חדש בישראל: NIO ES8 קרוסאובר חשמלי יוקרתי 6/7 נוסעים ב-465,000₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

NIO ES8 7 SEATS
NIO ES8 חשמלי 6-7 מקומות

 

NIO ES8 קרוסאובר חשמלי 6 או 7 מקומות, עם אורך של מעל 5 מ’ ובסיס גלגלים של מעל 3 מ’. יש לו שני מנועים עם 544 כ”ס, סוללת 100 kWh המספקת טווח עד 466 ק”מ, במחיר 465,000 ש”ח

 

עם אורך של 5,022 מ”מ, רוחב של 1,966 מ”מ ובסיס גלגלים של מעל 3 מטרים, מתמקם ה-ES8 בחלק העליון של סגמנט רכבי הקרוס-אוברים הגדולים היוקרתיים.

ההופעה החיצונית מתאפיינת מלפנים בחותמת תאורת LED בעלי הפס הכפול של NIO, תאורת הLED האחורית, אפקט הגג המרחף (קורות צד וגג הרכב בצבע שחור מבריק בשילוב שמשות כהות), גימורי הכרום בחלקן התחתון של הדלתות והעליון של החלונות, ידיות הדלתות השקועות, קו החלונות הממשיך את בליטות בתי הגלגלים וחישוקי ה-“21 הדו-גווניים (חישוקי “21 עשויי קרבון וקאליפרים בצבע כתום יוצעו כאופציה).

 

NIO ES8 6
NIO ES8 שישה מקומות

 

תא נוסעים

תא הנוסעים של ה-ES8 מרווח, ועם שימושיות גבוהה לצד תכנון מוקפד: הדלתות, הקונסולה המרכזית והמושבים עוטים עור Nappa איכותי במגוון צבעים לבחירה (שחור, אפור בהיר וחום), דיפון הגג והקורות הפנימיות עשוי Microfiber Ultrasuede חומר אשר נראה ומרגיש כמו עור הפוך אך עשוי מחומר עמיד וידידותי לסביבה. המושבים הקדמיים מחוממים, מאוררים ובעלי פונקציית עיסוי. מושב הנוסע הוא מסוג Lounge seat ייחודי הכולל הדום חשמלי נפתח לרגליים, הארכת המושב בחלקו התחתון וזווית שכיבה מיוחדת. בנוסף ישנו מצב Child care המאפשר הזזת המושב לאחור בסנטימטרים רבים לטיפול נוח יותר בילד היושב בשורת המושבים השניה.

מאחור ישנה בחירה בין סידור של 7 מושבים (2-3-2) או 6 מושבים (2-2-2) עם מושבי קפטן בשורת המושבים השנייה. בשני הסידורים נהנים היושבים בשורת המושבים השנייה בשליטה עצמאית במערכת מיזוג האוויר, שקעי טעינה וחימום מושבים. תא הנוסעים כולל מגוון מקומות אחסון בנפח כולל של 95 ליטר. שורת המושבים השלישיות מרווחת אך היא, עם פתחי אוויר בתקרה וחלונות גדולים לתחושה נעימה. נפח תא המטען עומד על מעל 300 ליטר כאשר כל שורות המושבים בשימוש.

 

בתא הנוסעים

  • מערכת מיזוג אוויר הכוללת פיצול ל-3 אזורים, מערכת מיוחדת לטיהור אוויר ובישום במגוון ניחוחות
  • תאורה אווירה חכמה עם 10 צבעים לבחירה
  • מערכת שמע עוצמתית עם 12 רמקולים
  • חלון שמש פנוראמי חשמלי

 

תא נהג

התצוגה הראשית מוצגת על מסך מגע “11.3 במרכז הקונסולה, באמצעותו מופעלות שלל מערכות הרכב, לצידו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל “9.8. בנוסף קיימת תצוגה עילית המוקרנת על השמשה הקדמית. כמו בכל לאונג’ המכבד את עצמו, גם בתא הנוסעים של ה-ES8 ישנה מארחת בדמותה של NOMI – הסייעת הדיגיטלית דוברת האנגלית המבוססת בינה מלאכותית (ראשונה מסוגה בעולם בייצור סדרתי), אשר מנגישה את הטכנולוגיה הקיימת בחלל הפנימי של הרכב למשתמשים. ל-NOMI, השוכנת בחלקה העליון של הקונסולה המרכזית, מסך AMOLED בגודל “2.18, בסיס המאפשר לה לנוע ימינה ושמאלה ו”לפנות” לנוסעי הרכב ומעל  90 הבעות פנים שונות.

