הונגצ’י E-HS9 רכב יוקרה חשמלי (551 הספק) מ-399,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
הונגצ'י E-HS9
הונגצ’י E-HS9. צילום: איתן קאג׳ייה

 

מותג רכבי היוקרה הרשמי של ממשלת סין – עכשיו בכבישי ישראל. הדגם הראשון שנחת בישראל הוא הונגצ’י E-HS9, רכב יוקרה – פאר חשמלי עם עיצוב חדשני ויוקרתי, ומערכות נוחות ובטיחות מתקדמות החל מ-400 אלף שקלים. סמלת תייבא דגמים נוספים של מותג הונגצ’י לישראל ושל קונצרן FAW

 

סמלת משיקה בישראל את מותג הרכב הסיני הונגצ׳י מבית קונצרן הרכב המוביל בסין FAW. הדגם הראשון שנחת בישראל הוא הונגצ’י E-HS9, הרכב היוקרתי של FAW. 

מותג הונגצ’י (HONGQI, בעברית – דגל אדום) הינו המותג הנמכר והמוכר ביותר של קונצרן FAW והוא משמש גם כרכב הרשמי של נשיא סין ושל הממשלה הסינית. הונגצ׳י נחשב למותג הפרימיום הסיני הגדול ביותר אשר מדורג במכירות רכבי פרימיום בסין במקום הרביעי עם כ-300,000 מסירות בשנה החולפת. הונגצ׳י השיקה בהצלחה רבה בתחילת השנה פעילות בנורבגיה וכעת גם בישראל שנבחרה להיות המדינה השנייה בשוק האירופאי. ג׳יילס טיילור, מעצב רולס רויס לשעבר הינו סמנכ״ל העיצוב הרשמי של המותג.

 

הונגצ'י רכב חשמלי
551 כוחות סוס. הונגצ’י E-HS9. צילום: איתן קאג׳ייה
הונגצ'י E-HS9 חשמלי
טווח חשמלי עד 441 ק”מ. הונגצ’י E-HS9. צילום: איתן קאג׳ייה

 

הונגצ’י E-HS9 בעל עיצוב חדשני ויוקרתי ביותר המשלב קווי אורך מוקפדים ואחידים המדגישים את העיצוב העדכני ביותר של הונגצ’י, פנסי Matrix Led קדמיים עם תאורת קבלת פנים יוקרתית, גריל ייחודי שעוצב בהשראת מפל מים זורם ודינמי, פס לד אדום מלפנים – סממן עיצוב ייחודי למותג מראשית ימיו, ידיות נסתרות המשמרות עיצוב נקי ומשפרות את מקדם הגרר, גג פנורמי מלא עם פתיחה חשמלית, שמשות אקוסטיות וטכנולוגיית ביטול רעשים על ידי תדרים נגדיים.

סביבת הנהג מאובזרת בקונסולה מרכזית מעוטרת עץ אגוז, 4 מסכים ענקיים לשליטה ברכב וחיפוי עור רך בסביבת הנהג. בנוסף, הגה מתכוונן חשמלית, תאורת אמביינט עם מגוון צבעים רחב, שורת מושבים, שורה שלישית עם קיפול ופתיחה חשמליים, מסך 9″ לשליטה על בקרת האקלים בכל שורות המושבים, מצלמת 360 מעלות ומבט עם תצוגת 3D וזוויות. 

לדגם החדש מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, אפשרות מסאג’ במושבים הקדמיים, מושבי “קפטן” חשמליים מחוממים ומאווררים, תפירה צרפתית כפולה בצורת יהלומים, ריפודי עור Nappa, סגירה רכה לדלתות. 

הונגצ’י E-HS9 מגיע ל-100 קמ”ש ב-4.9-6.5 שניות וזאת בזכות עוצמה חשמלית הכוללת קיבולת סוללה של 84/99 קוט”ש, הספק של 435/551 כ”ס, טווח נסיעה של עד 441 ק”מ ע”פ תקן WLTP ובעל יכולת טעינה AC 11 קוט”ש ו-DC 108 קוט”ש.

הונגצ’י E-HS9 משווק עם חבילת אחריות לחמש שנים המגלמת בתוכה טיפולים תקופתיים, אחריות של 5 שנים או 150 אלף ק”מ ואחריות סוללה ל-8 שנים או 160 אלף ק”מ. 

