בא לעבוד: רכב ההובלות החשמלי מרצדס eVito בחברת אוריין

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
רכב עבודה חשמלי
חברת אוריין הראשונה בישראל שמביאה את בשורת החשמליות לצי רכביה

 

חברת הלוגיסטיקה והשילוח אוריין התחדשה בדגמי ה-eVito החשמליים של מרצדס 

 

חברת אוריין, המתמחה בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח, התחדשה בדגמים חשמליים מבית כלמוביל מרצדס. דגמי eVito החדשים מצוידים בטכנולוגיית ההנעה החשמלית המתקדמת בעולם ומציעים אלטרנטיבה ייחודית בשוק רכבי ההפצה המשלבת את היתרונות המסורתיים והמוכרים של דגמי ההפצה האיכותיים של מרצדס, לצד פליטת מזהמים אפסית עלויות תפעול שוטף נמוכות במיוחד וטווח נסיעה גבוה העומד על בין 340 ל-350 ק”מ. חברת אוריין הינה חברת השילוח הראשונה בישראל שמביאה את בשורת החשמליות לצי רכביה.

 

על הדגם החשמלי החדש – רכב הובלות והיסעים חשמלי של מרצדס

 

מרצדס eVito מצוידות במערכת הנעה חשמלית מתקדמת במיוחד eATS, המיישמת את הניסיון הרב שצברה מרצדס בפיתוח טכנולוגיית חשמליות בדגמים ממשפחת EQ. מרצדס eVito מוצעת עם הספק של 150 קילוואט (204 כ”ס) וסוללת ליתיום-יון בעלת קיבולת גבוהה במיוחד של 90 קילוואט/שעה הממוקמת ברצפת הרכב כדי להוריד את מרכז הכובד ולהשיג חלוקת משקל אידיאלית. הסוללה בעלת קיבולת של 60 קילוואט מאפשרת טווח של עד 310 ק”מ.

ה- eVito ממשיך את מסורת סדרת ה-Vito של מרצדס כרכב רב תכליתי, שימושי ויעיל למגוון משימות. הגרסה המיועדת להובלת מטען מוצעת באורך של 5,140 מ”מ ובגרסה ארוכה המגיעה ל-5,370 מ”מ. ה-eVito panel מאפשר טעינה מהירה באמצעות זרם ישר (DC). הודות להספק טעינה 80 קילוואט, ניתן להטעין את ה-eVito מ-10% עד 80% בתחנת טעינה מהירה DC ​​תוך כ- 35 דקות. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 5 =