ב.מ.וו M4 CSL בישראל: 2 יחידות בלבד החל מ-1,150,000 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ב.מ.וו M4
2 יחידות בלבד. ב.מ.וו M4 CSL

 

 

דלק מוטורס מודיעה על תחילת השיווק של ב.מ.וו M4 CSL (ראשי תיבות של Coupe Sport Lightweight), המכונית בעלת מנוע 6 ציל’ ו-551 כ”ס, שקבעה את זמן ההקפה המהיר ביותר אי פעם עבור מכונית BMW בייצור סדרתי, במסלול הנורבורגרינג

 

דלק מוטורס, יבואנית BMW הביאה לישראל 2 יחידות של מכונית המרוצים, ב.מ.וו M4 CSL, מתוך 1,000 יחידות בלבד שיוצרו בעולם, וממשיכה את חגיגות ה-50 שנה לחטיבת הביצועים עם היצע רחב של מכוניות ספורט-קצה: M3 ו-M4 בגרסאות Competition לצד M3 בגרסת CS ו-M2 שצפויות להגיע בהמשך השנה. המחיר: מ-1,150,000 ₪.

היסודות: עיצוב ומשקל

 

לב.מ.וו M4 CSL החדשה יחידת כוח חזקה ושדרוגי שלדה ספציפיים עבור נהיגת מסלול, לצד נתוני תאוצה מרשימים: 3.7 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש ו-10.7 שניות מ-0 ל-200 קמ”ש. המשקל העצמי של ה-M4 CSL עומד על 1,625 קילוגרם. יחס הספק (כ”ס) למשקל (ק”ג) של 2.95 ק”ג לכ”ס מספק את הפלטפורמה האידיאלית לחוויית נהיגה עילאית.

השימוש במושבי באקט M Carbon הפחית את המשקל בכ-24 ק”ג לבד, בהשוואה למושבים הסטנדרטיים המותקנים בב.מ.וו M4 21 ק”ג נוספים, הושלו על ידי הסרת המושבים האחוריים, לצד שינויים ברכיבים טכניים, כולל תוספת של בלמים קרמיים מסוג M Carbon וחישוקי סגסוגת קלה מיוחדים – שהורידו את הנתון בכ-21 קילוגרם נוספים.

 

פנסים קדמיים ייחודיים 

 

פנסי BMW Laserlight המגיעים כסטנדרט, מזכירים את המראה של מכוניות מרוץ GT. פנסי ה-LED האחוריים מצוידים בטכנולוגיה העושה את הופעת הבכורה שלה במכונית בייצור סדרתי; לכיסויי הזכוכית שלהם שזורים חוטי-אור המוארים בטכנולוגיית לייזר, היוצר חתימת אור ייחודית וכזו שלא ניתן להתעלם ממנה.

 

M2
הנעה אחורית, 551 כ”ס. M4

 

מנוע 

 

יחידת הכוח מבוססת על אותו מנוע בעל שישה צילינדרים בטור בטכנולוגיית M TwinPower Turbo שנמצא במכונית המירוץ BMW M4 GT3. המפתח להגברת הכוח הזה היה עלייה בלחץ המרבי של שני מגדשי הטורבו מ-1.7 בר ל-2.1 בר והתאמות ספציפיות לדגם בניהול המנוע. המנוע של BMW M4 CSL מפתח מומנט שיא בין 2,750 ל-5,950 סל”ד וההספק המרבי עומד על 551 כ”ס. הכח מועבר לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת שמונה הילוכים M Steptronic עם Drivelogic.

כמו המנוע ב-BMW M4 CSL החדשה, טכנולוגיית השלדה שלו נהנית משפע של שדרוגי פרטים שהותאמו למאפייני הביצועים של יחידת הכוח. בתא המנוע, פלטה קדמית שפותחה מאפס, מעלה את קשיחות הגוף של ה-BMW M4 CSL החדשה. כיול מתלים ייחודי לדגם הכולל שילוב של בולמי זעזועים M אדפטיביים וקפיצים בגובה ובקשיחות (שונה מדגם ה- (BMW M4 Competition – שמונה מילימטרים פחות.

 

בקרת משיכה מותאמת למסלול

 

פונקציית ה-M Traction Control עם כוונון מסלול ספציפי לדגם מאפשרת לנהג להגדיר ספי התערבות אינדיבידואליים להגבלת החלקת גלגלים. על משטחים יבשים, שלבים 1 עד 5 של M Traction Control עוזרים לנהג לבצע סחיפות מבוקרות. חישוקי סגסוגת קלה M בעיצוב בלעדי (19 אינץ’ בציר הקדמי ו-20 אינץ’ מאחור). אלו מצוידים בצמיגים שפותחו במיוחד עבור דגם זה, במידות: 275/35 ZR19 (קדמי) ו-285/30 ZR20 (אחורי).

 

אבזור 

 

מושבי ה-M Carbon מגיעים עם כיוון חשמלי מלא וניתנים לחימום, כמשענות הראש ניתנות להסרה ומאפשרות שילוב של מערכת חגורות שש נקודות.

גלגל ההגה M Alcantara, דיפון גג בצבע שחור, פסי גימור פנימיים מסיבי פחמן, תגי “CSL” במושבים, הקונסולה המרכזית והפאנל האחורי, בתוספת תצוגות ספציפיות ל-M גם עוזרים ליצור את התפאורה המושלמת להנאה מנהיגה ספורטיבית . עיטורי עור מרינו וחגורות בטיחות M הם גם מוצעים כסטנדרט. בתא האחורי ניתן למצוא שתי יחידות אחסון ייעודיות לקסדות. בסביבת הנהג נמצא את מערך הקישוריות המתקדם BMW Live Cockpit Professional הכולל מסך 12.3 אינץ’ לצד לוח מחוונים בגודל 10.25 אינץ’. אלו, מאפשרים להצגת נתונים בזמן אמת של תפקוד מערכות הרכב הייחודיות לדגמי M.

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 4 =