זיקר עם שני דגמים ראשונים בישראל: X ו-001 מ-185,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
זיקר 001
זיקר 001 בישראל, החל מ270 אלף ש”ח

 

מותג הרכב החשמלי-טכנולוגי מגיע לישראל עם שני דגמים ראשונים, זיקר X קרוסאובר חשמלי קומפקטי (עד 455 ק”מ טווח, החל מ-185 אלף ש”ח), וזיקר 001 רכב טכנולוגי ספורטיבי (עד 620 ק”מ טווח, החל מ-270 אלף ש”ח)

 

ZEEKR מותג רכב טכנולוגי חדש בבעלות קבוצת GEELY – אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין. שמחזיקה במותגי רכב נוספים, כמו וולוו, לינק אנד קו, לוטוס, ג’ילי, פולסטאר ועוד. את שנת 2023 סיימה ZEEKR עם למעלה מ-118 אלף מסירות בסין בלבד – עלייה של 65% לעומת כמות המסירות של המותג בשנת 2022.

אחרי שבדיה והולנד, בהן כאמור ממוקמים מרכז הפיתוח, מרכז העיצוב ומטה החברה (בהתאמה); וגרמניה שבה החל כבר השיווק המוקדם של רכבי המותג – ישראל היא המדינה המערבית הרביעית בה זמין המותג למכירה.

בישראל יושקו תחילה שני דגמים:

זיקר 001 המתברג בקטגוריית הפרמיום עם עיצוב קופה (“שוטינג ברייק”) ומפרט עתיר טכנולוגיות, עם טווח של עד 620 ק”מ, רמת אוטונומיות גבוהה, וטעינה של 80% מהסוללה בכחצי שעה. ו-זיקר X, רכב SUV אורבני חשמלי הייטקיסטי.

 

@queenoftheroad.il זיקר 001 מכונית חשמלית פרימיום-טק עם גרסה רגועה אחת ושתיים סמי ספורטיביות, הנעה אחורית עם 272 כ”ס או המעה כפולה עם 544 כ”ס, וטווח חשמלי 580-620 ק”מ, החל מ270 אלף ש”ח. האולם ביוניצמן 5 תל אביב #zeekr #zeekrx #zeekr001 ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש


זיקר 001

 

זיקר 001, ספינת הדגל של ZEEKR, מגיעה לישראל עם עיצוב Shooting Brake ספורטיבי עם גג פנורמי ייחודי שאטום לחום ואור. מדובר בדגם באורך (4,955 מ’), עם בסיס גלגלים של 2,999 מ’. העיצוב דינמי ואווירודינמי המפחית את התנגדות הרוח ותורמת לטווח הנסיעה. ZEEKR 001 הוא הדגם הראשון בישראל שישווק עם מערכת Supervision Ready – המתקדמת של ענקית הטכנולוגיה הישראלית Mobileye שמקיימת שיתוף פעולה אסטרטגי עם ZEEKR.

ה-001 משווק בישראל בשלוש רמות גימור שונות: ה-Long Range עם הנעה אחורית RWD שמגיע עד לטווח עד 620 ק”מ; ה-Performance בעל שני המנועים (AWD) שמגיע לטווח של 590 ק”מ ומאיץ מ-0 ל-100 ב-3.8 שניות בלבד עם 544 כ”ס; וה-Krypton, קריפטון, ברמת ביצועים דומה ל-Performance, עם רמת גימור הכוללת מתלי אוויר, עיסוי במושבים, עיצוב חישוקים ייחודי, מערכת שמע סראונד של Yamaha ועוד. בהתאם לרמת הגימור, ה-ZEEKR 001 ישווק בישראל בארבעה צבעים, וצבע כתום Speed Orange ייחודי ברמת הגימור Krypton.

 

זיקר
זיקר 001
ZEEKR INTERIOR
זיקר 001 תא נהג

 

ה-001 ZEEKR מוצע עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 100 קוט”ש עם תאי NMC שייצרה CATL השותפה האסטרטגית של זיקר ואחת מהמשקיעות הראשונות בחברה. הסוללה של ה-001 משתייכת לדור החדש של סוללות CATL המאפשרות עמידות ארוכת טווח, ומפחיתות את משקל הסוללה. לדגם יכולת טעינה מהירה של 200 קילוואט DC. ניתן להטעין את הסוללה מ-0 ל-80% ב-30 דקות. טעינה ביתית AC עד 22 קילוואט.

