וידאו: שברולט טרייל בלייזר 2023 קרוסאובר משפחתי – סקירה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

שברולט טרייל בלייזר, קרוסאובר משפחתי, שירש את המראה הספורטיבי אגרסיבי שלו מאחיו הגדול, שברולט בלייזר. מבחינת אבזור חיצוני ניתן לראות מלפנים, שבכה רחבה וכפולה, 3 קומות של יחידות תאורה, פגוש בשרני, חצאיות שחורות, פסי גגון שימושיים, חישוקי 17 אינץ’ גדולים ונאים. בגרסת האקטיב Z, בעלת ההנעה הכפולה ותיבת 9 הילוכים, הגבוהה ביותר, תקבלו עוד אבזור כמו ריפודים דמויי עור בשילוב בד, קצוות מפלט כפולים למראה ספורטיבי, פנסים אחוריים משולבי LED, וגם גג בצבע שונה, שמוסיף מאד למראה הכללי.

 

שברולט טרייל בלייזר סקירה
שברולט טרייל בלייזר. צילום: תומר פדר

 

 

יחידת הנעה:

 

לשברולט טרייל בלייזר פלטפורמה מתקדמת ומנוע טורבו קטן בנפח 1.3 ליטר, שממשיך את המגמה ההולכת וגוברת בעולם הרכב, מנועים קטנים יותר, ירוקים וחסכוניים יותר, אבל ללא כל  תחושה של חסך בכוח. הספק המנוע הוא 155 כ”ס, המומנט 24.2 קג”מ, וכך, הרכב מרגיש זריז, גם עם המימדים הגדולים שלו.. והמשקל, בין משקל: 1391-1485 ק”ג, תלוי בגרסת ההנעה, קדמית או כפולה.

הטרייל בלייזר יכול להאיץ מהמקום ל-100 קמ”ש ב-8 שניות וחצי. וגם לנסוע בנעימים, בשיוט בינעירוני, או לשוטט בתוך העיר בסידורים, ולשמור על צריכת דלק ממוצעת ומשולבת של 13.5 ק”מ לליטר.

תא הנהג והנוסעים של הטרייל בלייזר “שברולט קלאסי”, כלומר, אמריקאי מאד. תא מרווח, מושב נהג רחב עם כיוון חשמלי, כאשר הישיבה בו גבוהה וזקופה, והכל מאד פונקציונאלי. במרכז התא מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ’, עם קישוריות אנדרואיד אוטו (בעזרת חיבור כבל), ואפל קארפליי. יש מצלמת רוורס שימושית ונחוצה, 4 שקעי USB, שקע 220 וולט, בקרת אקלים, חימום למושבים, מראה נגד סנוור, סנרוף, ומערכת כניסה והנעה ללא  מפתח כולל פונקציית הנעה בשלט רחוק.

 

 

שברולט טרייל בלייזר
מתוך השקת הטרייל בלייזר בישראל. צילום: תומר פדר

 

מידות

המידות של השברולט טרייל בלייזר סופר נדיבות, למשפחה של 4-5 נפשות (להראות 3 ענת). אורך של 4.4 מטרים, רוחב של 1.8 מ’, בסיס גלגלים של 2.6 מ’, גובה של 1.6 מ’, גג הרכב גבוה, ויש מרווח ראש וברכיים טוב, ורצפה ישרה, לגמרי שטוחה, כך אף נוסע לא ישלם בחוסר נוחות בישיבה מאחור. תא המטען, מהגדולים בקטגוריה בעל נפח של יותר מ-700 ליטרים (716 ליטר ליתר דיוק). בו יש מדף עם כיסוי בד שאפשר להפוך ולקבל משטח עמיד וחלק, שגם קל לנקות.

בבטיחות: לשברולט טרייל בלייזר 10 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, מערכת שתתריע על רכב בשטח מת, בחיווי אור במראות והתרעה על תנועה חוצה מאחור.

המחירים החל מ- 159,990 ש”ח לגרסת LS (הנעה קדמית) הפותחת, ועד 182,990 ש”ח לגרסת ההנעה הכפולה, המאובזרת מאד, האקטיב Z.



follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 − 5 =