הקו האדום: הרכבת הקלה מפתח תקווה ועד בת ים – מידע

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הקו האדום נפתח לציבור, ומסיע אלפי נוסעים ביום, מפתח תקווה לבת ים, ומבת ים בחזרה, דרך הערים בני ברק, רמת גן ותל אביב, עם תדירות הגעה של כל 6 דקות.  שעות פעילות הקו מ-4:40 עד חצות מכיוון בת ים לפ”ת, ומ-5:00 עד חצות הלילה מכיוון פתח תקווה לבת ים

 

מפה הקו האדום
הקו האדום מפה. אתר נת”ע

 

הורדת מפת הקו האדום

 

“בקו האדום הרכבת הקלה יוצאת מהתחנה המרכזית בפתח-תקווה, דרך בית החולים בלינסון, לאורך רחוב ז’בוטינסקי בבני ברק וברמת גן. הקו ממשיך סמוך לתחנת סבידור מרכז של רכבת ישראל, עובר בדרך בגין וליד מרכז עזריאלי, משם ממשיך לדרום הקריה, נווה צדק, שדרות ירושלים ביפו, ומסתיים בדרום העיר בת-ים. אורך הקו 24 ק”מ, מהם 12 ק”מ במנהרה מתחת לפני הקרקע, מפורטל אליפלט שבנווה צדק בתל אביב ועד לפורטל שנקר בפתח תקווה הסמוך למחלף גהה. הקו האדום כולל 34 תחנות, אשר 24 מהן במפלס הקרקע ו-10 תת-קרקעיות. המרחק בין התחנות הקרקעיות הוא כ-500 מטרים. המרחק בין התחנות התת-קרקעיות הוא כקילומטר אחד.”

 

תחנות עצירה ואיסוף מרמת גן: 

 

תחנות עצירה ואיסוף בני ברק:

 

תחנות עצירה ואיסוף רמת גן:

 

תחנות איסוף ועצירה תל אביב:

 

תחנות איסוף ועצירה בת ים:

 

 

איך משלמים על נסיעה בקו האדום?

בוחרים בכל אחת מהאפליקציות הללו, לתשלום ונסיעה בתחבורה ציבורית ומורידים אותה מחנות האפליקציות: Moovitהופאון רב-פספנגוCello

 

פניות הציבור: 4575*

טל’ נוסף: 072-2515507

פקס: 03-7243055

אתר דנקל dankal.co.il

מוקד טלפוני דנקל: 9943*

בדוא״ל [email protected]

אפליקציית דנקל – חפשו בחנויות היישומים

עמוד הפייסבוק של דנקל

 

אודות נת”ע

 

נת”ע – נתיבי תחבורה עירוניים להסעת המונים בע”מ, היא החברה האחראית על תכנונה ועל הקמתה של מערכת הסעת ההמונים של מטרופולין תל אביב. החברה הובילה את הקמתו של הקו האדום – קו הרכבת הקלה הראשון במטרופולין,  ושני קווי רכבת קלה נוספים – הקו הירוק והקו הסגול. נת”ע הוקמה על ידי ממשלת ישראל והחלה לפעול בשנת 1997, על מנת ליצור פתרונות הולמים לקשיי התחבורה של המטרופולין המרכזית של ישראל. בחברה מועסקים כ-320 עובדים. לחברה מועצת מנהלים (דירקטוריון) ובו נציגי ציבור.

נת”ע מתכננת את השלוחה הדרומית של הקו האדום בראשון לציון. הארכת הקו האדום לכיוון דרום תוסיף את ראשון לציון לערים לאורך הקו האדום ותחזק את הקישוריות ע”י תוספת ממשק בצומת משה דיין, בין רכבת ישראל, הקו הירוק וה-ART העתידי. בהארכה מתוכננות ארבע תחנות במפלס הרחוב, בפינות הרחובות מנחם בגין, כורש, רחבעם זאבי ושמעון ישראלי.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 − 2 =