 

NIO ES8 מחיר PRICE
NIO ES8 במחיר 465 אלף שקלים

 

ביצועים

ניו NIO ES8 הוא SUV גדול מימדים ועדיין דינאמי. כמו בכל דגמי NIO, גם כאן מערכת ההנעה הסטנדרטית הינה הנעה כפולה קבועה עם שני מנועים חשמליים האחורי מספק 326 כ”ס והקדמי 218 כ”ס להספק משולב של 544 כ”ס ומומנט מירבי משולב של 73.9 קג”מ. יחידת ההנעה הזו מאפשרת תאוצה של 4.9 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש ובשידוך לסוללת 100 קוט”ש שתשווק בישראל, טווח הנסיעה יעמוד על 460 ק”מ בשידוך לחישוקי “21 מסוג Continental ContiSeal (צמיגי Sefl-seal).

כמו בכל דגמי NIO, גם ה-ES8 תומך בטכנולוגית החלפת הסוללות המוכרת של המותג.

 

יכולות דינמיות גבוהות באמצעות מגוון מערכות ומכלולים:

  • מתלי אוויר אשר מאפשרים הגבהה או הנמכה (+-50 מ”מ) של המרכב בהתאם לתנאי הדרך וכוללים מערך כריות אויר מתוצרת Continental
  • בולמי זעזועים אדפטיביים מתוצרת ZF, יתאימו את אופי השיכוך במהירות תגובה של עד 500 דגימות בשנייה, בהתאם למאפייני הנסיעה בזמן אמת.
  • בלמי BREMBO ורפידות בתרכובות שונות בסרן הקדמי והאחורי (קראמיות) תורמים לביצועי בלימה מעולים 33.8 מ’ 100-0 קמ”ש, נתונים המוכרים ממכוניות ספורט טהורות כמו Ferrari F430.
  • שימוש נרחב באלומיניום המאפשר משקל עצמי נמוך יחסית לגודלו הפיזי של הרכב, חישוקי “21 עשויי קרבון (אופציונלי)

 

 

בטיחות

מערך הבטיחות NIO Pilot מקיף וכולל שילוב של אמצעי חישה שונים ביניהם 5 מצלמות, 5 מערכות רדאר, 12 חיישני קירבה ומעבד מבית מובילאיי. מערך זה מאפשר מגוון רב של יכולות מתקדמות, בין אם בזמן חירום או בשעת שימוש במערכות סיוע לנהג עם יכולות אוטונומיות בזמן נהיגה בגודשי תנועה ובחניה. יכולות אילו נבחנו במבחן הבטיחות של ה-Euro NCAP בו קיבל הדגם ציון יוצא דופן– 92% בתפקוד מערך הבטיחות האקטיבי, ובסה”כ ציון כללי של 5 כוכבים במבחני הריסוק.

 

מחירים

דגמי ה-ES8 ישווקו ברמת גימור אחת Signature גבוהה, עם אפשרות לבחירה בין 6 ל-7 מושבים ובמחיר זהה שיעמוד על 465,000 ₪.

 

הדגמים הראשונים יגיעו לישראל יתחיל לקראת תחילת נובמבר, עד אז, יוכלו מתעניינים להתרשם מהדגמים באתר NIO.co.il, לתאם פגישות וירטואליות עם צוות NIO או לפתוח הזמנה על הרכבים הראשונים.

 

NIO ET7 בישראל ב-499,000 שקלים – ספינת הדגל של המותג החשמלי

ניו NIO ET5 מכונית ספורט סדאן חשמלית חדשה מ-344,000 שקלים

מותג NIO בישראל: דלק-מוטורס מתחילה בייבוא של מותג הרכב החשמלי

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 + 8 =