הסוף למוסכניקים? סריקה ואבחון תקלות כלי רכב בשניות – UVeye

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סריקה ואבחון תקלות כלי רכב
סריקה ואבחון תקלות כלי רכב בשניות – UVeye

 

חברת UVeye, המספקת מערכות מתקדמות לסריקה ואבחון כלי רכב, הודיעה על השקעה אסטרטגית בה מצד GM Ventures, זרוע ההון סיכון של ג’נרל מוטורס, שתסייע במימון הפיתוח והמסחור של טכנולוגיית הסריקות – במסגרת שיתוף הפעולה, יותר מ-4,000 סוכנויות של GM יוכלו להתקין את הציוד לסריקות הרכב של UVeye

 

זוהי היצרנית הרביעית שתשקיע בחברה הישראלית אחרי שבעבר הודיעה כי וולוו, טויוטה ויונדאי כבר השקיעו בה, בנוסף למנורה מבטחים, ובתי ההשקעות מור ומיטב דש. במסגרת שיתוף הפעולה, יותר מ-4,000 סוכנויות של GM יוכלו להתקין את הציוד לסריקות הרכב של UVeye. תיבדק גם האפשרות לרתום את הטכנולוגיה של סריקות חיצוניות וצילום למכירות אונליין של כלי רכב משומשים. סוכנויות ספציפיות ייהנו מגישה לשלוש המערכות המהירות של החברה, המשלבות אלגוריתמים ייחודיים, ארכיטקטורת ענן, בינה מלאכותית, למידת מכונה וחיישני פיוז’ן.

במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי, שתי החברות יקדמו מגוון פרויקטים לטכנולוגיית סריקות רכב בעת מתן שירותי מוסך, מכירת מכוניות משומשות, תחזוקת ציים וסוכנויות מכר בשוק האוטומוטיב. בעתיד מתכוונת UVeye לכלול במאגר הסריקות שלה גם כלי רכב חשמליים ופלטפורמות נהיגה אוטונומית. במקביל, במסגרת הסכם מסחרי בין החברות, תיבחן האפשרות להרחיב את השימוש במערכות הסריקה האוטומטיות של UVeye לשווקים שונים דרך כלל סוכנויות הרכב של GM בארה״ב. 

 

נזק שלדה
בדיקת נזק לשלדה, דליפות נוזלים, ליקויים בבלמים ובמערכת הפליטה. UVeye

 

המערכות של UVeye עושות שימוש בבינה מלאכותית, למידת מכונה וטכנולוגיות צילום ברזולוציה גבוהה (HD) כדי לבדוק במהירות ובאופן מדויק את צמיגי הרכב, הגחון ואביזרים נלווים ולאתר בהם פגמים, חלקים חסרים וליקויי בטיחות. ל-UVeye יש כיום מתקנים בצפון אמריקה, באירופה ובאזור אסיה והפסיפיק, עם משרדים בישראל, ביפן, בגרמניה ובארצות-הברית. מאז נוסדה ב-2016, היא יצרה שותפויות אסטרטגיות עם סוכנויות רבות, מוכרי מכוניות משומשות וציי רכבים. עם המשקיעים הנוספים בה עד כה נמנות CarMax, יונדאי, טויוטה וכן וולוו.

לחברה משרדים בת״א עם מעל ל-100 עובדים והיא מגייסת עשרות משרות בתחומי הבינה מלאכותית, עיבוד תמונה ואלגוריתמיקה על מנת לסייע בהתרחבות הגלובלית.

 

שלושת מוצרי החברה לבדיקת מערכות הרכב

 

מערכת Helios – סורקת את גחון הרכב ומזהה קשת רחבה של פגמים כגון נזק לשלדה, חלקים חסרים ודליפות נוזלים, כמו גם ליקויים בבלמים ובמערכת הפליטה. 

מערכת Artemis – מערכת לבדיקת איכות הצמיג המזהה תוך שניות את הסוג, המפרט הטכני, לחץ האוויר, עומק השחיקה, נזקי דופן, בעיות איזון ומידת ההתאמה בין הצמיג לרכב. 

מערכת Atlas – סורקת את הרכב ב-360 מעלות ובודקת מתכות וחלקים חיצוניים כמו פגוש, נעילת דלתות, גרילים וחלונות. 

 

אמיר חבר, מנכ”ל ומייסד שותף ב-UVeye, מדגיש שתהליכי הבדיקות אורכים שניות ספורות, והן מדויקות לאין שיעור יותר מהבדיקות הידניות הממושכות שנמצאות כיום בשימוש.  הוא סבור כי UVeye וג’נרל מוטורס חולקות חזון משותף של איכות שירות משופרת שתעמוד לרשות סוכני מכירות, מכונאים ולקוחות כאחד. “ציוד לסריקות מהירות ישמש מכפיל כוח לסוכני מכירות של כלי רכב חדשים ומשומשים”, אומר חבר. “אנחנו מצפים לעבוד עם GM בחודשים ובשנים הבאות. שתי החברות חולקות את אותו החזון ואת יצר החדשנות, וככל שמדובר באיכות הרכב, העתיד נראה ורוד”. 

 

סמנכ״ל המכירות ושירות הלקוחות הבינ״ל, ג׳ון רות׳ אמר: ״אנו במסע ליצירת חווית המשתמש הטובה ביותר והטמעת הטכנולוגיה של UVeye בתוך מרכזי השירות שלנו תעזור לנו לעשות בדיוק את זה. מתן שירות מדויק, עקבי ובזמן אמת ללקוחות שלנו יסייע לנו לוודא שהם מגיעים לביצועים הטובים ביותר עם הרכב שלהם״.

 

GM Ventures משקיעה בסטארט-אפים החולקים את החזון של GM לעתיד חשמלי, אוטומטי ועם חיבורים חלקים יותר, והמסייעים למצב את ג’נרל מוטורס כארגון מוביל בטכנולוגיות תחבורה. הטמעה מוקדמת של הטכנולוגיה של UVeye במספר מרכזים של GM בצפון אמריקה כבר מניבה תוצאות חיוביות. בהמשך ישאפו החברות להרחיב את היישומים הטכנולוגיים לסוכנויות נוספות של GM ברחבי העולם, תוך שיפור ביכולת לסרוק כלי רכב בזמן אמת ולאפשר זרימה חופשית של מידע בין הלקוחות, כלי הרכב שלהם ושירותי המכונאות. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × one =