תא הנוסעים של ה-001 טכנולוגי ואלגנטי. המושבים הקדמיים והאחוריים מחוממים וניתנים לכיוון חשמלי ב-12 מצבים שונים כסטנדרט, כשבדגם ה-Krypton כוללים המושבים הקדמיים גם ארבעה מצבי עיסוי בשלוש רמות עוצמה. מערכת המולטימדיה והקישוריות ב-001 כוללת *טכנולוגיה המבוססת על שבב Qualcomm 8155 Snapdragon וכוללת מעבדי 7 ננומטר, 16 ג’יגה זיכרון, 128 ג’יגה אחסון מהיר וקישוריות 5G מהירה. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל “8.8, הגה עם פקדי מגע רספונסיביים, לצד תצוגת Head-Up בגודל “14.7 המקרינה מידע כגון הוראות ניווט ישירות בקו הראייה של הנהג. במרכז הדשבורד ממוקם מסך מגע מרחף בגודל “15.4 המציע תגובה מהירה וחדות תצוגה, בדגם ה-Krypton משולב מאחור מסך מגע נוסף, רביעי במספר, בגודל “5.7. ויש גם עוזר ווירטואלי חכם (Hey ZEEKR).

  

@queenoftheroad.il זיקר בישראל עם שני דגמים ראשונים חדשים #zeekrx קרוסאובר חשמלי הייטקיסטי החל מ185 אלף ש”ח. גרסת הנעה אחורית 272 כ”ס וגרסת הנעה כפולה 427 כ”ס. עד 455 ק”מ טווח חשמלי #זיקר #zeekr ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

זיקר X

 

אחת מהקטגוריות הצומחות באירופה ובישראל בשנים האחרונות היא ה-SUV האורבני החשמלי. ה-X ZEEKR נכנסת לקטגוריה הזו בישראל:

זיקר X מגיע לישראל בשתי תצורות: 

  • ה-Long Range בעל מנוע אחד וטווח נסיעה של עד 445 ק”מ
  • והקריפטון בעל שני המנועים (AWD) עם 428 כוחות סוס שמאיץ מ-0 ל-100 תוך 3.8 שניות וטווח נסיעה WLTP של 425 ק”מ.

הסוללה של ה-X ZEEKR, עם יכולת טעינה מהירה DC בהספק של 150 קילוואט ומטען AC מובנה של 11 קילוואט ברמת גימור Long Range ו-22 קילוואט ברמת הגימור Krypton, הנטענת במלואה ממצב ריק בתוך ארבע שעות, ומ-10% ל-80% בתוך 27 דקות.

 

זיקר מחירים
זיקר X

 

ה-X ZEEKR מאופיין בטכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מיוחד, קומפקטיות מבחוץ ומרווח פנים משפחתי מבפנים – אורך של 4.4 מ’ ובסיס גלגלים של 2.75 מ’. ה-X מגיע עם מושבים בריפוד עור Vegan (טבעוני), וברמת גימור Krypton קריפטון כוללת גם מערכת שמע סראונד של Yamaha עם 13 רמקולים.

אחת מגולות הכותרת של ה-X היא מערכת ה-AR-HUD המקרינה על השמשה הקדמית תצוגה במציאות רבודה ומוצעת ב-X בגודל יוצא דופן של עד “24.3. ה-ZEEKR X ישווק בישראל, בהתאם לרמת הגימור, ב-4 צבעי חוץ ושני צבעי פנים. כל דגמי ה- X יוצעו בשילוב צבע דו גווני (Bi Tone) כלול במחיר.

שני דגמי ZEEKR X יגיעו עם מערך הבטיחות המתקדם ביותר המציג 14 מערכות בטיחות מבוססות 4 ראדרים לטווח רחוק, 12 חיישנים אולטראסונים ו-5 מצלמות HD המביאים את הדגם לציון בטיחות מרבי 8. בעתיד יכולת הבטיחות המבוססים על פלטפורמת ה- ADAS הזו יזכו לשדרוג תוכנה ומערכות נוספות.

