אלדן תשכיר כלי רכב בסופי שבוע דרך אפליקציית GoTo

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב קטן להשכרה
רכב שכור לסוף שבוע. צילום: אסיף אמין

 

 

אלדן ושירות הרכב השיתופי GoTo בשיתוף פעולה ראשון בסופי שבוע – במסגרת פיילוט משותף לשתי החברות, שמטרתו לספק מענה לביקוש הרב הקיים לרכבים להשכרה לפי שעה בסופי שבוע, “אלדן” תעמיד לרשות GoTo צי רכבים זמין להזמנה ישירה באפליקציית GoTo מימי חמישי אחר הצהריים ועד ליום ראשון בבוקר. הרכבים יוצבו בכל סוף שבוע בחניון דן פנורמה בתל-אביב 

 

חברת GoTo המובילה את מהפכת התחבורה השיתופית, מודיעה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו במסגרת פיילוט רכבים שיתופיים בסופ”ש עם חברת אלדן המובילה את שוק הליסינג והשכרת הרכב. במסגרת הפיילוט, תעמיד אלדן לסופי השבוע רכבים להגדלת הצי השיתופי של GoTo, שיהיו זמינים למנויי השירות בהזמנה ישירה באפליקציה. מטרת המהלך המשותף, שייצא לדרך בסוף אוגוסט, היא לספק מענה לביקוש הרב הקיים לרכבים להשכרה לפי שעה בסופי שבוע. שיתוף הפעולה והרחבת הצי בשיתוף אלדן נעשו כיריית פתיחה למתן מענה לביקוש.

הרכבים הממותגים יהיו זמינים באפליקציית GoTo, אותם יוכלו להזמין בכל סוף שבוע החל מיום חמישי מהשעה 17:00 ועד ליום ראשון בבוקר בשעה 08:00. צי הרכבים המשותף יוצב בחניות של “אלדן”, הממוקמות במפלס העליון של חניון דן פנורמה בתל-אביב. דגם הרכב שתעמיד “אלדן” לטובת הפיילוט הוא מיצובישי ספייסטאר, הנפוץ בצי השיתופי של GoTo.

פעילות GoTo מבוססת על שירות רכב שיתופי שזמין באפליקציה מתקדמת המאפשרת נסיעות ספונטניות או מתוכננות מראש בקלות בעיר ומחוצה לה. החברה פעילה עם מודל “הלוך-חזור” בערים מרכזיות בישראל ומספקת פתרון שיתופי לאלו שרוצים להשתמש ברכב מעת לעת מבלי כל הכרוך בהחזקת רכב פרטי.

 

השכרת רכב אפליקציה
אפליקציית GoTo השכרת רכב. צילום: אלכס ליפקין

 

GoTo

 

GoTo פעילה בין השאר בתל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, ירושלים, חיפה, נתניה, רעננה, חולון, כפר סבא והרצליה. החברה פועלת גם בגרמניה והטכנולוגיה שלה נמצאת בשימוש בספרד. ההרשמה לשירות נוחה ולוקחת כמה דקות. השירות פועל באפליקציה ומאפשר הזמנת רכב בקלות ליד הבית, הזמנת רכב אפילו 3 חודשים מראש ותפעול נסיעה באמצעות האפליקציה בקלות רבה. 

השירות החדשני שמציעה GoTo, שהחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בשנה שעברה, מאפשר לנוע בצורה חופשית, גמישה, נוחה וזולה יותר מהשימוש ברכב פרטי ולמעשה מייתרת אותו בעיר. בנוסף, מציעה החברה שירות ייחודי בדמות רכבים שיתופיים מסחריים. מדובר בשירות ייחודי ל-GoTo, במסגרתו יכולים המנויים להזמין באפליקציה רכב שיתופי שמתאים לביצוע הובלות בינוניות וקטנות – זאת מבלי להזמין במיוחד שירות הובלה יקר.

מנכ”ל GoTo, גיל לייזר: “שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בתחום הרכב עם ‘אלדן’ הוא בשורה חשובה ומשמעותית. הבחירה של ‘אלדן’ להעמיד לרשות GoTo רכבים להשכרה לפי שעה לעיבוי השירות ולמתן מענה לביקוש הגובר בסופי שבוע, היא הבעת אמון במודל התחבורה השיתופית שאנחנו מובילים. זה גם מעיד על העלייה בביקוש לשירות כאשר יותר ויותר אנשים מבינים שהפתרון שלנו הוא הנכון והמשתלם ביותר עבורם”.

אבישי לוי, משנה למנכ”ל אלדן: “אלדן גאה להמשיך ולהרחיב את יכולות צי הרכבים שלה גם במסגרת שיתופי פעולה עם חברות רכב שיתופי. אנו מצליחים לתת מענה אמיתי לצרכים קיימים של עולם הרכב והתחבורה בישראל. היכולת לגוון את הפתרונות ללקוחות היא חלק מאסטרטגיית הפעילות שלנו לאורך שנים”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty + 12 =