 

רכב חשמלי 7 מקומות
הונגצ’י E-HS9 בישראל

 

מצבי נהיגה מתקדמים:

 

COMFORT- נוחות נסיעה מקסימלית

SPORT- מאפשר תחושה ספורטיבית בעזרת היגוי מדויק יותר ומצערת חדה יותר

CUSTOM- התאמת כל מאפיין נהיגה בנפרד להתאמה אישית מושלמת

ECO MODE- ייעול מקסימלי של צריכת האנרגיה מהסוללה. מקסום טווח עד כ-600 ק”מ בתוך העיר

OFF ROAD- מצב שטח לטובת שבילי עפר ושטח “קל”

ALL ROAD- מצב לתנאי אחיזה נמוכה (שלג, בוץ, חצץ וכו’)

EXTREME- ייחודי לרמת גימור אקסקלוסיב. מאפשר זינוק מ 0 ל 100 קמ”ש ב 4.9 שניות

 

להונגצ’י E-HS9 מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות:

 

  • התראת פתיחת דלתות המתריעה מפני פתיחת דלת בכביש לא פנוי 
  • התראה על תנועה צולבת מאחור 
  • מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב
  • התראה ובלימה אוטומטית בזיהוי כלי רכב דו גלגלי והולכי רגל 
  • בקרת שיוט אדפטיבית 
  • זיהוי כלי רכב ב”שטח מת”
  • בקרת מהירות חכמה 
  • התראת עייפות 
  • עד 8 כריות אוויר 

 

 

הונגצ’י E-HS9 מגיע בשלוש רמות גימור:

 

Exclusive
החל מ-499,000 ש”ח
Premium
החל מ-399,000 ₪
Luxury
החל מ-459,000 ש”ח
מתלי אוויר אדפטיביים  מושבים קדמיים חשמליים  פנסי מטריק לד
מצב נהיגה “אקסטרים” חימום מושבים קדמיים ושורה שנייה  תאורת אווירה 
כריות אוויר בצידי שורת המושבים האמצעית (8 סה”כ) 7 מושבים  12 רמקולים 
ריפוד עור Nappa ריפוד אלקנטרה  בקרת אקלים 6 אזורים 
אוורור 4 מושבים  ביטול רעשים אקטיבי  פנסי חזית – Matrix LED
מסאז’ מושבים קדמיים בקרת אקלים 4 אזורים  תאורת “קבלת פנים”
מושבי “קפטן” חבילת בטיחות מלאה 
מסך מולטימדיה למושב נוסע קדמי 16.2″ חישוקי 21″
גג פנוראמי מלא 

 

שי פלדמן, מנכ”ל סמלת: “המותג אותו השקנו הבוקר מציב רף חדש של יוקרה חשמלית בכבישי ישראל, לרכב שטרם נראה כמותו בשוק הרכב המקומי ובמידה רבה גם בעולם. אנו גאים להוביל את כניסת FAW לישראל, תאגיד הרכב מהגדולים  בסין ובעולם. ענף הרכב חווה שינויים רבים בשנים האחרונות, ואני בטוח כי שיתוף הפעולה בין הקבוצות יוכל להניב הישגים חדשניים ופורצי דרך לטובת הלקוחות בישראל . אנו רואים בקבוצת FAW שותף אסטרטגי לחזון שלנו לפתח את ענף הרכב בישראל במגוון תחומים. הדגם הנוכחי הנו ראשון בסדרה של דגמים שיגיעו בשנים הקרובות לישראל באמצעות סמלת״.

קונצרן FAW (First Automobile Works) המדורג כיום במקום ה-66 בדירוג Fortune Global 500, נוסד בשנת 1953 והוא למעשה יצרן הרכב הראשון בסין, בעל מסורת וניסיון ארוכי שנים. לקבוצה הכנסות בסך כ-101 מיליארד דולר בשנה והיא מייצרת כיום מעל שלושה מיליון רכבים בשנה, כאשר חלקם עבור שיתופי פעולה עם המותגים פולקסוואגן וטויוטה והשאר עבור מותגיה העצמאיים. כיום, הקבוצה מזוהה עם המפלגה השולטת בסין ונמצאת בבעלות מלאה של הממשלה. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × one =