 

זיקר השקה
זיקר נוחתת בישראל
זיקר X מחיר
זיקר X תא נהג

 


בטיחות זיקר X וזיקר 001

 

ה-001 ZEEKR וגם ה-X ZEEKR, מצוידים במערכות הבטיחות המתקדמות בעולם, המבוססות, כאמור, על פלטפורמת ה-SEA שפותחה על ידי מרכז הפיתוח של Geely בשבדיה המשמשת גם את וולוו ומותגים נוספים מקבוצת Geely; הפלטפורמה מציעה רמות בטיחות גבוהות, הודות למבנה תא נוסעים חזק, שבע כריות אוויר וחבילה של  14 מערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS).

ב-001 אף שולבו טכנולוגיות בטיחות מתקדמות של מערכת Falcon Eye Vidar Vision Perception, המבוססת על Mobileye’s SuperVision, ומשלבת נתונים מ-7 מצלמות HD של 8 מגה-פיקסל עם טווח של 600 מטר ומכ”ם גלים מילימטריים בעל טווח של 250 מטר, כדי לבנות תמונה חכמה של מה שקורה על הכביש סביב הרכב.

בנוסף, שני הדגמים המשווקים בישראל כוללים, בכל רמות הגימור, מערכת ייחודית להגנה מפני שכחת ילדים ברכב המווסתת את טמפרטורת הרכב באמצעות המזגן במקרה בו חיישני התנועה ברכב מזהים תנועה כאשר הרכב  נעול.
 

גם ה-ZEEKR X וגם ה-ZEEKR 001  צפויים לעבור את הבחינה המחמירה של EuroNCAP  באפריל 2024, עם יעד של 5 כוכבים.

 

ZEEKR X
עיצוב טכנולוגי אלגנטי… זיקר X
תא נוסעים ZEEKR X

 

רכישה באולמות ובאונליין

 

תהליך הרכישה של ZEEKR בישראל יתאפשר במגוון ערוצים: הן במכירה דיגיטלית באמצעות אתר אינטרנט ייעודי שהקימה לאחרונה גיאו-מובילטי מקבוצת יוניון. האתר יאפשר השלמה של תהליך רכישה מקוון ומאובטח באופן מלא; הן באמצעות המוקד הטלפוני ‘זיקר עד אליך’ שיאפשר ללקוחות העתידיים של המותג לקבל טעימה מהרכב באמצעות נציג שיגיע אליהם עם הדגם המבוקש; וגם עם נציגי ZEEKR מוסמכים במרכזי החוויה של המותג, שפעילים החל מה-10.1.2024 בקמפוס WIX בתל-אביב , והחל מה-25.1.2024, גם במרכז החוויה בראשון לציון במגדלי ‘מילניה’ במתחם ה-1000. מרכז חוויה נוסף בחיפה צפוי להיפתח באפריל 2024.

 

ZEEKR POWER – רשת טעינה 

 

כחלק מתפיסת השירות וחוויית הלקוח, זיקר תפרוס בחודשים הקרובים רשת טעינה ארצית ZEEKR POWER  שתציע עמדות אולטרה מהירות לטעינה ציבורית קלה ומהירה (ובהתחלה גם מוזלת) ללקוחות המותג בישראל.

 

חזון טכנולוגי, עיצוב אירופאי…

 

שם המותג ZEEKR מורכב מ-ZE המסמל את המילה Zero, שהינה נקודת ההתחלה לאינסוף אפשרויות; אשר מציין את ה-Electric Era, העידן החשמלי הצומח בתעשיית האוטו-טק; ו-KR שמסמל את היסוד הכימי Krypton, גז נדיר המייצר אור כאשר נוצר מגע עם חשמל. החיבור ההדוק של ZEEKR עם ענקיות טכנולוגיה גלובליות ושחקניות מרכזיות בתחום האוטו-טק, מסייע לה להטמיע את הפיתוחים והטכנולוגיות המתקדמות בעולם לתוך הדגמים, ולהציב רף גבוה.

