ולוגים ו-וידאו: יונדאי קונה היברידית 2023-24 – התרשמות ראשונה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי קונה החדשה בגרסה ההיברידית – חלק א’

 

 

יונדאי קונה החדשה בגרסה ההיברידית – חלק ב’

 

 

יונדאי קונה החדשה כוללת שתי גרסאות הנעה, היברידית עם 5 גרסאות אבזור וטורבו בנזין בשני מנועים ועם 5 גרסאות אבזור. במקביל יושקו גם גרסאות ה-N LINE בשתי גרסאות ההנעה בנזין והיברידי בעיצוב ייחודי הקיים רק בדגם זה. ה-N LINE מבחינת יונדאי הוא תת מותג חדש בישראל ברמת גימור גבוהה אשר גם תתרחב בהמשך לדגמים נוספים עם מגוון רחב של מאפיינים עיצוביים בהשראת עולם הספורט המוטורי.

ממדי הפנים ומרחב המחיה צמחו, אך שמרו על ממדים חיצוניים קומפקטיים. בסיס הגלגלים של ה-KONA החדשה עומד על 2660 מ”מ, (6 ס”מ ארוך יותר מהדגם היוצא), האורך עומד על 4,350 מ”מ (14.5 ס”מ ארוך יותר מהדגם היוצא), הרוחב עומד על 1,825 מ”מ, (2.5 ס”מ רחב יותר מהדגם היוצא) והגובה עומד על 1,580-1,570 מ”מ (3 ס”מ גבוה יותר מהדגם היוצא). בגרסת ה- N LINE האורך עומד על 4,385 מ”מ (18 ס”מ ארוך יותר מהדגם היוצא) והגובה 1,580 מ”מ.

 

מנועים:

לקונה החדשה מנוע טורבו בנזין  1.0 ליטר T-GDI 7DCT המייצר 120 כ”ס ומומנט של עד 20.4 קג”מ ומנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר T-GDI 7DCT המייצר 198 כ”ס ומומנט של עד 27 קג”מ.

לגרסה ההיברידית מנוע DCT6 GDI 1.6 ליטר עם הזרקה ישירה מכויל עם תפוקה משולבת של 139 כ”ס. (מנוע חשמלי בהספק 32KW) לתאוצה ויעילות גבוהה.

 

מפגש ראשון עם היונדאי קונה החדשה באולם התצוגה בתל אביב

 

 

אבזור גרסאות הבנזין:

 

רמת הגימור Premium (מנוע 1 ליטר)

מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ’ ותאימות לממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto אלחוטית, דיבורית BT, מצלמה אחורית, לוח מחוונים צבעוני דיגיטלי מלא SVC בגודל 12.3 אינץ’, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, מפתח חכם – כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי +AUTOHOLD , מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, SBW- בורר הילוכים על מוט הגה, DRIVE MODE בורר מצבי נהיגה בכביש, תאורת יום LED-DRL, תאורת LED פנימית, מראות חשמליות, פנסי איתות במראות, מראה פנימית מתכהה נגד סנוור, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, הגה עור מתכוונן לגובה ולעומק, מושב נוסע עם אפשרות לכוונון גובה, שני שקעי טעינה קדמייים ושניים אחוריים USB-C, חיישן אורות, חיישן גשם, חיישני נסיעה קדמיים ואחוריים, פסי אורך לגגון.

Prime (מנוע 1.6 ליטר) מוסיפה חישוקי סגסוגת בקוטר 18″.

+ Prime כולל גם צביעה דו גונית.

Prestige  מעבר לתוספת במערכות הבטיחות כוללת גם טעינה אלחוטית לנייד ותאורת אווירה לפנים הרכב ב-64 גוונים משתנים.

Supreme כוללת צביעה דו גונית, מושב נהג ונוסע עם אפשרות לכוונון חשמלי ותא מטען עם פתיחה חכמה. הפתיחה החכמה של הדלת האחורית החשמלית הניתנת להתאמה אישית היא  אבזור נוחות נוסף. ניתן לבחור את גובה הפתיחה והמהירות של דלת תא המטען במסך התצוגה וכן על ידי לחיצה על לחצן הסגירה למשך שלוש שניות בגובה המועדף של דלת תא המטען.

אבזור גרסאות היברידיות:

 

Premium: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ’ ותאימות לממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto, דיבורית BT, לוח מחוונים צבעוני דיגיטלי מלא SVC בגודל 12.3 אינץ’, שליטה  על מערכת השמע מגלגל ההגה, מפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי +AUTOHOLD , מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, SBW- בורר הילוכים על מוט הגה, DRIVE MODE בורר מצבי נהיגה בכביש, תאורת לד  LED קדמית, תאורת יום LED-DRL, תאורת LED פנימית, מראות חשמליות, פנסי איתות במראות, מראה פנימית מתכהה נגד סנוור, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, הגה עור מתכוונן לגובה ולעומק, מושב

נוסע עם אפשרות לכוונון גובה, שני שקעי טעינה קדמיים ושניים אחוריים USB-C, חיישן אורות, חיישן גשם, חיישני נסיעה קדמיים ואחוריים, פסי אורך לגגון.

Premium +: כוללת גם צביעה דו גונית.

Prestige מעבר לתוספת במערכות הבטיחות כוללת גם טעינה אלחוטית לנייד ותאורת אווירה לפנים הרכב ב-64 גוונים משתנים.

Open sky כוללת גם גג שמש פנוראמי נפתח.

Supreme  כוללת גם צביעה דו גונית, מושב נהג ונוסע עם אפשרות לכוונון חשמלי ותא מטען עם פתיחה חכמה. ניתן לבחור את גובה הפתיחה והמהירות של דלת תא המטען במסך התצוגה וכן על ידי לחיצה על לחצן הסגירה למשך שלוש שניות בגובה המועדף של דלת תא המטען.

גרסת ה- N LINE כוללת בנוסף גם גג שמש פנורמי נפתח, מושב נוחות בשורה הראשונה (Relaxation Comfort Seat) המאפשר להשען אחורה בזוויות אופטימלית ומותאמת לפיזור לחץ כדי לעזור להקל על עייפות לאחר נהיגה. ריפודי עור משולב אלקנטרה, מושב נהג עם אפשרות לכוונון חשמלי + זיכרונות, חימום מושבים קדמיים וקשתות גלגלים בצבע הרכב.

 

@queenoftheroad.il יונדאי קונה מושקת באופן רשמי בישראל, עם גרסה היברידית חדשה וגרסאות טורבו (1.0 ו-1.6 ל’, 120-190 כ”ס) שיגיעו בחודש הבא. קונה חשמלית תהיה רק בשנה הבאה. יש 5 רמות אבזור, כולל רמת גימור N… החל מ-144,900₪. #hyundai #hyundaikona #hyundaikona2024 ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

מחירים:

 

גרסת בנזין מחיר בש”ח
Premium 144,900 
Prime 161,900 
Prime+ 164,900 
Prestige 163,900 
Supreme 169,900 
N LINE 187,900 

 

גרסה היברידית מחיר בש”ח
Premium 161,900 
premium + 164,900 
Prestige 163,900  
supreme 169,900 
Open sky 171,900 
N LINE 189,900 

 

*יונדאי קונה חשמלית תגיע ברבעון ראשון של 2024

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × four =