוע GDI בנפח 1.6 ל’, מנוע חשמלי, סוללת ליתיום קטנה בקיבולת 1.32 קילוואט, עם הספק כולל של 141 כ”ס, מומנט משולב של 27 קג”מ, ויכולת נסיעה על חשמל לשניות ארוכות, ככל שהמערכת תאגור יותר חשמל במהלך הנסיעה. תיבת ההילוכים DCT כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, האצה מהמקום ל-100 קמ”ש ב-10.4 שניות.

 

 

עיצוב חיצוני

קיה נירו הייבריד החדש מעוצב בשפת העיצוב החדשה של המותג. חזית הנירו החדש כוללת את האבולוציה האחרונה של “אף הנמר” של קיה, המשתרעת ממכסה המנוע ועד לפגוש שמתחתיו. תאורת יום (DRL) בולטת מוסיפה למראה הייחודי והעכשווי של הרכב.

 

קיה נירו היברידי מחיר
קיה נירו HEV

 

פרופיל הצד של מעוצב באופן המשרת יעילות אווירודינמית. המפגש של עמודי ה-C בצורת הבומרנג עם פנסי ה-LED האחוריים מוסיף לוק ספורטיב לרכב. חלקו האחורי של הנירו כולל פגוש מעוצב הנתחם על ידי עמודי Aero C רחבים, המשתלבים בפנסים האחוריים המודגשים בתצורת בומרנג.

מידותיו של הנירו הייבריד החדש; אורך 4,420 מ”מ, רוחב של 1,825 מ”מ גובה של 1,545 מ”מ, ובסיס הגלגלים הוא 2,720 מ”מ .

 

קיה נירו החדש בישראל

 

קיה נירו חדש 2024
קיה נירו תא נהג

 

תא נהג/נוסעים

קיה נירו הייבריד החדש כולל חלל פנים מתקדם, עם חומרים באיכות גבוהה. מסך תצוגה דיגיטלי פנורמי ברזולוציה גבוהה, הנמשך לרוחב החלק הקדמי של החלל הפנימי וכולל מסך מגע בגודל 10.25 אינץ’ ולצידו לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה בגודל 4.2 אינץ’, משולבים ביחידה אחת המקנה לסביבת הנהג מראה אלגנטי ומתקדם, ומספקת תצוגה חדה ושימושיות מרבית. מתחת למסך המרכזי שוכנת בקרה מרובת מצבים עבור מידע בידור ובקרת אקלים, עם גישה נוחה לפונקציות העיקריות.

הודות למיקום סוללת ה-12V של נירו החדש, לצד סוללת המתח הגבוה בתחתית המושבים האחוריים, תא המטען של דגם קיה נירו הייבריד מציע נפח מטען של 425 ליטר כשהמושבים במצב זקוף. קיפול המושב האחורי מאפשר הגדלת נפח ההטענה ל-1,419 ליטר. בנוסף, קיה נירו הייבריד כולל כסטנדרט גלגל חילופי במקום ערכת ניפוח.

 

קיה נירו היברידי 2024
קיה נירו הייבריד חדש

 

בטיחות פסיבית ואקטיבית

קיה נירו הייבריד החדש מצויד במערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS), וב 8 כריות אויר, אשר בזכותם זכה בציון 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP Euro .

טכנולוגיית Drive-Wise של קיה המבוססת מצלמה ורדאר, מציעה מגוון רחב מערכות עזר לנהג, ובכללן:

Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) אשר מספקת אזהרה קולית וחזותית לנהג, עד להפעלת הבלמים, במידה וקיים חשש להתנגשות עם משתמשי דרך אחרים או הולכי רגל.

מערכת ה FCA כוללת גם פונקציית חציית צומת FCA-JX למניעת התנגשות, מהתראה עד בלימה אקטיבית, מתנועה מתקרבת או צדדית בעת חציית צומת.

מערכת ה-Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) תציג את המהירות הנוכחית ותוציא אזהרה חזותית במידה והרכב חורג מהמהירות המותרת. בחילת מערכות הבטיחות של קיה נירו הייבריד החדש כוללת בנוסף גם מערכת סיוע לשמירה על נתיב (LKA), סיוע למעקב אחר נתיב (LFA), אזהרת תשומת לב לנהג (DAW), סיוע לאור גבוה (HBA), בקרת שיוט חכמה עם עצור וסע ( SCC), סיוע למניעת התנגשות בשטח מת* (BCA), מצלמה אחורית (RVM) וסיוע למניעת התנגשות בתנועה חוצה מאחור* (RCCA).

*בדגם EX

 

קיה נירו בטיחות וזיהום
קיה נירו דירוג זיהום ודירוג בטיחות

 

מערכת לסיוע לנהיגה בכביש מהיר (HDA 1.0) שומרת על מהירות ומרחק מוגדרים מהרכב שלפנים.

בעת הפעלת האיתות להחלפת נתיב, מערכת חדשה למניעת התנגשות בשטח מת* (BCA) תספק אזהרה לנהג במידה ותזהה סכנת התנגשות עם רכב צד אחורי. לאחר האזהרה, במידה והסיכון להתנגשות עולה, מע’ ה BCA תסייע אקטיבית במניעת ההתנגשות.

 

  • מחיר 178,990 ש”ח
  • צריכת דלק מוצהרת 4.4 ל’/100 ק”מ (WLTP משולב)

 

 

קיה נירו צבע דו גווני
קיה נירו צבעי מרכב

 

 

קיה נירו החדשה מכונית השנה של עיתונאיות הרכב WWCOTY 2023

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − ten =