המעצב הראשי של קבוצת GEELY, סטפן סיאלף (Stefan Sielaff), מעצב על גרמני עטור פרסים שלאחר קריירה ארוכה ומפוארת ב-Audi וב-Mercedes-Benz, בדומה למעצבי על אחרים בתעשיית הרכב האירופית, ביקש לקדם מותג ברוחו ובדמותו. וכך, בספטמבר 2021 הצטרף סילאף למטה הקבוצה בשבדיה, ומאז הוא מוביל את הקו החדשני והייטקיסטי שמאפיין את ZEEKR. יחד עם סיאלף אמון על העיצוב גם המעצב המבטיח ג’ון ראדברינק (Jon Rådbrink), המשמש בתפקיד המעצב הראשי של ZEEKR אחרי שכבר הספיק לשמש כמעצב הפנים הראשי ב-Lynk & Co וגם כמעצב בכיר ביגואר לנד רובר.

המטה האירופי של הקבוצה פועל מאמסטרדם, בעוד מרכז העיצוב והמו”פ שאמון על פיתוח ZEEKR,
ה-CEVT, ממוקם בגטבורג, שבדיה. כמו מותגים חשמליים נוספים המפותחים ב-CEVT, גם ZEEKR עושה שימוש בפלטפורמתSEA  הייחודית (Sustainable Experience Architecture) שנועדה לקדם את החזון של ‘אפס פליטות פחמן’ בשוקי הרכב הגדולים בעולם, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת וקישוריות גבוהה.

 

זיקר טעינה טווח
טעינה ביתית עד 22 קוט”ש ו-DC עד 200 קוט”ש

 

עמית הראל, מנכ”ל ZEEKR ישראל: “המותג ZEEKR מגיע לישראל ומציב סטנדרט גבוה במיוחד ומפרט טכנולוגי חסר תקדים שצפוי להיות אמת המידה בפלח הצומח של רכבי פרמיום הטכנולוגים. העתיד של עולם הרכב החשמלי, כפי שהוא בא לידי ביטוי בדגמי ZEEKR, מיועד בראש ובראשונה לקהל שיודע להעריך טכנולוגיה, מתחבר אליה ונהנה ממנה. רוכשי ZEEKR, כפי שאנו כבר מזהים מההזמנות המוקדמות, הם מצליחנים הידועים כמאמצי חדשנות מוקדמים, המחפשים ריגושים חדשים ושירות ברמה גבוהה. מעבר לרכב עצמו ולתהליך המכירה הדיגיטליים, החלטנו ב-ZEEKR לשים דגש רב על חווית הלקוח והמגע האנושי, ולכן סטנדרט החדשנות והטכנולוגיה של המותג יאפיין גם את תהליך הרכישה וחווית הבעלות של הלקוח לאורך זמן”.

 


קבוצת GEELY Holdings

 

קבוצת GEELY Holdings הינה תאגיד רב-לאומי, בבעלות פרטית, אשר נוסד בסין לפני כ-37 שנה, מעסיק כ-120 אלף עובדים ומחזיק בלמעלה מ-30 מפעלים ברחבי העולם וב-5 מרכזי מו”פ בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה. כמו כן מחזיקה Geely במרכזי עיצוב בשנחאי, גטנבורג, מילאנו, קליפורניה וקובנטרי. לצד מגוון רחב של השקעות בתחומי הרכב, הטכנולוגיה והפינטק, מנהלת קבוצת Geely פורטפוליו מותגים בינלאומי רחב, הכולל בין היתר את: וולוו, Link & Co, פולסטאר, לוטוס, Zeekr, פרוטון, אסטון מרטין ועוד.


קבוצת יוניון

 

קבוצת יוניון היא חברה פרטית הפעילה במגוון תחומי הרכב, קמעונאות ואנרגיה. יוניון מייבאת ומשווקת את מותגי טויוטה, לקסוס, ג’ילי ו-ZEEKR. כמו כן, מפעילה החברה את EV Edge, רשת עמדות טעינה לרכבים חשמליים המובילה בישראל, ואת RYDE, ספקית טכנולוגיית ניהול היסעים לעסקים וחברות. בתחום האופנה, קבוצת יוניון היא הזכיינית של רשת H&M ו-COS.

 

מחירים

 

דגם רמת גימור מחיר מחירון כולל מע”מ
ZEEKR X Long Range 184,990  ₪
ZEEKR X Krypton 204,990 ₪
ZEEKR 001 Long Range 269,990 ₪
ZEEKR 001 Performance 294,990 ₪
ZEEKR 001 Krypton 329,990 ₪

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × two =